LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Staatscourant

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
atlas1302

Re: Staatscourant

Ongelezen bericht door atlas1302 »

verwijderd
Laatst gewijzigd door atlas1302 op 20 jul 2017 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

atlas1302 schreef: Heb ik niet eerder gezegd dat de postbode er vaak niet uitkomt om het juiste adres te vinden, en dan gaat een deurwaarder vanuit Nederland zonder zelf op stap te gaan het eventjes proberen om hier en daar de boel te verifiëren.
Dat werkt voor geen meter in deze landen waar naambordjes en nummers gewoon ontbreken, daarom is het ook onbegrijpelijk dat een bank mij met een Nederlands overeenkomst hier laat wandelen wat niet nageleeft kan worden.
Had je dus zelf niet kunnen bedenken om die creditcard in duizenden stukjes te knippen, in plaats van achteraf te lopen zeuren dat men geld dat je via je creditcard hebt besteed terug wil hebben? Jij zegt dat het fraude is, bewijs dat dan. Zo nee, ga niet lopen janken en betaal. Dat men dit geld wil hebben heeft er mee te maken dat men je creditcard heeft opgezegd na meervoudige wanbetaling.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Overigens, je weet ervan dat men dit geld van je wil hebben. Ze hebben je dus weten te bereiken. Als ze in Kaapverdie niet meespelen, dan zal je dus die staatscourant in de gaten moeten houden. Zoals je zelf aangeeft, je adres is zo onduidelijk dat zelfs de postbode het niet kan vinden.

atlas1302

Ongelezen bericht door atlas1302 »

We begrijpen de irritaties, het is leuk genoeg geweest. Over en sluiten maar en gelukkig mag ik dat zelf bepalen.

Gesloten