LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Webcasso B.V.

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
DebbieBeintema
Contacteer:

Webcasso B.V.

Ongelezen bericht door DebbieBeintema »

Op 23 januari 2018 is er een brief van Webcasso B.V. bezorgd bij mijn huis. Er werd in de brief vermeld dat ik T-Mobile €33,43,- verschuldigd zou zijn en dit bedrag binnen zeven dagen moest betalen. Misschien leuk om te weten; ik ben al acht jaar geen abonnee meer bij T-Mobile.
Wat er volgt is mailcontact. Het eerste mailtje dat ik ontvang staat het volgende: “Wij hadden een openstaande vordering met als hoofdsom een bedrag ad € 140,15 incl. de kosten, u heeft zelf een bedrag ad € 106,72 aan ons voldaan. Uit coulance dient u het verschil niet te voldoen.”.
De coulance is omdat ik meld dat ik deze casus over ga dragen aan Radar. Wanneer ik vraag waar de uit de lucht gegrepen bedragen vandaan komen, krijg ik geen antwoord, behalve dat het dossier is afgesloten. Ik heb nooit €106,72,- betaald aan Webcasso B.V., daarnaast kan mij niet worden verteld wanneer ik dit bedrag betaald zou hebben en naar welk rekeningnummer ik dit overgemaakt zou moeten hebben.
Ik heb het gevoel dat ik in de **** genomen word en wil hier eigenlijk maatregelen tegen treffen.
Laatst gewijzigd door DebbieBeintema op 16 feb 2018 01:44, 1 keer totaal gewijzigd.

mahadma

Re: Webcasso B.V.

Ongelezen bericht door mahadma »

Wie eist, die bewijst. Als u al 8 jaar niets meer bij ze (T-Mobile) heeft gehad en nooit die genoemde 107,72 betaald heeft, categorie wachten op een deurwaarder/rechtszaak als ze geen verder bewijs leveren als "zeggen". Die zogenaamde coulance geeft al aan dat het nep is.

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

DebbieBeintema schreef: De coulance is omdat ik meld dat ik deze casus over ga dragen aan Radar.
Hoe draag je iets over aan een televisie programma?
Waarom denken mensen dat het roepen "Ik ga het melden bij Radar" indruk maakt. Van de 1000 klachten bij Radar wordt er misschien 1 uitgekozen bij Radar voor de uitzending.

Speedy123

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Gewoon compleet negeren en je nergens meer druk over maken. Incasso acht jaar na dato is bijna niet meer mogelijk, dan hadden ze maar eerder naar de rechter moeten gaan. Gaan ze alsnog naar de rechter, dan zullen ze aan moeten tonen dat de vordering terecht is en dat ze de verjaring al die jaren gestuit hebben. Het komt zelden voor dat dergelijke incasso burootjes daartoe in staat zijn, persoonlijk zou ik het risico wel durven nemen.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

T Mobile moet tijdig een rekening sturen en als je enkele maanden later verhuisde is dat hun probleem.

Het opkopen van oude schulden, daar gaat vaak iets fout.
Hebben ze in deze ook jou telefoon nummer vermeld of is het niet eens voor jou?
Na 5 jaren niets horen is het verjaard!

arvandongen

Ongelezen bericht door arvandongen »

DebbieBeintema schreef:Op 23 januari 2018 is er een brief van Webcasso B.V. bezorgd bij mijn huis. Er werd in de brief vermeld dat ik T-Mobile €33,43,- verschuldigd zou zijn en dit bedrag binnen zeven dagen moest betalen. Misschien leuk om te weten; ik ben al acht jaar geen abonnee meer bij T-Mobile.
Wat er volgt is mailcontact. Het eerste mailtje dat ik ontvang staat het volgende: “Wij hadden een openstaande vordering met als hoofdsom een bedrag ad € 140,15 incl. de kosten, u heeft zelf een bedrag ad € 106,72 aan ons voldaan. Uit coulance dient u het verschil niet te voldoen.”.
De coulance is omdat ik meld dat ik deze casus over ga dragen aan Radar. Wanneer ik vraag waar de uit de lucht gegrepen bedragen vandaan komen, krijg ik geen antwoord, behalve dat het dossier is afgesloten. Ik heb nooit €106,72,- betaald aan Webcasso B.V., daarnaast kan mij niet worden verteld wanneer ik dit bedrag betaald zou hebben en naar welk rekeningnummer ik dit overgemaakt zou moeten hebben.
Ik heb het gevoel dat ik in de **** genomen word en wil hier eigenlijk maatregelen tegen treffen.
Vermoedelijk heeft Webcasso een verkeerde persoon aangeschreven en gaat het over een vordering die niets met jou te maken heeft gehad.

Marco hermes

Ongelezen bericht door Marco hermes »

Krijg brieven van Webcasso dat er vorderingen zijn van T- mobiel.
Ik heb niks van T-mobiel plus blijkt nog eens dat deze volgens hun van 2014 is.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Mail dat dan maar in een bericht aan Webcasso.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Marco hermes schreef:
08 jan 2020 17:13
Krijg brieven van Webcasso dat er vorderingen zijn van T- mobiel.
Ik heb niks van T-mobiel plus blijkt nog eens dat deze volgens hun van 2014 is.
En in 2014 had u ook niets van T-Mobile?

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Of In 2012 2013?

Gesloten