LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ...
Re: ...
Het is misschien "not done", maar over het uitschrijven van iemand van jouw adres heb ik een heel verhaal een tijd geleden bij Kassa geschreven. Hoe dat gaat etc.
Zie : http://kassa.vara.nl/portal?_uc=n&_li=y ... &qid=35135
Vladja
Zie : http://kassa.vara.nl/portal?_uc=n&_li=y ... &qid=35135
Vladja
-
Klopt Vladja, vaak doet zelfs al een simpel telefoontje wonderen, zolang je maar niet gaat schelden en redelijk blijft. Ik had zelfs voor een spookbewoner de deurwaarder en de politie (i.v.m. bijstandsfraude) op de stoep, gewoon redelijk blijven en er is niks aan de hand.
-
"Not done" mijn zolen.... als een deurwaarder een stuk aflevert met daarop de tekst "meteen openen", wat moet je dan?
Deurwaarders zijn ook niet zo dom om door te zetten als ze het niet zeker weten want ze zijn wel aansprakelijk voor onterechte beslagleggingen, verkopen of binnentreden.
Deurwaarders zijn ook niet zo dom om door te zetten als ze het niet zeker weten want ze zijn wel aansprakelijk voor onterechte beslagleggingen, verkopen of binnentreden.
-
ik wist niet dat het mogelijk was dat iemand anders zich zonder legitimatie en toestemming van de eigenaar/hoofdbewoner inschrijft...(ook al is de achternaam hetzelfde)
Mijn schoonmoeder heeft sinds enige tijd haar zoon weer (tijdelijk, wegens verkoop huis) inwonen en zij moest zelf voor zijn inschrijving mee naar het gemeentehuis, anders ging de inschrijving op haar adres niet door.
Dus wellicht heeft de gemeente ook niet conform de regels gehandeld, en is dus medeaansprakelijk voor de kosten die ontstaan.
En idd ALLE kosten dus ook van opnemen extra vrije dag etc verhalen op degenen die de fouten gemaakt hebben.
(rechtbijstandsverzekering??)
Mijn schoonmoeder heeft sinds enige tijd haar zoon weer (tijdelijk, wegens verkoop huis) inwonen en zij moest zelf voor zijn inschrijving mee naar het gemeentehuis, anders ging de inschrijving op haar adres niet door.
Dus wellicht heeft de gemeente ook niet conform de regels gehandeld, en is dus medeaansprakelijk voor de kosten die ontstaan.
En idd ALLE kosten dus ook van opnemen extra vrije dag etc verhalen op degenen die de fouten gemaakt hebben.
(rechtbijstandsverzekering??)
Vraag bij de gemeente een bewoningsonderzoek aan.
Op dat moment kunt u aan de betreffende deurwaarder verzoek om uitstel van executie, deze is verplicht dit ontvankelijk te verkaren.
Het onderzoek zal plaatsvinden en betrokkene zal dakloos worden verklaard.
Op dat moment kunt u aan de betreffende deurwaarder verzoek om uitstel van executie, deze is verplicht dit ontvankelijk te verkaren.
Op dat moment kunt u aan de betreffende deurwaarder verzoek om uitstel van executie vragen, deze is verplicht dit ontvankelijk te verkaren.
Denk het dus niet