LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] rot geschrokken, nu over dankzij dit forum
rot geschrokken, nu over dankzij dit forum
ook ik ben slachtoffer van het ontvangen van lelijke strings en nu wordt ik achtervolgd door interim. Gebelt en gemaild. Alleen maar van het kastje naar de muur gestuurd.
Niet zo prettig als je een hypotheek aan het afsluiten bent. Deze mensen moeten zich kapot schamen.
Een opluchting om dit te lezen
Niet zo prettig als je een hypotheek aan het afsluiten bent. Deze mensen moeten zich kapot schamen.
Een opluchting om dit te lezen
Re: rot geschrokken, nu over dankzij dit forum
Ik zit al maanden te wachten op een bericht van intrum.
Maar het zal me een worst wezen ik ga de strijd aan.
Ik zelf vind dat er aan deze malafide incasso buro`s ook wel eens wat meer aandacht geschonken mag worden.
Maar het zal me een worst wezen ik ga de strijd aan.
Ik zelf vind dat er aan deze malafide incasso buro`s ook wel eens wat meer aandacht geschonken mag worden.
hoi vinkers niet bang zijn ik heb ook met dat tuig te maken, laat ze maar,ik heb ze ook gebelt en gemailt ,en de antwoord is niks dan gelul
noooooooooiiiiiiiiitttt toe geven
ik staat achter je rob
noooooooooiiiiiiiiitttt toe geven
ik staat achter je rob
Maar was je nou rotgeschrokken van hoe je eruit ziet in een string of van het incassoburo?
Ik zou me een breuk lachen, als ze bij radar die louche figuren van Intrum eens in een string van Front voor Aap zetten.
Ook ik ben een slachtoffer van de onderbroekenlol.
Is er nu al iets tegen te doen dat het ophoud?
Terugsturen naar :
Antwoordnummer 100
3330 VB Zwijndrecht
Zo wel goed zijn,
maar kan helaas niet in de brieven bus.
(de gleuf is te dun)
Gr. JOKO
Is er nu al iets tegen te doen dat het ophoud?
Terugsturen naar :
Antwoordnummer 100
3330 VB Zwijndrecht
Zo wel goed zijn,
maar kan helaas niet in de brieven bus.
(de gleuf is te dun)
Gr. JOKO
Als alle ontvangers van die onderbroeken dat ding nou eens vol stopten met hetgeen uit de holte komt die door die onderbroek bedekt wordt, en dat aan het antwoordnummer van de firma sturen, zou de firma het geurende signaal dan misschien begrijpen? Verpak de boel wel zodanig dat de TPG het pakje laat passeren, anders heeft het geen zin.
Je mag ook een eigen onderbroek sturen, hoor. Gele plekken laten zitten, bruine ook.