| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vesting Finance /Huis en Comfort
-
Yolanda2464
Vesting Finance /Huis en Comfort
Vandaag kreeg ik ineens een brief van Vesting Finance met de dreiging dat men al aanmaningen had gestuurd dat ik 35 euro moest aanbetalen en de rest in termijnen en bij nazoeken ging dit over een een zogenaamde rekening in 2001 die ik open zou hebben staan bij Huis en Comfort - Sorry maar na 14 jaar ineens deze brief ? En ik bestel nooit wat bij hen aangezien ik hun producten nou niet bepaald je van het vind.... Ik heb hen nu gemaild dat ik nooit wat besteld heb bij huis en comfort en dat ik na 14 jaar notabene ineens deze dreigende brief krijg...ik doe de brief niet weg maar weiger te betalen voor iets dat ik niet besteld heb. Toch wil ik dit even doorgeven aan dit forum.
-
Guardian72
Re: Vesting Finance /Huis en Comfort
Wie eist, bewijst.Yolanda2464 schreef:Vandaag kreeg ik ineens een brief van Vesting Finance met de dreiging dat men al aanmaningen had gestuurd dat ik 35 euro moest aanbetalen en de rest in termijnen en bij nazoeken ging dit over een een zogenaamde rekening in 2001 die ik open zou hebben staan bij Huis en Comfort - Sorry maar na 14 jaar ineens deze brief ? En ik bestel nooit wat bij hen aangezien ik hun producten nou niet bepaald je van het vind.... Ik heb hen nu gemaild dat ik nooit wat besteld heb bij huis en comfort en dat ik na 14 jaar notabene ineens deze dreigende brief krijg...ik doe de brief niet weg maar weiger te betalen voor iets dat ik niet besteld heb. Toch wil ik dit even doorgeven aan dit forum.
Dus als men van mening is dat u nog steeds zou moeten betalen zullen zij u moeten overhandigen:
- Bewijs dat u besteld heeft
- Bewijs dat geleverd is
- Bewijs dat vordering tijdig en correct gestuit is (want uit 2001 kan ook wel eens verlopen zijn/ verjaard zijn)
En anders zullen ze toch echt moeten stoppen met hun eisen.