LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tijhuis en partners

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
porcupine23

Tijhuis en partners

Ongelezen bericht door porcupine23 »

Goedendag,

Ik zit nu zo`n beetje een jaar bij de kreditebank nederland,ik zit niet in de sanering maar het zogenoemde budget beheer.Nu heb ik inmiddels al 2x een deurwaarder van Tijhuis en Partners aan de deur gehad voor een achterstand bij de Agis wat een bedrag was van zo`n 695 euro.Nu is het inmiddels opgelopen tot zo`n kleine 12oo euro.Nu blijkt dus dat een andere vestiging van Tijhuis de schuld van Agis op 0 hebben gezet.Nadat mijn schuldregelaar contact heeft opgenomen met tijhuis om aan te geven dat de fout bij tijhuis ligt hebben ze er in 1x niets mee temaken..

Die 1200 euro blijft staan ondanks dat het de fout van Tijhuis is..Tijhuis en Partners zijn de ergsten van alle incasso buro`s.Het zijn daar allemaal plunderaars en criminelen......wie o wie heeft soortgelijke ervaring met Tijhuis.Tegen dit incasso buro moet aangifte worden gedaan van fraude...

Pavlova

Re: Tijhuis en partners

Ongelezen bericht door Pavlova »

Het is mij volstrekt onduidelijk wat er nu precies aan de hand is...

U valt onder budgetbeheer. Is er ook een voorstel gedaan aan de schuldeisers en is men akkoord gegaan?

U heeft een schuld inzake Agis, die door Tijhuis & partners wordt geincasseerd.

Kennelijk is er al een vonnis tegen u gewezen, gezien de kosten die erbij zijn gekomen. Misschien ook beslag gelegd.

Er is iets met een andere vestiging van Tijhuis die de vordering op 0 heeft gezet. Wat wordt bedoeld? Is het dossier gesloten? Als de vordering op 0 staat zonder dat er betaald is is de schuld niet betaald in elk geval.

Waarom is Tijhuis frauduleus?

Graag een duidelijker verhaal.

Guusje61
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guusje61 »

Het kan zijn dat, uit praktische overwegingen, vestiging A het dossier heeft gesloten en de vordering heeft overgedragen aan vestiging B.
Dat kan bijvoorbeeld als vestiging B dichterbij TS gevestigd is dan vestiging A.

TS zit in budgetbeheer, ergens is er iets fout gegaan met het betalen van de premie van de zorgverzekering.
Dat is niet de schuld van Agis en ook niet van Tijhuis.
Tijhuis werkt in opdracht van Agis, daar zit geen oplichting of fraude tussen. Zorgpremie die niet betaald is wordt verhoogd met een boetebedrag. Daar kan Thijhuis niets aan doen, Agis misschien gedeeltelijk - die zit met een aantal wettelijke bepalingen.

Budgetbeheer zou dus de enige zijn die duidelijkheid moet kunnen verschaffen.
En die kan dan weer zeggen dat TS zelf verantwoordelijk is om de betalingen te controleren en wijst de schuld naar TS.
Dit laatste is een vervelende situatie die in de praktijk heel veel voor komt.

Pavlova

Ongelezen bericht door Pavlova »

Guusje,

Wat je schrijft kan heel goed kloppen, maar er zijn wel meer scenario's te bedenken op basis van wat TS schrijft.
Overigens zit TS net een jaar in budgetbeheer, de schuld aan Agis kan best ouder zijn dan een jaar.

Gesloten