Hoi
Ik heb een tijdje gelden een paar bestellingen gedaan bij Bon Prix.Alles werd netjes afgeleverd en ik heb netjes betaald.Wat scherts mijn verbazing op 4 januari hebben ze deze bedragen via een incasso van mijn rekening gehaald terwijl ik daar helemaal geen toestemming voor heb gegeven.Ik heb ondertussen 3 keer gebeld maar word steeds aan het lijntje gehouden.het laatste telefoontje dateert van 18 januari het zou gestort worden.Nu doe ik aan telebankieren dus kan ik het controleren.Het staat dus nog steeds niet op mijn rekening.Wie heeft daar ook last van gehad van onterechte of dubbele incasso's.ze steken het zelfs op de bank dat die te traag werken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] onterechte incasso van bon prix
-
Re: onterechte incasso van bon prix
Maar u kunt het toch zelf laten storneren? Een telefoontje naar de bank dat ze de storting terugboeken en het is geregeld. Meestal kan dat binnen 30 dagen na de afschrijving.
-
Heb ik inderdaad al geprobeerd maar die kregen het niet voor elkaar.
Als de BANK dat niet voor elkaar kreeg dan zou ik mijn rekening naar een andere BANK zetten (of zels BLOKKEREN voordat er meer word afgehaald)want dat is wel een ZEER SLECHTE zaak dat je bank ongeldige incasso van je rekening laat toestaan en het niet kan terug halen.
-
Heb ondertussen toch maar eens gebeld.Kreeg nu iemand anders van klantenservice.En die kreeg het wel voor elkaar waarscnijnlijk zijn er meer mensen met deze klachten.