LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schuld overgedragen aan Cannock Chase.

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
LtotheE

Schuld overgedragen aan Cannock Chase.

Ongelezen bericht door LtotheE »

Hallo,

Een paar weken terug is mijn schuld overgedragen aan Cannock Chase.
Ik heb een betalingsregeling getroffen.
Een week later krijg ik een brief waarin staat:

Helaas heeft u door een systeemfout een onjuiste bevestiging van de betalingsregeling van Cannock Chase ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Dus ik heb Cannock Chase opgebeld, omdat het bedrag hoger is dan wat ik eigenlijk zou moeten betalen.
Ik kreeg een jongen aan de lijn, heel onprofessioneel. Hij zei dat de bedragen niet goed waren doorgeven en dat dit bedrag gewoon klopt, en dat het is zoals het is.

Ik vind dit heel raar want ik weet hoeveel ik moet betalen en dit bedrag is gewoon belachelijk.

Heeft iemand hier ook ervaring mee?

berndv

Re: Schuld overgedragen aan Cannock Chase.

Ongelezen bericht door berndv »

LtotheE schreef:Hallo,

Een paar weken terug is mijn schuld overgedragen aan Cannock Chase.
Ik heb een betalingsregeling getroffen.
Een week later krijg ik een brief waarin staat:

Helaas heeft u door een systeemfout een onjuiste bevestiging van de betalingsregeling van Cannock Chase ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Dus ik heb Cannock Chase opgebeld, omdat het bedrag hoger is dan wat ik eigenlijk zou moeten betalen.
Ik kreeg een jongen aan de lijn, heel onprofessioneel. Hij zei dat de bedragen niet goed waren doorgeven en dat dit bedrag gewoon klopt, en dat het is zoals het is.

Ik vind dit heel raar want ik weet hoeveel ik moet betalen en dit bedrag is gewoon belachelijk.

Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Geen idee wat voor bedragen het hier om gaat dus is het ook onmogelijk om hier een zinnig antwoord op te geven. De schuld zal wellicht verhoogd worden met incassokosten en eventuele wettelijke rente, maar zonder te weten wat voor bedragen het zijn en waar de schuld voor is, kan het van alles zijn. Ze innen ook belastingzaken. En daar zitten nog weer andere verhogingen aan vast.

Gesloten