Dag allen!
Op mijn 18e werd ik lid van Starguide door op de website mezelf aan te melden.
Nu ben ik 23..heb al 2x het betalen van een abonnement op Starguide geweigerd omdat ik mij zowel via de mail als schriftelijk had afgemeld. Vorig jaar ben ik megaveel gestalkt en kreeg ik verschillende ( dreig) brieven thuisgestuurd vol spelfouten. Mijn vader heeft nogmaals een brief gestuurd met de dreiging het tot een rechtzaak te laten komen..hierna niets meer gehoord..Tot vandaag! Vanochtend zag ik dat er WEER een automatische incasso heeft plaatsgevonden..ik ben ten einde raad! zie heel het circus weer van voor af aan beginnen..wat moet ik in hemelsnaam nu weer gaan doen?? Alles weer ondergaan? Ik ben het spuuuugzat!
Ik weet dat ze nooit een deurwaarder vanwege de kosten op me af zullen sturen en dat ze dreigen de zaak voor te leggen bij EDR incassobureaus, maar dat dit nooit zover zal komen. Iemand een tip? hoe kom ik van deze hardnekkige figuren af? en welke rechten heb ik? Ik heb zoiezo nooit iets ondertekent..en mijn profiel al jaren niet bekeken..sta ik weer in mijn recht om het niet te betalen?
Groetjes,'
Margot
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Starguide belazerietus
Re: Starguide belazerietus
Je kunt bij de bank hun bankrekeningnummer laten blokkeren. Op dat moment kunnen ze geen geld meer bij jou innen en dan ben je in ieder geval van dat gezeik af. Wellicht sturen ze jou dan nog een briefje waarop jij aangetekend reageert. Hierna moet het denk ik wel klaar zijn met het gestalk, want dan zijn ze wel verplicht om alles op te zeggen. Het mooiste is natuurlijk om ook de brieven die jij destijds verstuurd hebt als bijlage aan de nieuwe brief toe te voegen.
Vergeet overigens niet om deze incasso te storneren bij de bank en daarna dus direct te laten blokkeren.
Vergeet overigens niet om deze incasso te storneren bij de bank en daarna dus direct te laten blokkeren.