LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Toch vervolgzending Garcinia Cambogia; bedrijf onbereikbaar

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Iggy1961

Toch vervolgzending Garcinia Cambogia; bedrijf onbereikbaar

Ongelezen bericht door Iggy1961 »

Begin dit jaar proefpakketje afslankpillen van Garcinia Cambogia gekocht voor 7,50. Bij behouden van dit pakketje diende 68 euro te worden afgerekend, wat ik gedaan heb maar ik heb toen ook aangegeven geen vervolgzendingen te willen ontvangen. Op de site stond ook dat ik geen vervolgzendingen meer zou ontvangen. Toch werd mij weer een pakketje toegestuurd wat ik volgens aanwijzingen op de site heb teruggestuurd via DHL, kosten 5 euro. Nu mailen ze steeds dat ik moet betalen hiervoor en dreigen nu ook met incasso. Ik heb diverse keren gemaild, krijg geen antwoord. Telefonisch is het bedrijf niet bereikbaar. Je krijgt standaard een bandje dat de wachttijd meer dan een half uur bedraagt, ook als je gelijk om 9 uur 's morgens belt. 1x heb ik een half uur gewacht, toen werd de verbinding verbroken. Benieuwd of er meer ervaringen zijn met Garcinia Cambogia?

BL2

Re: Toch vervolgzending Garcinia Cambogia; bedrijf onbereikbaar

Ongelezen bericht door BL2 »

Buiten het bekende feit dat dit soort pillen niet helpen en je je maar sterk moet afvragen wat ze er allemaal instoppen (ik zou er nog geeneen in mijn mond durven stoppen) geef je zo makkelijk geld uit dat je toch niet te remmen bent.
Je hebt nu al Euro 80,50 uitgegeven voor die pillen, dus je portemonee is in ieder geval al flink slanker......

Toch nog een tip, maak van de site en de vermelding even een afdruk. Altijd handig om bij de hand te hebben als ze echt een incasso traject opstarten. Toch wel in zee gegaan met een NL bedrijf met duidelijke algemene voorwaarden in KvK-nummer ?

Dieke83

Re: Toch vervolgzending Garcinia Cambogia; bedrijf onbereikbaar

Ongelezen bericht door Dieke83 »

@TS als je al 7,50 had betaald waarom betaalde je dan nog een keer 60+ eur?

Gesloten