LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] schulden van nieuwe partner

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
spidermanhans

schulden van nieuwe partner

Ongelezen bericht door spidermanhans »

Ik hebben eigenlijk een vraag ik heb een nieuwe vriendin waar ik mee samen wonen, zij staat enkel maar ingeschreven op mijn adres er is dus geen samenlevingscontract of iets anders.
Nu is het dus zo dat zij voordat ik met haar ging samenwonen schulden had en ik heb daar sinds kort weet van.
Mijn vraag is nu ben ik verantwoordelijk voor schulden die zij heeft en kunnen ze dan beslag leggen op mijn spullen, want als wat in huis staat is van mijn zij had totaal niets enkele haar kleren.
Al heaar spullen die zij had hebben haar kinderen in gepikt.
Zelf heeft ze totaal geen inkomen enkele de voorlopige teruggave van de belastingdienst want daar loopt al een regeling met de sociale dienst.
Een terug betaling dus
Kan iemand mijn zeggen of het mogelijk is voor een deurwaarder om dat beslag te leggen op mijn spullen en wat ik daar tegen kan ondernemen mocht het toch zo zijn.

GRTS SPIDERMANHANS

lucrecia

Re: schulden van nieuwe partner

Ongelezen bericht door lucrecia »

Bij briefadres kan de deurwaarder niks komen halen, als je dan een bewijs daarvan opstuurt.

Als ze inwonend op jouw adres staat dan is de kans wel groot, moet je dan kunnen tonen dat het jouw inboedel is. Als ik jou was toch maar de inschrijving wijzigen in alleen briefadres, dan kunnen ze niks bij jou komen halen.

Sjors_B

Re: schulden van nieuwe partner

Ongelezen bericht door Sjors_B »

Andere vriendin nemen :lol:

Gesloten