LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vimk incasso

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
roelof2010

vimk incasso

Ongelezen bericht door roelof2010 »

Hallo ik word ook beet gepakt voor vimk incasso
ik ben elke maand 50euro van me rekening kwijt
en ik heb er heen gebeld en word gezegt dat ik 2 schuldeisers heb
1x babywalz ( nooit gehad) en 1x Natuurpost( geen idee wat het is)
nu ik heb gebeld naar baby walz word door hun gezegt dat hun Vimk incasso niet eens kennen wat moet ik nu doen !!! weet geen raad

jlthkoch

Re: vimk incasso

Ongelezen bericht door jlthkoch »

roelof2010 schreef:Hallo ik word ook beet gepakt voor vimk incasso
ik ben elke maand 50euro van me rekening kwijt
en ik heb er heen gebeld en word gezegt dat ik 2 schuldeisers heb
1x babywalz ( nooit gehad) en 1x Natuurpost( geen idee wat het is)
nu ik heb gebeld naar baby walz word door hun gezegt dat hun Vimk incasso niet eens kennen wat moet ik nu doen !!! weet geen raad
Het incassobureau zal (bijvoorbeeld door een kopie van de originele factuur) moeten aantonen welke vordering het betreft. Die 50 euro kunt u vooralsnog laten storneren bij uw bank, zij zijn verplicht aan te tonen welke vordering het betreft.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Word er. zonder je toestemming, een automatische incasso uitgevoerd?
Dan direct rekening laten blokkeren, en bij de bank melden dat je daar geen toestemming voor hebt gegeven, en dat je ALLES terug wilt.

Daarna een brief, aangetekend, versturen aan VIMK, met daarin de eis tot uitleg, en het verzenden van bewijs, alsmede een door jou getekend accoord voor automatische incasso.

Indien men hier niet in kan voorzien, binnen redelijke termijn (15 werkdagen / 3 weken) dan zal je aangifte doen wegens diefstal (illegale incasso).

shamal

Ongelezen bericht door shamal »

Hun wijze van handelen is zeker dubieus te noemen.
zie ook deze link maar eens:
http://www.incassoklachten.nl/index.php ... il&id=1634

Als je er zeker van bent dat je geen incasso hebt afgegeven kun je beter meteen aangifte van diefstal doen. Als ze dan toch (na 3 weken) toch een papiertje overhandigen waar je de machtiging geeft kan dit niet anders dan valsheid in geschrifte zijn.

Natuurlijk deze ervaring melden bij de branche organisatie waar ze volgens de website bij aangesloten zijn.

grt
Shamal

De Gelukkige

Ongelezen bericht door De Gelukkige »

De meeste mensen weten achteraf geeneens wat ze ondertekend hebben, omdat ze elke dag geconfronteerd worden met schulddeisers

Gesloten