| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opgelost
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: opgelost
Volgens mij moet een rechter hierover uitspraak doen.
Zoek eens naar Guusje61 of Deurwaarder Mark op dit forum.
Zij zijn beiden echte deurwaarders, en kunnen ongetwijffeld hier een uitspraak over doen.
Zoek eens naar Guusje61 of Deurwaarder Mark op dit forum.
Zij zijn beiden echte deurwaarders, en kunnen ongetwijffeld hier een uitspraak over doen.
is er een uitspraak geweest van de rechter zo niet dan is er spraken van een strafbaar feit maar ik denk dat hier wel een uit spraak is geweest gezien de hooge
kosten en als de bank de zaak heeft ingetroken en er geen recht zaak is geweest
mag een deurwaarde geen beslag leggen op uw loon
maar guusje kan hier meer over vertelen
kosten en als de bank de zaak heeft ingetroken en er geen recht zaak is geweest
mag een deurwaarde geen beslag leggen op uw loon
maar guusje kan hier meer over vertelen
Dank je voor de reacties, bij een hypotheek is tussenkomst van een rechter niet noodzakelijk voor loonbeslag.
Begrijp ik goed dat men dus voor hun "kosten" dus wel naar de rechter moeten omdat het oorspronkelijke (hypothecaire-achterstands-) bedrag is betaald?
Begrijp ik goed dat men dus voor hun "kosten" dus wel naar de rechter moeten omdat het oorspronkelijke (hypothecaire-achterstands-) bedrag is betaald?
-
stofzuigertje
De schuld is betaald maar de kosten nog niet dus niet volledig betaald en dan blijft het lopende loonbeslag gewoon doorlopen.
Dus pas na betalen totale schuld inclusief de kosten zullen ze pas stoppen.
Dus pas na betalen totale schuld inclusief de kosten zullen ze pas stoppen.
Omdat ts het bericht heeft verwijderd is mijn reactie ook niet meer relevant.
Volgende keer op tijd betalen !
Volgende keer op tijd betalen !
Laatst gewijzigd door crazyme op 11 mei 2011 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedankt voor de tip!Volgende keer op tijd betalen !
Gelukkig zie je de humor er van inMarcxxx schreef:Bedankt voor de tip!Volgende keer op tijd betalen !
Hoe komt het deurwaarderskantoor aan kosten van 827 euro? Dat lijkt me niet alleen een loonbeslag?
Vaak staat in de akte (executoriale titel) dat alle kosten die gemaakt worden om, bijvoorbeeld achterstand te innen, door de schuldenaar verschuldigd zijn. Volgens mij hoef je dan niet nogmaals naar de rechter.
Vaak staat in de akte (executoriale titel) dat alle kosten die gemaakt worden om, bijvoorbeeld achterstand te innen, door de schuldenaar verschuldigd zijn. Volgens mij hoef je dan niet nogmaals naar de rechter.
Laatst omhoog gehaald door Marcxxx op 06 mei 2011 20:53.