Ik zit met een vraag????
Ik ben nu al ruim een half jaar bezig om een betalingsoverzicht te krijgen van mijn schuld. Het enige wat ik te zien krijg is wat er nog betaald moet worden!!!! Maar ik wil graag een overzicht met het openstaande bedrag, het ingeloste bedrag en de rentebetaling plus het rentepercentage, niet een acceptgiro met het openstaande bedrag die ik toch niet in 1x kan betalen(heb ook een betalingsregeling met ze getroffen, snap ik ook niet helemaal waarom ze dan een acceptgiro sturen)!!
Mijn vraag: heb ik recht op een betalingsoverzicht als ik daarom vraag??? En wat kan ik eraan doen om dit overzicht te krijgen???
Want het is nu al zover dat ik niet eens meer antwoord krijg, zowel schriftelijk, per e-mail of telefonisch niet!!! Behoorlijk onbeschoft zijn ze ook nog!!
Alvast bedankt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] N.I.B
-
Re: N.I.B
Vermeld het dossiernummer waar het om gaat aan ons per E-mail.
Eens zien hoe snel u een overzicht ontvangt!
Eens zien hoe snel u een overzicht ontvangt!
Re: N.I.B
ja ja snel hoor die schuldhulpverlening........heb onmiddelijk het dossiernr. doorgemaild......maar nooit meer wat van gehoord!!
Heb ook nog steeds mijn gevraagde stukken niet ontvangen......wat een dwarsliggers!!! Ga nu maar juridische informatie aanvragen Ik weet het echt niet meer [/b]
Heb ook nog steeds mijn gevraagde stukken niet ontvangen......wat een dwarsliggers!!! Ga nu maar juridische informatie aanvragen Ik weet het echt niet meer [/b]