LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spookvordering HelloLaw / Dutch Cash Management?
Spookvordering HelloLaw / Dutch Cash Management?
Wij hebben 10/8/18 een belachelijke brief ontvangen van HelloLaw over een vermeend Jurofoon abonnement, dit abonnement hebben wij niet gehad!
In de brief staat vermeld dat ze in 2017 'vergeten' zijn te facturen en dat deze 'vordering' direct ter incasso uit handen is gegeven aan 'Dutch Cash Management'.
Van deze 'Dutch Cash Management' is enkele dagen later een incassobrief ontvangen betreffende deze 'vermeende vordering' inclusief incassokosten.
Wij zijn niet voornemens deze 'spook vordering' te betalen, al was het maar dat wij geen lid en/of klant zijn geweest, de afgelopen jaren in de 'WSNP' hebben gezeten en dat alles via de bewindvoerder en rechter-commissaris voor ons is geregeld.
Voorts hebben wij op 26/6/18 een 'schone lei' verklaring ontvangen van de rechtbank.
Wij verwachten dan ook een excuusbrief.
In de brief staat vermeld dat ze in 2017 'vergeten' zijn te facturen en dat deze 'vordering' direct ter incasso uit handen is gegeven aan 'Dutch Cash Management'.
Van deze 'Dutch Cash Management' is enkele dagen later een incassobrief ontvangen betreffende deze 'vermeende vordering' inclusief incassokosten.
Wij zijn niet voornemens deze 'spook vordering' te betalen, al was het maar dat wij geen lid en/of klant zijn geweest, de afgelopen jaren in de 'WSNP' hebben gezeten en dat alles via de bewindvoerder en rechter-commissaris voor ons is geregeld.
Voorts hebben wij op 26/6/18 een 'schone lei' verklaring ontvangen van de rechtbank.
Wij verwachten dan ook een excuusbrief.
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Spookvordering HelloLaw / Dutch Cash Management?
Dat is een vreemde situatie. Heeft u gebeld met HelloLaw over dat abonnement hoe dat zit?Longbow schreef:Wij hebben 10/8/18 een belachelijke brief ontvangen van HelloLaw over een vermeend Jurofoon abonnement, dit abonnement hebben wij niet gehad!In de brief staat vermeld dat ze in 2017 'vergeten' zijn te facturen en dat deze 'vordering' direct ter incasso uit handen is gegeven aan 'Dutch Cash Management'. Van deze 'Dutch Cash Management' is enkele dagen later een incassobrief ontvangen betreffende deze 'vermeende vordering' inclusief incassokosten.
Die WSNP is compleet niet van belang, de schone lei verklaring heeft enkel betrekking op schulden van voor de start van de WSNP niet die na de start zijn gemaakt. Gezien dit een factuur is uit 2017 is dus na de start van de WSNP en valt het hier dus niet onder. Los dat een onterechte vordering natuurlijk nooit onder de WSNP valt.Longbow schreef: Wij zijn niet voornemens deze 'spook vordering' te betalen, al was het maar dat wij geen lid en/of klant zijn geweest, de afgelopen jaren in de 'WSNP' hebben gezeten en dat alles via de bewindvoerder en rechter-commissaris voor ons is geregeld.
Voorts hebben wij op 26/6/18 een 'schone lei' verklaring ontvangen van de rechtbank.
Heeft u dit ook al aan ze gevraagd? U zit hier namelijk op een forum en wij sturen geen excuus brieven.Longbow schreef: Wij verwachten dan ook een excuusbrief.
Re: Spookvordering HelloLaw / Dutch Cash Management?
Dan vraag ik me twee dingen af:Longbow schreef:Wij verwachten dan ook een excuusbrief.
1) Wat wil je met dit topic bereiken?
2) Aangezien zij van mening zijn dat ze wel in hun recht staat, hoe denk je dit te bereiken als jij verder geen actie onderneemt?
Re: Spookvordering HelloLaw / Dutch Cash Management?
Nooit bellen. Altijd schriftelijk reageren, dan liggen dingen vast. Als je belt en je krijgt een toezegging hoe ga je deze later afdwingen? Zij hoeven enkel aan te geven die toezegging niet gedaan te hebben en je hebt geen poot om op te staan.sylvesterb schreef:Dat is een vreemde situatie. Heeft u gebeld met HelloLaw over dat abonnement hoe dat zit?Longbow schreef:Wij hebben 10/8/18 een belachelijke brief ontvangen van HelloLaw over een vermeend Jurofoon abonnement, dit abonnement hebben wij niet gehad!In de brief staat vermeld dat ze in 2017 'vergeten' zijn te facturen en dat deze 'vordering' direct ter incasso uit handen is gegeven aan 'Dutch Cash Management'. Van deze 'Dutch Cash Management' is enkele dagen later een incassobrief ontvangen betreffende deze 'vermeende vordering' inclusief incassokosten.
Re: Spookvordering HelloLaw / Dutch Cash Management?
U hebt uw klacht ook al op Klachtenkompas gezet en u hebt ook een topic geopend op het Kassa forum, maar blijkbaar hebt u nog geen contact opgenomen met Hello Law?
Op Klacht.nl staan ook al de nodige klachten, dat mensen een nota krijgen nadat ze een vraag gesteld hebben. Hebt u daar een vraag gesteld?
Op Klacht.nl staan ook al de nodige klachten, dat mensen een nota krijgen nadat ze een vraag gesteld hebben. Hebt u daar een vraag gesteld?
