| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] schuldeisers en deurwaarders
schuldeisers en deurwaarders
hoi ik kan een kamer huren maar heb een aantal deurwaarders lopen kunnen die beslag leggen op goederen die van de eigenaar zijn zoja hoe kan ik me daar tegen wapenen omdat ik niet wil dat die mensen de dupe worden van mijn schuldeisers
Re: schuldeisers en deurwaarders
Die mensen komen daar heel snel achter. Via de postbezorging. Buiten op de envelop staat de afzender: incassobureau huppelepup, deurwaarder jansen etc.
De schuldeisers en deurwaarders komen aan de deur. Deurwaarders om dagvaarding te overhandigen of een vonnis te betekenen etc.
Dat blijft dus niet lang onder de pet.
Als je bij je hospita in huis woont (kamer huurt) dan heb je de 1e 8 maanden geen huurbescherming. De huur kan iedere maand opgezegd worden en dan moet je eruit. Binnen die 8 maanden zijn ze zeker van de meeste schulden op de hoogte.
De schuldeisers en deurwaarders komen aan de deur. Deurwaarders om dagvaarding te overhandigen of een vonnis te betekenen etc.
Dat blijft dus niet lang onder de pet.
Als je bij je hospita in huis woont (kamer huurt) dan heb je de 1e 8 maanden geen huurbescherming. De huur kan iedere maand opgezegd worden en dan moet je eruit. Binnen die 8 maanden zijn ze zeker van de meeste schulden op de hoogte.
Dit antwoord slaat niet op de gestelde vraag de vraag is of er beslag kan worden gelegd op goederen van de verhuurder.
ze weten dat ik deurwaarders heb dat is het probleem niet ik wil alleen weten of ze geen beslag leggen op de spullen van de huiseigenaar
Als er een goed huurcontract wordt opgesteld en dit huurcontract wordt in kopie gestuurd aan de deurwaarders, zijn deze van de kamerhuursituatie op de hoogte. Incassobureaus hoeft niet, want die kunnen geen beslag leggen. Dat kunnen alleen deurwaarders.
In het huurcontract moeten ook alle spullen staan, die bij de kamer verhuurd worden, zoals ijskast, koffiezetapparaat etc. Dus zeer gedetailleerd.
In het huurcontract moeten ook alle spullen staan, die bij de kamer verhuurd worden, zoals ijskast, koffiezetapparaat etc. Dus zeer gedetailleerd.
oke dus moet alleen even goed opschrijven wat er wel en niet van mij is
www.uithuis.nl/huurcontract.doc
Een voorbeeld voor een huurcontract.
Een voorbeeld voor een huurcontract.
thnx je bent een toffe kerel