LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uit ambt

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
marc 1966

uit ambt

Ongelezen bericht door marc 1966 »

de deurwaarder die het beslag gelegd heeft is uit zijn ambt gezet! Nu blijkt dat er nooit contact is geweest met de eisende partij en dat ik gelijk heb wat betreft het nooit gezien hebben van oproepen en waarschuwingen en nooit een inkomensoverzichtpapier heb gehad waarin ik mijn inkomen en uitgaven kon noteren! De beslaglegging is dus onterecht op de manier zoals het door de deurwaarder gedaan is maar het geld is weg, HELAAS. Nu is alles bevroren tot er uitgezocht is hoe nu verder, lekker dan maar goed ik heb geen keus in deze.

Guusje61
Contacteer:

Re: uit ambt

Ongelezen bericht door Guusje61 »

marc 1966 schreef:de deurwaarder die het beslag gelegd heeft is uit zijn ambt gezet! Nu blijkt dat er nooit contact is geweest met de eisende partij en dat ik gelijk heb wat betreft het nooit gezien hebben van oproepen en waarschuwingen en nooit een inkomensoverzichtpapier heb gehad waarin ik mijn inkomen en uitgaven kon noteren! De beslaglegging is dus onterecht op de manier zoals het door de deurwaarder gedaan is maar het geld is weg, HELAAS. Nu is alles bevroren tot er uitgezocht is hoe nu verder, lekker dan maar goed ik heb geen keus in deze.
waarop baseer je de conclusie dat er nooit contact is geweest en dat er nooit waarschuwingen zijn verzonden?
de uitspraak is van 18 mei, het is nu 22 mei, dan heeft de waarnemer wel heel erg snel zijn werk gedaan.

het uit het ambt zetten heeft betrekking op het financiële gedeelte van de deurwaarder, niet op de uitvoering van zijn ambtelijke taken.

marc 1966

omdat ik dat hoorde van de eisende partij nadat ik gevraagd had hoe het nu verder moet! Er zal zeker na een periode nog het 1 en ander boven komen denk ik zo......................

seagoing racer2

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste Guusje,

Ik geloof geen snars van wat Marc1996 hiero vertelt.

In zijn oorspronkelijk topic gaat het over een deurwaarder uit Rotterdam, maar Marc heeft dit topic inmidels, heel flauw, verwijderd.
Het bleek zonneklaar dat hij daar gewoon onwaarheden vertelde, en daar geeft hij dan zijn vriendin de schuld van... :(

Enfin, er zijn wel twee deruwaarders uit hun ambt gezet, maar dit heeft volgens mij niks met de zaak van Marc1966, de fantast, te maken

marc 1966

Weet jij wat jij moet doen met je vervelend naam gewoon veranderen en opzouten je spoort niet mafketel .
Maar als je mijn papieren eens wil inzien kom je maar langs want zulke rare praatjes vertel je maar tegen je schoolvrienden of in het cafe .

patrihoog

Ongelezen bericht door patrihoog »

misschien heeft hij meerdere zaken lopen en gooit hij iets door mekaar! is mij ook al eens overkomen toen ik veel sores aan mijn hoofd had. Oordeel nooit over mensen die je niet kent, sommigen zien echt door de bomen/problemen het bos niet meer en raken danig in de war. Maar goed het verhaal wil dat er inderdaad deurwaarders uit het ambt gewipt zijn na jaren van wanprestaties en deze 2 deden veel samen dus wel typisch dat ze allebei eruit gezet zijn. Vaak worden papieren ook door een deurwaarder in de buurt overhandigt of behartigd dus het kan zijn dat dit ook in dit geval zo gebeurt is.

seagoing racer2

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Even een klein voorbeeldje van de fantast marc1966 :

Dit schreef hij in april 2010:
Bayer 113 de reden dat ik daar niet meer werk is dat ik TOTAAL niet meer achter de Firma List en Bedrog kan staan en een veel beter betaalde baan heb gekregen/gevonden.
Hopelijk is dit een bevredigend antwoord ...
En ook dit schreef hij in april 2010 :
Ik geniet helaas een uitkering van het uwv nu is er een deurwaarder beslag gaan leggen op mijn uitkering + vacantiegeld !!
Dit schreef hij in mei 2010 :
Ik ben gelukkig nu een vrij mens, 1 mei was de dag van einde WSNP!

