terwijl ik gewoon de facturen netjes heb betaald.
Ik had een vordering open staan bij Phones 4 You, die ik uiteindelijk netjes hebt betaald aan Phones 4 You.
Eigenaar phones 4 you laat via email weten de vordering in te trekken bij webcasso.
Nadat Phones 4 You omstreeks juli 2009, probeert webcasso nogmaals de vordering bij mij te verhalen.
Webcasso beroept zich erop dat phones 4 you de vordering aan hun had verpand.
Het betreft een vordering van meer dan € 6000,00
Ik heb het idee dat webcasso, grote schade heeft geleden aan het faillisement van Webcasso en probeert nu geld te halen bij afnemers die wel netjes hebben betaald.
Terwijl ik in januari 2009 heb betaald, komt webcasso pas in juli 2009 (nadat Phones 4 You failliet is gegaan)met een aanmaning.
Ik moet 20 mei voorkomen voor de rechtbank in Haarlem.
Het is toch niet te geloven dat ik moet voorkomen voor een factuur die gewoon netjes is betaald!
Hoe kan ik dit oplossen!
Zijn er meer gedupeerde van webcasso.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] webcasso daagt me voor de rechter
Re: webcasso daagt me voor de rechter
belangrijk is om dan wel naar de zitting te gaan, en met een vordering van 6000 euro is dat de rechtbank. een advocaat is dan verplicht.
zoek via http://www.alleadvocaten.nl/ een advocaat bij jou in de buurt, leg de zaak voor, neem al je betaalbewijzen en alle andere brieven mee.
Als je het emailbericht nog heb, die dan ook meenemen. En vraag hem/haar wat je kansen zijn.
Als de advocaat je positief adviseert en bereidt is om jou bij te staan vergeet dan niet om ook zoveel mogelijk van jouw kosten te verhalen bij Webcasso.
zoek via http://www.alleadvocaten.nl/ een advocaat bij jou in de buurt, leg de zaak voor, neem al je betaalbewijzen en alle andere brieven mee.
Als je het emailbericht nog heb, die dan ook meenemen. En vraag hem/haar wat je kansen zijn.
Als de advocaat je positief adviseert en bereidt is om jou bij te staan vergeet dan niet om ook zoveel mogelijk van jouw kosten te verhalen bij Webcasso.
bedankt voor de tip!
Ik heb al een goede deurwaarder gevonden, die mij bij staat!
Ik heb al een goede deurwaarder gevonden, die mij bij staat!
lees onderstaand bericht maar eens door dit is de de mededeling :faillissement uitgesproken van phones 4 you.
Hier kun je ook de curator vinden en deze eens om opheldering vragen
https://zoek.officielebekendmakingen.nl ... 0-3677.pdf
Hier kun je ook de curator vinden en deze eens om opheldering vragen
https://zoek.officielebekendmakingen.nl ... 0-3677.pdf
Weet niet of er wel iets te ondernemen is ten aanzien van webcasso. Deze hadden vordering over een grafstuk, die voor mij bestemd was. Aangifte gedaan bij de politie, bloemist heeft grafstuk mee terug genomen. Na 2 maanden een schrijven over de betaling, reactie aan webcasso de aangifte en de verklaring van de bloemist. 4 weken later, een dagvaarding van Hartman en partners, namens McFactor, iov webcasso. Webcasso gebeld, was een foutje, hoefde niet te reageren. Maandje later,verstekveroordeling, advocaat genomen, contact gehad met webcasso en hartman, mocht de uitspraak weggooien, was fout gegaan, hadden het niet van de rol gehaald. Nu 3 weken later, schrijven werkgever, loonbeslag. Meteen hartman gebeld( de deurwaarder), kon niets betekenen, moest maar naar webcasso gaan. Reactie webcasso, de persoon die dit dossier behandeld heeft werkt hier niet meer, helaas voor u. Dus webcasso laat je betalen voor je eigen grafstukje, terwijl je nog in leven bent, en speelt het zo, dat ze altijd als winnaar uit de bus komen. Advies: Neem altijd een advocaat in de arm als je in conflict komt met webcasso, scheelt een hele boel ellende nadien. Een dronken illegaal is eerder te vertrouwen dan webcasso
Let wel, als webcasso het niet lukt, komt de valkenpoort groep, zelfde bedrijf, alleen andere naam :
L. Halleen
> Valkenpoort Groep BV
> Tel 0180-691652
Beste is gewoon de dingen in een normale winkel te kopen
Let wel, als webcasso het niet lukt, komt de valkenpoort groep, zelfde bedrijf, alleen andere naam :
L. Halleen
> Valkenpoort Groep BV
> Tel 0180-691652
Beste is gewoon de dingen in een normale winkel te kopen
-
Guardian72
- Contacteer:
Jos ,
de grootste fout die je hierboven beschrijft is:
Schrijven / mailen is de enige optie.
Op deze manier worden afspraken namenlijk bevestigd - en heb jij bewijs in handen.
Ik snap alleen uw verhaal niet helemaal.
Er is aangifte gedaan bij de politie - waarvan precies?
de grootste fout die je hierboven beschrijft is:
Bellen werkt niet - mensen kunnen je van alles vertellen , en tenzij je het opneemt, heb je geen poot om op te staan.Webcasso gebeld
Schrijven / mailen is de enige optie.
Op deze manier worden afspraken namenlijk bevestigd - en heb jij bewijs in handen.
Ik snap alleen uw verhaal niet helemaal.
Er is aangifte gedaan bij de politie - waarvan precies?
Guardian 72, heel simpel. Iemand had namens mij een grafstuk besteld voor op mijn eigen graf ?????!!!!. Vandaar die aangifte. Idd bellen met webcasso heeft geen zin, het is niet alleen webcasso, het is de hele kliek daar, bestaande uit :
Valkenpoortgroep Oslo 9 - 11 Barendrecht
McFactor Oslo 15 Barendrecht
Webcasso Oslo 15 te barendrecht
Het callcenter zit op de Dam in Barendrecht.
Het maakt dus niet uit, als de ene partij geen poot tussen de deur krijgt, dan de andere wel. Op mijn verzoek om het rouwstuk dan maar af te leveren, moet er ook voor betalen, komt de reactie haha, dat is flauw meneer. Wat McFactor vergeet te vertellen zijn de duizenden euro`s die ze zelf overal nog moeten betalen, maar dan verschuilen ze zich achter 1 van de overige bedrijfjes. Zelfs met aangifte van politie en een verklaring van de bloemist, en excussen van fleurop, webcasso gaat over lijken.
Valkenpoortgroep Oslo 9 - 11 Barendrecht
McFactor Oslo 15 Barendrecht
Webcasso Oslo 15 te barendrecht
Het callcenter zit op de Dam in Barendrecht.
Het maakt dus niet uit, als de ene partij geen poot tussen de deur krijgt, dan de andere wel. Op mijn verzoek om het rouwstuk dan maar af te leveren, moet er ook voor betalen, komt de reactie haha, dat is flauw meneer. Wat McFactor vergeet te vertellen zijn de duizenden euro`s die ze zelf overal nog moeten betalen, maar dan verschuilen ze zich achter 1 van de overige bedrijfjes. Zelfs met aangifte van politie en een verklaring van de bloemist, en excussen van fleurop, webcasso gaat over lijken.