In September 2007 moesten wij een nieuwe uitlaat onder onze auto..Maar omdat wij toen het bedrag van €889,90 wat de reparatie ging kosten niet hadden hebben we bij de kwik-fit een kwik-fit visa autocard genomen, zodat we de betaling konden uitstellen.
De datum van de uitgestelde betaling werd vastgestel op uiterlijk 22 december. Maar omdat wij voor 22 december het geld al bij elkaar hadden gespaard hebben we 4 december 2007 het geld overgemaakt aan Laser-Lafayette service.
Nadat wij het geld overgemaakt hadden heb ik contact opgenomen met primeline en heb ik hun verzocht om alles stop te zetten en mij uit het bestand te halen, ook wou ik de viascard niet hebben.
Ik heb zowel van Primeline als van Lasercards schriftelijk bericht gehad dat mijn saldo €0,- was.En dat ze de rekening zouden sluiten.
Maar op 4 Februari 2008 werd er €18,95 van mijn rekening afgeschreven, toen ik hierover contact opnam met Laserservice kreeg ik te horen dat dit een fout was en dat ze inderdaad in de computer konden zien dat de rekening opgeheven was en dat er geen achterstand van betaling was. Hierop werd mij ook beloofd dat ik het bedrag teruggestort zou krijgen. Dit duurde mij te lang en ik heb het zelf teruggevorderd. Hierop kreeg ik weer een brief en een telefoontje van Laserservice dat ik niet voldeed aan de gestelde betalingsvoorwaarden en dat ik gewoon die €18,95 moest betalen.
Hierop heb ik weer contact opgenomen met Laserservice en weer kreeg ik te horen dat de fout inderdaad bij hun lag, en dat de rekening echt opgeheven was.
Maar nu keek ik op 2 april jl. op mijn rekening overzicht en weer was er geld afgeschreven, nu een bedrag van €10,- dit heb ik meteen teruggevorderd. En weer heb ik contact opgenomen met Laserservice. Maar de dame die ik toen aan de telefoon kreeg kon mij niet helpen want ze kon in de computer niet bij mijn gegevens. Maar ze kon wel de desbetreffende afdeling middels een mail op de hoogte stellen en hun verzoeken om mij terg te bellen. Op dit telefoontje wacht ik nog.
Als ik dit alles geweten had in september 2007 had ik nooit een kwik-fit card genomen en mijn auto met kapotte uitlaat gewoon weer mee naar huis genomen en laten repareren als ik wel het geld had.
En het des betreffende bedrijf heet dan wel LaserSERVICE maar er word weining Service geleverd.
Met vriendelijke groet,
Yvonne S
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PrimeLine/Lasercards..
Re: PrimeLine/Lasercards..
Hier heb je nog wat te lezen over primeline
http://www.trosradar.nl/index.php?id=77 ... =primeline
Succes
http://www.trosradar.nl/index.php?id=77 ... =primeline
Succes