LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Starguide "Lidmaatschap"

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
kimkuijper

Starguide "Lidmaatschap"

Ongelezen bericht door kimkuijper »

Ook ik ben al 2 JAAR bezig om van Starguide af te komen..
2 jaar geleden heb ik mijzelf ingeschreven bij dit bureau, en werd net als vele anderen dezelfde avond nog gebeld of ik 'even' 2 shoots van, ik meen 125 euro wilde komen doen.
Dit aanbod heb ik afgewezen, in de hoop dat ik via de website wel reacties zou krijgen.
Wel werd er voor mijn 'volledig-lidmaatschap' 48,10 ingehouden van mijn bankrekening.
Na 3 maanden gewacht te hebben, nooit reacties gehad en telkens afschrijvingen gekregen.
Toen via het werk van mijn moeder een jurist ingeschakeld, die een brief heeft geschreven t.a.v. Starguide die aangetekend is opgestuurd.
Ook hebben we meerdere malen telefonisch contact opgenomen.
Na enige tijd heen en weer mailen/schrijven/bellen, en nog steeds geen fatsoenlijke reactie, maar wel Incasso brieven op de mat...Toch maar besloten het geld plús incassokosten overgemaakt naar Docdata Payments / Starguide.
Met de belofte van Starguide dat daarna mijn lidmaatschap beïndigd zou worden.
Na een jaar niets gehoord te hebben van Starguide kom ik er nu achter dat er in Juli 2009 en de afgelopen 2 weken weer twéé keer geld afgeschreven is!!
De afschrijving van Juli kan helaas niet meer gestorneerd worden..maar die van 05-04 wel..Gedaan natuurlijk, en tot mijn grote verbazing; op 12-04 is er gewoon wéér 48,10 afgeschreven!
Toch maar weer het hele proces overnieuw starten dan...
Bellen,mailen,schrijven, blokkades pff...Ik vraag me af wanneer het eens ophoud!

Groeten,
Kim

snepke

Re: Starguide "Lidmaatschap"

Ongelezen bericht door snepke »

Je kan tot 13mnd terug laten storten,lees het topic"Dubbel afgeschreven abonnementskosten McAffee"maar eens pag 3 van het forum incasso.Laat een selectieve blokkade voor Starguide aanbrengen,dan kunnen ze geen geld meer afschrijven.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Wat Snepke al zegt.

Ga persoonlijk langs je bank, neem ID mee, en vraag a) alles wat men kan storneren van dit bedrijf te storneren, en b) een selectieve blokkade.

Als ze een reden vragen - men heeft, door jouw opzegging, geen machtiging tot incasso, en dus plegen ze diefstal of fraude.

Hoe meer mensen klagen hierover, des te groter de kans dat dit clubje zijn incassomachtiging verliest.

toni123

Ongelezen bericht door toni123 »

hellpppp denk ik , ik heb mij vandaag 20-04-2010 ingeschreven bij starguide..

kreeg een vrouw aan de telefoon die vertelde over dat ik een leuke foto had enzo en ben met mijn domme kop meteen volledig-lid geworden, ze wou het geld zelf ook wel over maken als ik mijn bank nummer zou geven maar ik zei nee, dat doe ik zelf wel via jullie site dan. en heb nu net 48 euro betaald. toch vertrouwde ik het niet , ze belde met een mobiele telefoon wat ik wel wat raar vond. dus daarna meteen hier gekeken, nu baal ik goed....

wie heeft er hier raad voor mij zo spoedig mogelijk. en zou ik mijn geld terug kunnen krijgen ????? alvast bedankt

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Toni123

Het is vandaag 21 april.
Dat betekent dat je in principe - het is een koop op afstand - je nog kan bedenken.

Neem contact met ze op, liefst per email, en zeg dat je toch niet accoord gaat.
Of, je vraagt een van je ouders om te mailen, en dan laten aangeven dat zij er niet mee accoord gaan, en omdat je nog 'minderjarig' bent , onder hun verantwoording valt. (Even los van of je dat bent, dat weet ik niet natuurlijk)

Niet lang wachten - je hebt nu nog 6/7 dagen.

toni123

Ongelezen bericht door toni123 »

Guardian72

wil je graag 1000x danken voor je super snelle reactie. na wat ik hier allemaal zag staan over dat bedrijf heb ik toch wat minder geslapen. ik had gister al zoo'n mailtje gestuurd dat ik het ontdaan wou hebben maar wist niet of ik helemaal in mijn recht stond.

nogmaals, mijn dank is groot dank u,

Toni

Gesloten