LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Parool Ellende

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.

zijn parool (dagelijkse krant) uitbaters

Ja !!!!!
1
50%
zeker weten
0
Geen stemmen
moeten worden aangepakt worden
1
50%

Totaal aantal stemmen: 2

Miss#antiparool#

Parool Ellende

Ongelezen bericht door Miss#antiparool# »

:evil: Ik heb op3-1-2005 gemeend dat ik een proef abonnement zou afsluiten(PROEF) dus!!!! en geen gewoon abonnement van parool helaas heb ik zelf geen krant gezien de 1e 2wk ik zou ook een kado krijgen volgens die jongen die dat (proef) abonnemet aan mij aansmeerde maar nee hoor na aantal telefoontjes en een brief voor het opzeggen van Parool :twisted: wilt het parool niet naar luisteren bleef de parool krijgen en ik gooide het steeds weg en bleef bellen dat ik het niet wou nu anno 2006 ben ik naar het rechts gebouw mijn verhaal gedaan en werd er gezegd wacht af schrijf weer een brief naar parool en dat je via het parket deze brief van afzegging moest maken na een lange tijd kreeg ik incasso berichten thuis dat ik toch moest betalen voor wat ik niet wou en daar sta ik nog steeds achter !!!! het was toen nog het bedrag van 223€ helaas dat ik zo kwaad was had ik daar niet op gereageerd natuurlijk (ff :oops: ) want ik kan het nu bezuren ze hebben gewoonweg (in dei 223€ zat all de rechtskosten inbegrepen) toen kwam Groenwegen & partners met een helehoge kosten van hun er nog eens boven op en ik heb maar een gezinsuitkering voor 2 pers.905. € hun kosten zijn dik 800€ meer gaan bereken en (beslagvrijebelasting) en 2x 101€ + 768 €vacantie geld in gehouden nu kan ik niet eens eten waar moet Wij van leven stelen? wie -O-wie heeft dit nog meer meegemaakt en wat kan ik doen ??????????

creugers

Re: Parool Ellende

Ongelezen bericht door creugers »

Ik begrijp uit je bericht dat er al een rechtzitting is geweest, en dat de rechter vonnis heeft toegewezen in jouw nadeel?

Miss#antiparool#

ja dat is zo ben vanmorgen naar de rechts winkel geweest en die hebben ook gezegd dat ik teveel heb betaald en zei hadden de gerechtsdeurwaarder gebeld en zeiden wat ik te veel heb betaald zei zouden dan zo spoedig de rest toe sturen naar mijn rekening maar te hopen dat het er komt afwachten maar

antonh

Ongelezen bericht door antonh »

Deze Pol is niet compleet!!
Alsik nee wil stemmen kan dat niet.
Dus voor het Parool ben!!

Miss#antiparool#

Ok er zijn ook mensen voor parool geen probleem !!! :(

counter_attack

Ongelezen bericht door counter_attack »

Het is heel eenvoudig om jezelf ergens op te abonneren, er vanaf komen is vaak een heel ander verhaal. Het is aan te raden om een abonnement altijd met een aangetekende brief op te zeggen. Hou de opzegtermijn goed in de gaten. Maak ook altijd een kopietje van je brief en bewaar dat goed.

counter-attack.nl

Gesloten