Re: Spookvordering HelloLaw / Dutch Cash Management?
Update:
Wij zijn eruit, hierbij een kort antwoord op al het bovenstaande;
Ja, uiteraard hadden wij zowel HelloLaw als DCM aangeschreven en benaderd, echter tot vandaag geen reactie ontvangen.
Wij hebben hierna multimediaal actie ondernomen in de hoop dat dit effect zou hebben, antwoord is Nee, had geen enkel effect.
Zojuist heeft een dame van HelloLaw opgebeld en kon ons inderdaad niet vinden in hun systeem, de vordering was voor een naamgenoot/familielid bedoeld 'in een andere woonplaats' en dus niet voor ons bedoeld.
Ons is zojuist toegezegd een bevestiging hiervan met excuus te ontvangen per email en per post, wij sluiten hiermee dan ook het topic.
Wij zijn eruit, hierbij een kort antwoord op al het bovenstaande;
Ja, uiteraard hadden wij zowel HelloLaw als DCM aangeschreven en benaderd, echter tot vandaag geen reactie ontvangen.
Wij hebben hierna multimediaal actie ondernomen in de hoop dat dit effect zou hebben, antwoord is Nee, had geen enkel effect.
Zojuist heeft een dame van HelloLaw opgebeld en kon ons inderdaad niet vinden in hun systeem, de vordering was voor een naamgenoot/familielid bedoeld 'in een andere woonplaats' en dus niet voor ons bedoeld.
Ons is zojuist toegezegd een bevestiging hiervan met excuus te ontvangen per email en per post, wij sluiten hiermee dan ook het topic.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 30 okt 2017 14:23
Re: Spookvordering HelloLaw / Dutch Cash Management?
Met betrekking tot HelloLaw / Dutch Cash Management.
Öók eerst brief ontvangen van HalloLaw ondertekend door Fleur Kapiteijn General Manager HelloLaw, 2 dagen erna ontvang ik van Dutch Cash Management ondertekend door R. Teunissen een nagenoeg eensluidend en "imponerende" brief.
Brief van HalloLaw is gedateerd van 20 augustus 2018. Brief van Dutch Cash Management is gedateerd 22-08-2108 en gaat over factuur d.d. 30-11-2017 !!!!
Nu komt leuke: de brief van Dutch Cash Management schrijft: "indien u vragen heeft kunt u contact opnemen met telefoonnummer 088-1411000.
HÉ WACHT EENS EVEN het telefoonnummer van HalloLaw in hun schrijven is: 088-14 11 000.
Tja wat nu..???
Gebeld met HalloLaw en als antwoord gekregen: "Dutch Cash Management heeft géén telefoonnummer en email adres". !!!!!!!!!!!!!
Mooi schrijven van HelloLaw.
Nog leuker van Dutch Cash Management (= SPOOKFIRMA ..??) in zijn schrijven herinneren aan "eerdere aankondiging en/of herinneringen, nog geen (volledige) betaling ontvangen etc."
Welnu Dutch Cash Management overleg aan mij maar eens ALLE bewijzen / schrijvens inzake deze contributie !!!!
Dit kan je niet !!! hahaha blufpoker !!!
OF gaat HelloLaw binnenkort failliet en hebben ze dringend geld nodig?
Op deze manier van schrijven gaat u als HelloLaw klanten verliezen evenals uw eigen geloofwaardigheid.
Gr. JP.
Öók eerst brief ontvangen van HalloLaw ondertekend door Fleur Kapiteijn General Manager HelloLaw, 2 dagen erna ontvang ik van Dutch Cash Management ondertekend door R. Teunissen een nagenoeg eensluidend en "imponerende" brief.
Brief van HalloLaw is gedateerd van 20 augustus 2018. Brief van Dutch Cash Management is gedateerd 22-08-2108 en gaat over factuur d.d. 30-11-2017 !!!!
Nu komt leuke: de brief van Dutch Cash Management schrijft: "indien u vragen heeft kunt u contact opnemen met telefoonnummer 088-1411000.
HÉ WACHT EENS EVEN het telefoonnummer van HalloLaw in hun schrijven is: 088-14 11 000.
Tja wat nu..???
Gebeld met HalloLaw en als antwoord gekregen: "Dutch Cash Management heeft géén telefoonnummer en email adres". !!!!!!!!!!!!!
Mooi schrijven van HelloLaw.
Nog leuker van Dutch Cash Management (= SPOOKFIRMA ..??) in zijn schrijven herinneren aan "eerdere aankondiging en/of herinneringen, nog geen (volledige) betaling ontvangen etc."
Welnu Dutch Cash Management overleg aan mij maar eens ALLE bewijzen / schrijvens inzake deze contributie !!!!
Dit kan je niet !!! hahaha blufpoker !!!
OF gaat HelloLaw binnenkort failliet en hebben ze dringend geld nodig?
Op deze manier van schrijven gaat u als HelloLaw klanten verliezen evenals uw eigen geloofwaardigheid.
Gr. JP.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Spookvordering HelloLaw / Dutch Cash Management?
Is nog een topic van.
https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... 6&t=187365
Gevalletje 'we sturen maar random facturen, en wie betaald geeft ons dus zomaar geld' ??
https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... 6&t=187365
Gevalletje 'we sturen maar random facturen, en wie betaald geeft ons dus zomaar geld' ??