Op 11-07-2019 heb ik mijn T-Mobile Thuis abonnement opgezegd. Helaas kwam nadat ik alles wat van hun was de ellende die nu nog duurt. Ik kreeg al snel bericht dat het door mij verzonden pakket niet was aangekomen.Gelukkig kon ik aan de hand van foto's en verzendbewijs aan tonen dat ik wel degelijk alles heb opgestuurd. Je zou denken klaar, alles is afgehandeld. Echter begon toen de ellende. Ik moest onrechte kosten gaan betalen omdat het systeem aangaf dat ik niets terug gestuurd had. Uiteraard heb ik gebeld dat zou geregeld worden , hun fout. De eerste creditering kwam als snel. Helaas was het systeem niet zo dat de 15 euro incassokosten. Ook onder de creditering vallen daar ik niets hoefde te betalen.Ik heb zelfs na berekening van T-mobile nog 35 euro aan te veel betaalde abonnements kosten terug gekregen.
Afgelopen maandag 24 -02 heb ik nogmaals vaan de 4 de keer een creditering ontvangen dat ik echt de 15 euro niet hoef te betalen. Welke wel geprobeerd wordt om van mijn bankrekening af te schrijven. Maar wat niet lukt daar ik er inmiddels een blokkade opgezet heb.
Helaas ook de laatste creditering is waarschijnlijk voor niets geweest, ik kreeg wederom een mail dat ik moet betalen. Anders komt er weer 15 euro op.
Ik heb op 26 -02 eindelijk het mail adres van de geschillencommies gekregen. Helaas blijkt er een tijdelijk probleem te zijn.
Nadat ik wederom vandaag keurig belde van hoe gaan we het oplossen T-mobile. Kreeg ik te horen dat ik toch maar de 15 euro moet betalen. En doe ik het niet komen er wederom 15 euro bij.
Het gaat mij niet om het fijt dat ik geen 15 euro zou hebben. Maar om het principe . dat door een systeemfout vanuit T-Mobile ik nu bijna maandelijks mag gaan bellen. Steeds gemaild wordt dat ik moet betalen. Terwijl ik niets hoef te betalen, wat ik zwart op wit heb staan.
Hoe en wat kan ik het best doen zodat dit stopt zonder dat ik 15 euro betaal.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onterechte incasso na opzeggen abonnement T-Mobile
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 27 feb 2020 14:39
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 27 feb 2020 14:39
Re: Onterechte incasso na opzeggen abonnement T-Mobile
En dan maar dat ik onterecht dingen moet betalen...
Re: Onterechte incasso na opzeggen abonnement T-Mobile
Dit is het enige dat telt. U geeft ze eenmalig aan dat u ze geen geld meer verschuldigd bent, u blokkeert ze voor automatisch incasso, of beter, u trekt uw incassobmachtiging in. Daarna doet u eigenlijk gewoon niets meer, laat ze lekker blaffen, u bent ze geen geld verschuldigd, dat heeft u zwart op wit, dus geen tijd meer in steken. Geen geschillencommissie. Zij willen iets van u, u wilt niets van hun.tieschja1980 schreef: ↑27 feb 2020 14:43Terwijl ik niets hoef te betalen, wat ik zwart op wit heb staan.
Bob Schurkjens
en alfatrion
vinden dit leuk
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Onterechte incasso na opzeggen abonnement T-Mobile
Zo is dat. Heb zelf precies hetzelfde gehad met een andere provider: NLEx
Bedrag gestorneerd waar ze geen recht meer op hadden. Incassomachtiging ingetrokken. Daarna nog een paar blafmails ontvangen. Klaar.
Bedrag gestorneerd waar ze geen recht meer op hadden. Incassomachtiging ingetrokken. Daarna nog een paar blafmails ontvangen. Klaar.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 27 feb 2020 14:39
Re: Onterechte incasso na opzeggen abonnement T-Mobile
Ik heb het zelfs meerdere malen op papier.
Re: Onterechte incasso na opzeggen abonnement T-Mobile
Je hebt de mogelijkheid van storneren en het boekhoudkundig systeem van het bedrijf is geen reden om daar geen gebruik van te maken.