Solveon
IK heb samen met met mijn vrouw (inmiddels ex)een bedrijfsloods met een hypotheek die 1/5 van de waarde van het pand is.
IK krijg in jan 2011 een telefoontje van ABN AMRO hoe het ging met de zaak.
Ik verteld deze meneer dat de zaken minder goed gaan maar dat ik inmiddels een vaste baan had en mijn aflossing en hypotheek hiervan goed kan betalen
en Ik geeft aan dat ik in een scheiding zit.
Hij zou dit in een rapport zetten
Maanden later komt er een brief van Solveon dat de hypotheek binnen 14 dagen moet worden terug betaald .
Gelijk gebeld met Solveon de mevrouw die de brief heeft ondertekend wenst niet aan de telefoon te komen
Een meneer Bos maakt ons duidelijk dat er geen weg terug is en dat Solveon nu bepaald wat er gebeurt Deze meneer Bos is zeer onvriendelijk en dreigt meerdere malen de telefoon neer te gooien .
Ook een bevriende jurist die voor ons belt wordt de Solveon wordt af gesnauwd en meneer Bos gooit de telefoon er op .
Op de vraag of wij een betaling achterstand hebben antwoordt hij dat dit niet zo is een alle betalingen bij zijn.Zowel van de rente als aflossing.
Na 5 maanden niks meer te hebben gehoord van Solveon begint het opnieuw.
Na 6 maanden krijgen we na veel aandringen een gesprek met ABN AMRO . ze geven toe dat de communicatie niet echt goed is gegaan en ze beloven er wat aan te doen en binnen 14 dagen een terug koppeling te geven
4 maanden niks gehoord van ABN AMRO .dan komt er weer een brief van Solveon dat de hypotheek binnen 14 te betaald moet worden.
ABN AMRO wil niet meer met ons praten en zegt wederom dat het bij Solveon ligt
Hoe is het mogelijk dat een bank dit allemaal kan doen als je alles op tijd betaald en absoluut geen betaal achterstand hebt
Dit alles terwijl onze regering deze banken steun.
Heeft iemand ook de zelfde ervaring en hoe los ik dit op
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Solveon /ABN AMRO
Re: Solveon /ABN AMRO
Dag Klaas,ik heb dezelfde ervaring gehad met de ABN/AMRO en hun volwaardige dochter Solveon.Ik ben op een bepaald moment ook naar de bank gegaan en hun gevraagd om mee te werken/ denken over een
probleem wat zou gaan komen.Ook nooit meer iets gehoord en na maanden Solveon op mijn dak.Ik heb mij aangesloten bij Stidag uit Zwolle,een club van betrokken mensen die expertise op dit gebied hebben en mij belangenloos hebben bijgestaan.Zij hebben mij op een goede manier door dit proces geloodst en ik moet zeggen,ik ben blij dat ik van Solveon en van de ABN/AMRO af ben.Ik heb hard gewerkt en heb gespaard en naast de maandelijkse aflossingen die ik deed heb ik uiteindelijk de rest van de centen in een keer terug betaald.Let wel op,indien je ook prive bankiert bij deze bank,ze kunnen je rekeningen blokkeren dus het zou een reden kunnen zijn om je salaris bij een andere bank binnen te laten komen.
Op deze wijze kun je toch aan je maandelijkse verplichtingen voldoen wat betreft vaste lasten.
Nog even terug naar Solveon,ook ik heb mogen kennis maken met Dhr Bos,maar toen de zaken bij mij liepen kreeg ik een andere contact persoon bij Solveon en daar was heel prima mee te overleggen.
Nog een bericht voor ABN/AMRO webcare.Ik ben geen klant meer bij jullie en hoop dat ook nooit meer te worden.
Postloper
probleem wat zou gaan komen.Ook nooit meer iets gehoord en na maanden Solveon op mijn dak.Ik heb mij aangesloten bij Stidag uit Zwolle,een club van betrokken mensen die expertise op dit gebied hebben en mij belangenloos hebben bijgestaan.Zij hebben mij op een goede manier door dit proces geloodst en ik moet zeggen,ik ben blij dat ik van Solveon en van de ABN/AMRO af ben.Ik heb hard gewerkt en heb gespaard en naast de maandelijkse aflossingen die ik deed heb ik uiteindelijk de rest van de centen in een keer terug betaald.Let wel op,indien je ook prive bankiert bij deze bank,ze kunnen je rekeningen blokkeren dus het zou een reden kunnen zijn om je salaris bij een andere bank binnen te laten komen.
Op deze wijze kun je toch aan je maandelijkse verplichtingen voldoen wat betreft vaste lasten.
Nog even terug naar Solveon,ook ik heb mogen kennis maken met Dhr Bos,maar toen de zaken bij mij liepen kreeg ik een andere contact persoon bij Solveon en daar was heel prima mee te overleggen.
Nog een bericht voor ABN/AMRO webcare.Ik ben geen klant meer bij jullie en hoop dat ook nooit meer te worden.
Postloper
Hoi Postloper
Bedankt voor je reactie .
Kunt u mijn het adres geven van Stidag uit Zwolle zodat ik daar contact mee op kan nemen.
En kunt mij vertellen wat ABMN/AMRO webcare inhoud
Zij willen contact met mij
Groeten Klaas
Bedankt voor je reactie .
Kunt u mijn het adres geven van Stidag uit Zwolle zodat ik daar contact mee op kan nemen.
En kunt mij vertellen wat ABMN/AMRO webcare inhoud
Zij willen contact met mij
Groeten Klaas
Dag Klaas,je vindt alle gegevens van stidag onder www.stidag.nl onder het kopje contact.
Je komt in contact met Arnold vd Voort.
ABN/AMRO webcare is het onderdeel van deze bank wat zich bezig houdt met damage control.
Ze hebben er namelijk een broertje dood aan dat de bank op deze wijze negatief in het nieuws komt.
Maar echte problemen heb ik ze nog niet zien oplossen.En wat betreft de communicatie binnen de bank,
zoals je in je eerste post al melde,verwacht er niet te veel van.Zoals al vaker op dit forum vermeld,het is de slager die zijn eigen vlees keurt,ofwel wij van WC eend adviseren WC eend.
Postloper
Je komt in contact met Arnold vd Voort.
ABN/AMRO webcare is het onderdeel van deze bank wat zich bezig houdt met damage control.
Ze hebben er namelijk een broertje dood aan dat de bank op deze wijze negatief in het nieuws komt.
Maar echte problemen heb ik ze nog niet zien oplossen.En wat betreft de communicatie binnen de bank,
zoals je in je eerste post al melde,verwacht er niet te veel van.Zoals al vaker op dit forum vermeld,het is de slager die zijn eigen vlees keurt,ofwel wij van WC eend adviseren WC eend.
Postloper