LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Webbilling incasso

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Castricum14

Webbilling incasso

Ongelezen bericht door Castricum14 »

Hallo,

ik zit met een probleem, en weet echt nietmeer wat ik moet doen.

een week geleden, keek ik op mijn rekening, en zag dat er 95,40 euro van mijn rekening is gehaald. daarop deed ik onderzoek, en kon maar niks vinden.

dit bedrag heb ik laten ''storneren''. daarop kreeg ik al gouw een antwoord,
met daarin een herinnering van deze betaling, dat deze voor een bepaalde datum betaald moet worden. ook stond hier in dat er nog eens 13,50 bovenop kwam voor de administratie kosten en alles?

maar nogsteeds weet ik niet over welke site het gaat, ik heb mijn bank gebald en die konden me ook niet helpen, alleen de rekening blokeren voor een nieuwe afschrijving.

ze adviezeerde mij om een email te sturen naar webbilling, voor een bevestiging voor mijn machtiging over het betalen, en ik heb ze gevraagt voor welke site ik die prijs dan betaal. (misschien handig als je betaald, dat je weet wat je betaald!!).

ondertussen heb ik wat gezocht en kwam ik op de site waar de betaling van is (denk ik) ik heb die sitge gebeld en gezegt dat ze me ''abbo'' stopzetten, dit hebben ze gedaan.

maar nu: ik heb me abbo stop gezet, maar heb niet het idee dat webbilling bv het er bij gaat laten. hwt gaat om een abbonement van 1 jaar geloof ik. maar het duurde maar 2weken tot ikm erachter kwam en ik het gestopt heb, moet ik dan niet gewoon het bedrag betalen van 1maand? ofwat?

in iedergeval, ik hoop dat iemand er meer verstand van heb,

alvast bedankt voor het lezen

Castricum14

Re: Webbilling incasso

Ik zie net in me email, dat ik inderdaat wat gekocht heb, met trasaction id.
maar het mailtje wat daar bovenstaat(dus later aangekomen) dat ik die transaction heb gecanceld!

maar nu? wat doe ik ermee?

Castricum14

Re: Webbilling incasso

het geld had ik al gestorneert, ik ga maandag naar de rabobank, om die rekening van webbilling te blokeren, daar hebben ze helemaal me handtekening voor nosig/:s verder heb ik al die e-mails uitgeprint, en goed bewaard, mocht er ooit nog problemen als ze bijvoorbeeld weer een hogere rekening sturen, ben ik voor bereid!

aan iedereen die dit leest,!!!

ALS ER EEN ANDERE OPLOSSING IS DAN WEBBILLING AUTOMATISCHE INCASSO DOE DAT A.U.B DA VOORKOM JE EEN HOOP PROBLEMEN!

met vriendelijke groet henk castricum

Gesloten