LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oplichting

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
merenque

Oplichting

Ongelezen bericht door merenque »

Ik schrijf dit bericht naar aanleiding van fouten die gemaakt worden door deurwaarders kantoren. :evil:

Ik huur een huis en betaal elke maand mijn huur.
In het verleden is het een keer mis gegaan waardoor ik dat heb moeten betalen wat logisch is. :o
Dit was in 2008 zegt de man van Bazuin en Partners. :shock:

Nu krijg ik een nieuwe brief waar in vermeld staat dat ik nu nog € 3.622,70 moet betalen over het jaar 2005. :shock:
Ik vroeg die man waarvan, hij zegt dat staat hier. :?:
Ik vroeg hem om een afspraak met hem te maken want van dit bedrag weet ik echt niets van af.
Nu blijkt dit proceskosten te zijn van € 383,86, € 810,51 aan executiekosten en dan de klap op de vuurpijl
Ook nog eens 2.623,74 aan termijnverhoging. :shock:
Nog nooit van gehoord maar al met al moet ik nu ineens € 3.622,70 betalen. :shock:
Hoe kan ik iets betalen als er niets open staat, hun weten het wel loonbeslag.
Zelf heb ik de Wooningstichting gebeld en gevraagd of er 5 a 6 maanden huur open staat, dit is niet het geval alles is betaald.
Een mevrouw gesproken van de woningstichting zij heeft naar de deurwaarders kantoor gebeld, zij vertelde hen dat er geen bedragen openstaan van mij.
Volgens Bazuin & Partners berust dit op een fout van hun kant en zal recht getrokken worden.
Zij zouden het veranderen in hun systeem, is gebeurt maar nu mag ik € 1.031,94 cent betalen voor de kosten die zij gemaakt hebben.
Welke kosten? Als er geen kosten, bedragen open staan hoe kunnen zij dan wel kosten berekenen.
Uiteindelijk weer gebeld nu mag ik ineens € 3.865,05 betalen, ik zei tegen die man nou echt niet ik betaal niets. :shock:
Hij zegt we innen het van je loon via de werkgever.
Ik zei nou echt niet dit is diefstal en zal dan ook aangifte gaan doen bij de politie als dit gebeurt.
Daar lijkt Bazuin & Partners zich niets van aan te trekken en beslag is al gelegd.

Dit is de reinste oplichting van een deurwaarders kantoor.
Zij staan sterk en als burger heb je geen poot om op de staan.
Zou graag willen dat dit en een uitzending bekend wordt gemaakt, ik niet alleen maar zoveel burgers meer zijn de dupe van praktijken die een deurwaarders kantoor er op na houd.
Wat dacht je wat zij verdienen aan de burgers, zeer veel geld en zij omzeilen de ficus ook.

JDII

Re: Oplichting

Ongelezen bericht door JDII »

Uit uw verhaal maak ik op dat er al een proces tegen U is geweest. Lijkt me toch heel sterk dat U daar niets van wist

merenque

Met z'n antwoord dan heb je het echt niet goed gelezen

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Neem contact op met het juridish loket.

merenque

Heb ik al gedaan, het ligt nu bij mijn advocaat.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Een paar vragen:

1) Betreft dit een deurwaarderskantoor of een incassobureau? Een deurwaarder zal pas in actie komen na een rechterlijke uitspraak. Iets waarvan jij op de hoogte gesteld zou moeten zijn.
2) Waarom bel je? Waarom niet per brief? Dan heb je bewijs.
3) Heb je ze gevraagd om onderbouwing van het bedrag? Schriftelijke onderbouwing?

smilie

Ongelezen bericht door smilie »

Bazuin en Partners is een advocaten kantoor.
Ik heb ook zelf met ze te maken gehad. Wel zeer harde spelers.

Ik zou gewoon aangeven, dat er door verkeerde inname van de opdracht er nu kosten op jou verhaald worden. Dat je daarmee niet eens bent en dat je niet bereid bent om te betalen voor fouten van anderen.

Mochten ze het tot rechter laten komen, dan alsnog bewijzen (in hoe verre je dat in staat bent) dat je aan alle (financiële) verplichtingen voldaan hebt. Aangeven dat Bazuin en Partners op basis van verkeerde / onjuiste opdracht heeft gehandeld en kosten gemaakt en dat je jezelf niet verantwoordelijk voelt om voor de kosten op te draaien.

Informeer alsnog bij je eigen advocaat, maar volgens mij zal in deze kwestie opdrachtgever voor de kosten op moeten draaien.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

"Een mevrouw gesproken van de woningstichting zij heeft naar de deurwaarders kantoor gebeld, zij vertelde hen dat er geen bedragen openstaan van mij."

Je advocaat gaat hier vast ff achteraan dat dit op schrift komt?

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

Daar is al beslag gelegd,dus is er toch een vonnis.
Zonder vonnis mogen ze geen beslag leggen.
En een vonnis blijft 20 jaar geldig,ik zou maar eens een kopie van het vonnis opvragen.
Weet je gelijk waar het over gaat.

Gesloten