LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vesting Finance

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Angelbulls

Vesting Finance

Ongelezen bericht door Angelbulls »

!
Laatst gewijzigd door Angelbulls op 04 mei 2011 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.

stofzuigertje

Re: Vesting Finance

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Een Incasso bureau wil alleen maar verdienen aan wanbetalers, houden dus geen rekening met jou Huwelijk en zo.
Zorg dat je niet meer rood staat en houd enige reserve voor als je plotseling een rekening kreeg of problemen.

Zij verdienen en hebben totaal geen interesse in wie de klant is.
Veel extra kosten dus voorkom achterstand want door deze extra kosten heb je nu jarenlang minder inkomen dus blijf je achter lopen.

Helaas zijn de meeste van dit soort bedrijven hetzelfde, mooie reclame maar in werkelijkheid willen ze alleen maar verdienen.

Angelbulls

Ongelezen bericht door Angelbulls »

?
Laatst gewijzigd door Angelbulls op 04 mei 2011 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.

troubleshooter

Ongelezen bericht door troubleshooter »

Vertel eens, hoelang stond de voredering open voordat ze het bij het incassobureau deponeerden?
Dat je nu geen aanvullende verzekering meer hebt laat duidelijk zijn!

Nynhyr

Ongelezen bericht door Nynhyr »

Let erop dat je bij Vesting Finance niet te veel betaald! Deze club probeerd je geld uit de zak te kloppen! Kosten als "registratiekosten" administratiekosten etc. etc... dubbele incasskosten inrekening brengen is hun niet vreemd, maar dit zijn kosten die je niet hoeft te betalen! Op deze manier strijken ze miljoenen per jaar op! Kijk op rapport voorwerk II wat de daadwerkelijke incassokosten zijn bij het openstaande bedrag, dat betaal je en meer zeker niet! Laat Vesting Finance dat weten en sluit elke discussie met dit ongeschoolde clubje af. Als VF denkt gelijk te staan dan moeten ze maar een zaak beginnen, maar dat zal nooit gebeur! succes

wini25

Ongelezen bericht door wini25 »

Met Vesting Finance ben ik ook behoorlijk klaar en waarschijnlijk de energiemaatschappij ook. Ik had een geschil met de energieleverancier omdat ik nog wat van hun kreeg en zij nog wat van mij, maar ze wilde of konden dit niet verrekenen. Het was in ieder geval allemaal moeilijk en uiteindelijk bij Vesting Finance terecht gekomen. Hier bleek de vordering plotseling wel verrekend te zijn en uiteindelijk moest ik dan enkel nog aan de energieleverancier 150,- euro betalen. Ik heb Vesting Finance verteld dat ik dan wel een betalingsregeling wilde treffen, want de vordering was ruim 250,- euro. Hier gingen ze niet mee akkoord en toen ben ik niet akkoord gegaan met überhaupt betalen. In goed overleg met de energieleverancier hebben zij het dossier teruggetrokken als ik die 150,- euro had betaald. Dat heb ik dus netjes gedaan en nooit meer iets van hun gehoord. Het blijven daar boeven en het lijkt soms wel of je tegen een computer praat zonder dat er naar alle redelijkheid naar het verhaal wordt geluisterd.

Mendoza

Ongelezen bericht door Mendoza »

maar dat heb ik normaal ook alleen valt mijn huwelijk iets duurder uit dan ik had gehoopt en ik heb pas een nieuw huis dus alle spaarcenten zijn op.
Het zal wel weer goed komen hoop ik.
Ben klaar met Festing Finance
Je hebt een nieuwe woning en je gaat trouwen, dus je schuldeiser moet maar gewoon wachten op zijn geld? Vrij logisch dat ze niet akkoord gaan want zo werkt het natuurlijk niet.

Gesloten