Hallo,
Ik kreeg twee weken geleden een brief van de bank van de post in Belgie dat ik een abonnoment van twee jaar genomen had op dier en natuur bij fms/komeet maastricht.Ik ben bij die bank geen klant.
Op de bestelbon stond mijn naam adres en telefoon nummer.
Het bankrekeningnummer was nep en mijn handtekening vervalst.
Ik heb klacht neergelegt bij de politie wegens schrift vervalsing.
Een onderzoek bij de post hoe dit kon wie was de opdrachtgever.
En aangetekende brieven naar komeet maastricht,full media service in Maastricht.Dat ik per direkt dit abonnoment opzeg en niet aansprakelijk ben voor de rekeningen die zij naar mijn adres sturen.
Vandaag kreeg ik een brief met een bankoverschrijvings formulier om 31.05 euro over te maken op hun rekening.
Vandaag heb ik nog een aangetekende brief gestuurd naar uca holding nv in Belgie met dezelfde tekst.
Het adres in Belgie.
UCA HOLDING N.V
BIESAKKER 13
B-2490 BALEN
Ik denk dat zij in het begin met een bank overschrijving werken om zo aan het juiste rekening nummer te geraken.
Heb ik in mijn acties fouten gemaakt,wie kan mij verder helpen.
[/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] uca holding
-
Re: uca holding
Uit je bericht is op te maken dat FMS inderdaad voorheen handelde onder de naam Komeet.
Weten jullie het nog, die dure duitse modebladen als Burda? Die werden vele tientallen jaren geleden al op deze louche manier verkocht, onder het mom van een proefabonnement. Ik heb nog ergens een adres liggen, maar of dat nog altijd bestaat?
Wyckergrachtstraat 1-c in Maastricht. Doet dat bij iemand een belletje rinkelen?
Weten jullie het nog, die dure duitse modebladen als Burda? Die werden vele tientallen jaren geleden al op deze louche manier verkocht, onder het mom van een proefabonnement. Ik heb nog ergens een adres liggen, maar of dat nog altijd bestaat?
Wyckergrachtstraat 1-c in Maastricht. Doet dat bij iemand een belletje rinkelen?
Hallo,
ik heb een nuttig adres voor de mensen in die opgelicht zijn door deze bedrijven.
Grensoverschrijdende klachten
Gratis juridische informatie en adviezen voor Europese consumenten
ECC België (Europees Centrum voor de Consument)
Hollandstraat 13
B-1060 Brussel
Tel.: 02/542.33.46
Fax: 02/542.32.43
Voor gratis juridisch advies: telefonisch elke werkdag van 9u tot 12u30 en van 13u30 tot 16u op het nummer 02/542.33.46.
E-mail: [email protected]
Full media service is daar bekend ze kunnen advies geven wat je het beste kan doen
ik heb een nuttig adres voor de mensen in die opgelicht zijn door deze bedrijven.
Grensoverschrijdende klachten
Gratis juridische informatie en adviezen voor Europese consumenten
ECC België (Europees Centrum voor de Consument)
Hollandstraat 13
B-1060 Brussel
Tel.: 02/542.33.46
Fax: 02/542.32.43
Voor gratis juridisch advies: telefonisch elke werkdag van 9u tot 12u30 en van 13u30 tot 16u op het nummer 02/542.33.46.
E-mail: [email protected]
Full media service is daar bekend ze kunnen advies geven wat je het beste kan doen
Hallo,
Biesakker 13 is een advocaten kantoor.
Daar wordt je doorverwezen naar full media service.
Zij verhuren alleen maar een adres aan u.c.a holding n.v
Die mevrouw reageerde kwaad,en ik kon het beste contakt op nemen
Met de bestuurder van fsm.
Op het bekende telefoon nummer vanuit Belgie 0031433508500.
Biesakker 13 is een advocaten kantoor.
Daar wordt je doorverwezen naar full media service.
Zij verhuren alleen maar een adres aan u.c.a holding n.v
Die mevrouw reageerde kwaad,en ik kon het beste contakt op nemen
Met de bestuurder van fsm.
Op het bekende telefoon nummer vanuit Belgie 0031433508500.