Dit schreef hij ook in april 2010 :
Ik zit sedert mei 2007 in de WSNP en de rechter heeft de bewindvoerder aangewezen! Deze bewindvoerder heb ik gedurende 3 jaar amper gesproken, het enige contact was halfjaarlijks vanwege de nieuwe berekeningen en deze waren schriftelijk. Hij belde nooit, dat deed ik altijd als er iets veranderde aan mijn situatie. De bewindvoerder gaf altijd aan dat ik een voorbeeldige kandidaat was en hij hoopte dat er meer zo waren als mij. Nu dient 19 april mijn zaak om de periode van 3 jaar af te sluiten maar nou komt hij met het verhaal dat ik niet genoeg in de boedel heb laten vloeien en dat hij nog een bedrag van € 2800,00 voor 1 mei van mij wil ontvangen. Deze heb ik niet en nu kan de WSNP niet beeindigt worden want ik heb onvoldoende afgedragen. Tevens beweert de belastingdienst dat er toeslagen teruggevorderd gaan worden vanwege te veel ontvangen toeslagen.
En ook dit is van marc1996 in mei 2010:
Die WSNP is van een goede vriendin die eruit is gegaan sorry foutje van mijn kant .
Enfin, er klopt geen jota van

Guusje61
Contacteer:

patrihoog schreef:Maar goed het verhaal wil dat er inderdaad deurwaarders uit het ambt gewipt zijn na jaren van wanprestaties en deze 2 deden veel samen dus wel typisch dat ze allebei eruit gezet zijn. Vaak worden papieren ook door een deurwaarder in de buurt overhandigt of behartigd dus het kan zijn dat dit ook in dit geval zo gebeurt is.
de ene deurwaarder is uit zijn ambt gezet omdat hij meerdere keren een tekort had op zijn derdengeldrekening. niet veel maar wel regelmatig.
de andere deurwaarder is uit zijn ambt gezet omdat hij het totaal geld van zijn derdengeldrekening bij de bank afgestort had omdat de bank geen genoegen nam met zijn kredietrekeningsaldo.
staat allemaal ook vermeld in het artikel van de Telegraaf.

en veel deurwaarders werken samen, ik ga bijvoorbeeld vanuit Hilversum ook niet even naar Doetinchem. Verder staan deze twee deurwaarders geheel los van elkaar.

patrihoog

Ongelezen bericht door patrihoog »

als ze dit soort ongein uithalen dan lijkt mij dat ze wel op meer gebieden zullen "rommelen". Maar goed we wachten maar af hè wat er boven komt, het is kort geleden pas gebeurt dus wie weet en ik heb ook al eens een deurwaarder gehad die mij niet alles toezond of geen enkele poging deed om met de eisende partij een regeling te treffen maar deed voorkomen dat hij dat wel had gedaan! Ook hier zitten slechte en goede personen zoals in elke beroepsgroep en ik ken diegene uit Doetinchem ook beroepsmatig en ik weet daardoor wel dat het niet altijd even correct was. En de bedoeling van een derdenrekening is dat vanuit deze rekening de eisers betaald krijgen wat er aan vorderingen lopen en niet in de buidel van de deurwaarder!!!! ook niet voor even, het kan en mag niet!!!!!

Guusje61
Contacteer:

je hebt gelijk, overal zitten 'rotte appels', de derdengeldrekening moet voor elke deurwaarder/advocaat/notaris heilig zijn.
ik ken veel deurwaarders maar niet allemaal, is ook lastig, er zijn er ongeveer 1000.
deze twee ken ik dus ook niet, ik werk(te) ook niet met ze samen.

Gesloten