LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onbeschoft gedrag Direct Incasso Arnhem

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
D_Danielle

Onbeschoft gedrag Direct Incasso Arnhem

Ongelezen bericht door D_Danielle »

Vandaag werd ik, onverwachts en zonder toestemming, op mijn WERK nogal aggressief en onbeschoft benaderd door Direct Incasso uit Arnhem vanwege een kleine incasso. Ik heb hen NOOIT toestemming gegeven het telefoonnummer van mijn werk te mogen gebruiken, dit nummer hebben ze blijkbaar zelf opgezocht. Ik vind deze hele manier van toenaderen nogal onbeschoft en vraag me af of dit soort incasso bureau's dat op deze manier wel mogen doen?

Jos Das

Re: Onbeschoft gedrag Direct Incasso Arnhem

Ongelezen bericht door Jos Das »

Als U gewoon netjesop tijd betaalt heeft U ook geen last van dit soort telefoontjes.
Maar blijkbaar heeft U andere normen. De medewerkers van het incassobureau oefenen gewoon hun vak uit.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

D_Danielle schreef:Vandaag werd ik, onverwachts en zonder toestemming, op mijn WERK nogal aggressief en onbeschoft benaderd door Direct Incasso uit Arnhem vanwege een kleine incasso. Ik heb hen NOOIT toestemming gegeven het telefoonnummer van mijn werk te mogen gebruiken, dit nummer hebben ze blijkbaar zelf opgezocht. Ik vind deze hele manier van toenaderen nogal onbeschoft en vraag me af of dit soort incasso bureau's dat op deze manier wel mogen doen?
Even heel simpel - er staat nergens dat het niet mag.
En dan is het dus moeilijk om het te verbieden.

Ik zou deze 'kleine' incasso - als deze terecht is - dan ook zo snel mogelijk betalen - ben je gelijk van ze af.

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Als zij geen andere contactmogelijkheden zien of u reageert niet op post die ze mogelijk hebben gestuurd mogen ze dat doen.

Bovendien hoeft u geen toestemming te geven dat het telefoonnumer op het werk gebruikt mag worden door anderen. Het is immers de telefoon van het werk. Als iemand er al over zou gaan, zou dat de baas zijn.

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Blijkbaar wel een effectieve methode. Toch waard om te onthouden. :)

Gesloten