Ik kreeg vanmiddag via en SMS-bericht het volgende: Vakantiegeld ontvangen? `bel Vesting Finance direct 036-5477053 om 20% korting te krijgen op uw vordering bij betaling voor 1-7-14. Dossiernr.......
Bij telf. contact werd mij medegedeeld dat het voor Mevr. Pietersen was (fictieve naam). Maar ik ben mevrouw Jansen hoe kan ik een bericht van U krijgen? Ja ze waren geen adm. kantoor, overigens een zeer onbeschofte meneer aan de andere kant van de telefoon. Hoe komt U dan aan mijn telefoonnr.? Daar werd geen antwoord opgegeven. Wat is dit? Lijkt mij toch dat je niet zomaar in het wilde weg berichten naar mensen kunt sturen die voor anderen bestemd zijn en dan nog!!!!!! Zeker algehele uitverkoop bij dat VF Incasso. Ik las hier overigens nog meer klachten over dit bureau>
Wat een manier om mensen te benaderen en dan ook nog foutief.
Valt dit niet onder de wet persoonsgegevens bescherming? Want waar hebben ze dat telefoonnr. vandaan gehaald????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] VF Incasso via Sms bericht
Re: VF Incasso via Sms bericht
Misschien een eerlijk tikfout in het dossier? Of die persoon heeft bewust een verkeerd nummer opgegeven om onder die vordering/schuldeiser uit te komen..Racheltje123 schreef:Ik kreeg vanmiddag via en SMS-bericht het volgende: Vakantiegeld ontvangen? `bel Vesting Finance direct 036-5477053 om 20% korting te krijgen op uw vordering bij betaling voor 1-7-14. Dossiernr.......
Bij telf. contact werd mij medegedeeld dat het voor Mevr. Pietersen was (fictieve naam). Maar ik ben mevrouw Jansen hoe kan ik een bericht van U krijgen? Ja ze waren geen adm. kantoor, overigens een zeer onbeschofte meneer aan de andere kant van de telefoon. Hoe komt U dan aan mijn telefoonnr.? Daar werd geen antwoord opgegeven. Wat is dit? Lijkt mij toch dat je niet zomaar in het wilde weg berichten naar mensen kunt sturen die voor anderen bestemd zijn en dan nog!!!!!! Zeker algehele uitverkoop bij dat VF Incasso. Ik las hier overigens nog meer klachten over dit bureau>
Wat een manier om mensen te benaderen en dan ook nog foutief.
Valt dit niet onder de wet persoonsgegevens bescherming? Want waar hebben ze dat telefoonnr. vandaan gehaald????
Ook ik heb een SMS ontvangen van deze VF Incasso.
Gezien ik weet dat het onmogelijk kon kloppen, heb ik ze dus ook niet gebeld.
Dus uitkijken...
Het gaat om onderstaand SMS;
Gezien ik weet dat het onmogelijk kon kloppen, heb ik ze dus ook niet gebeld.
Dus uitkijken...
Het gaat om onderstaand SMS;
Vanmiddag ontving ik een sms van vf incasso,
En ik wist zeker dat ik geen open staande rekeningen heb!
Toen op gezocht en op deze site uitgekomen!
Ben echt opgefokt, niet te geloven dit!
En ik wist zeker dat ik geen open staande rekeningen heb!
Toen op gezocht en op deze site uitgekomen!
Ben echt opgefokt, niet te geloven dit!
'Kreeg vandaag ook een SMSje van dit bedrijf en ik weet ook zeker dat er niets open staat, heb toen het telefoon in getypt en kwam ook op deze site terecht en schrok er wel van dat er zoveel mensen de schrik te pakken krijgen, dus we moeten zien deze praktijken uit de wereld te helpen.