Hallo.
Mijn zoon heeft bij menzis een betalingsachterstand opgelopen.
Krijgt hij van een deurwaarders kantoor een brief dat hij iets meer als duizend euro moet betalen anders gaan ze beslagleggen.
Ik bezit een eigen huis en alles wat hier binnen staat is van mij.
Moet of mag ik ze binnenlaten,want ik ben hier tenslotte geen schuld aan.
En zo ja waar moet of mogen ze beslag op leggen want het lijkt me toch dat ik als huis bezitter,alles automatich op mijn naam heb????
p.s hij heeft niet mijn achternaam....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] menzis
Re: menzis
Als je iemand wil hebben die meedenkt, mail me even op [email protected]. Vooral belangrijk om dossier op te bouwen, dus alles op papier te zetten en dat per fax/post te versturen. Desnoods aangetekend, dan kunnen ze nooit beweren dat ze niets hebben ontvangen. En oudere brieven als bijlage met nieuwere brieven sturen, zodat ze nooit kunnen zeggen dat ze iets niet wisten. Ook middel om niet alles aangetekend te hoeven verzenden, scheelt weer kosten.
-
Menzis? Voorheen Amicon, daarvoor RZT enz. enz.
Maar alle gekheid op een stikje, wie momenteel een achterstand laat ontstaan bij het ziekenfonds heeft het dubbel moeilijk omdat de premies hoe dan ook betaald moeten worden. Laat uw zoon naar schuldhulpverlening gaan.
Maar alle gekheid op een stikje, wie momenteel een achterstand laat ontstaan bij het ziekenfonds heeft het dubbel moeilijk omdat de premies hoe dan ook betaald moeten worden. Laat uw zoon naar schuldhulpverlening gaan.
gdk
Zonder rechterlijke uitspraak hebben deurwaarders geen poot om op te staan. Vraag effe naar stukken
pewi
Zonder rechterlijke uitspraak hebben deurwaarders geen poot om op te staan. Vraag effe naar stukken
pewi