LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van Hoist Kredit AB

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
jan.zeelen

Van Hoist Kredit AB

Ongelezen bericht door jan.zeelen »

Ik ben via een deurwaarder benaderd voor een vordering van van Hoist Kredit AB Zweden deze is al voldaan en verjaard wat kan je hier tegen doen?
Kan dat juridisch want er is al een bezoek gebracht door de Deurwaarde?

Ischouten3

Re: Van Hoist Kredit AB

Ongelezen bericht door Ischouten3 »

Ik had hetzelfde. Je hoeft niets te doen. Ik had al betaald in 2010. Maar correspondentie hierover weggegooid vanwege betaling. Ook heb ik gevraagd of dit niet verjaard was. Namelijk nooit een schrijven van hun ontvangen al deze jaren. Ik denk ook niet dat zij mijn correspondentie hebben gehouden omdat ik daar naar vroeg.

Niet weer gaan betalen! Bij mij dreigden ze ook naar de rechter te stappen etc.

Groeten Ingrid

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

jan.zeelen schreef:Ik ben via een deurwaarder benaderd voor een vordering van van Hoist Kredit AB Zweden deze is al voldaan en verjaard wat kan je hier tegen doen?
Kan dat juridisch want er is al een bezoek gebracht door de Deurwaarde?
Wat is het nou? Voldaan of verjaard? Het kan niet allebei waar zijn. Los daarvan: Hoist koopt vorderingen van allerlei instanties. Als je ooit een vordering aan Hoist hebt voldaan, weet je dan zeker dat het nu dezelfde vordering is?

Hoe benaderde die deurwaarder jou? Met een sommatie, een dagvaarding, een betekening van een vonnis? Wat is de status van de zaak?

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ischouten3 schreef:Ik had hetzelfde. Je hoeft niets te doen. Ik had al betaald in 2010. Maar correspondentie hierover weggegooid vanwege betaling. Ook heb ik gevraagd of dit niet verjaard was. Namelijk nooit een schrijven van hun ontvangen al deze jaren. Ik denk ook niet dat zij mijn correspondentie hebben gehouden omdat ik daar naar vroeg.

Niet weer gaan betalen! Bij mij dreigden ze ook naar de rechter te stappen etc.

Groeten Ingrid
Je hebt veel te weinig informatie om dit gevaarlijke advies te kunnen geven. Doe het dan dus ook niet.

Gesloten