Ik huur een huis en betaal elke maand mijn huur.
In het verleden is het een keer mis gegaan waardoor ik dat heb moeten betalen wat logisch is.
Dit was in 2008 zegt de man van Bazuin en Partners.
Nu krijg ik een nieuwe brief waar in vermeld staat dat ik nu nog € 3.622,70 moet betalen over het jaar 2005.
Ik vroeg die man waarvan, hij zegt dat staat hier.
Ik vroeg hem om een afspraak met hem te maken want van dit bedrag weet ik echt niets van af.
Nu blijkt dit proceskosten te zijn van € 383,86, € 810,51 aan executiekosten en dan de klap op de vuurpijl
Ook nog eens 2.623,74 aan termijnverhoging.
Nog nooit van gehoord maar al met al moet ik nu ineens € 3.622,70 betalen.
Hoe kan ik iets betalen als er niets open staat, hun weten het wel loonbeslag.
Zelf heb ik de Wooningstichting gebeld en gevraagd of er 5 a 6 maanden huur open staat, dit is niet het geval alles is betaald.
Een mevrouw gesproken van de woningstichting zij heeft naar de deurwaarders kantoor gebeld, zij vertelde hen dat er geen bedragen openstaan van mij.
Volgens Bazuin & Partners berust dit op een fout van hun kant en zal recht getrokken worden.
Zij zouden het veranderen in hun systeem, is gebeurt maar nu mag ik € 1.031,94 cent betalen voor de kosten die zij gemaakt hebben.
Welke kosten? Als er geen kosten, bedragen open staan hoe kunnen zij dan wel kosten berekenen.
Uiteindelijk weer gebeld nu mag ik ineens € 3.865,05 betalen, ik zei tegen die man nou echt niet ik betaal niets.
Hij zegt we innen het van je loon via de werkgever.
Ik zei nou echt niet dit is diefstal en zal dan ook aangifte gaan doen bij de politie als dit gebeurt.
Daar lijkt Bazuin & Partners zich niets van aan te trekken en beslag is al gelegd.
Dit is de reinste oplichting van een deurwaarders kantoor.
Zij staan sterk en als burger heb je geen poot om op de staan.
Zou graag willen dat dit en een uitzending bekend wordt gemaakt, ik niet alleen maar zoveel burgers meer zijn de dupe van praktijken die een deurwaarders kantoor er op na houd.
Wat dacht je wat zij verdienen aan de burgers, zeer veel geld en zij omzeilen de ficus ook.