wie heeft ervaring(negatief ) met dit bedrijf
Ik wordt bestookt met brieven van Webcasso dat ik moet betalen voor iets wat ik 2 jaar terug bij Tellsell heb besteld maar heb alles binnen de tijd retour gestuurd ik kan alles beleggen heb alle verzendbewijzen ed nog wie weet hoe ik hier vanaf kan komen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Webcasso
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: Webcasso
Als je alle bewijzen van retoursturen hebt, kan je in principe volstaan met een (aangetekende!) brief.
Vermeld daarin dat :
a) hun incassovordering onterecht is
b) je alles al betaald hebt / retourgestuurd hebt - en voeg kopieen van de bewijzen hiervan bij.
Verzoek ze met klem hun pogingen tot onterechte incasso te staken, en mochten zij toch van mening zijn dat er een vordering is, dienen zij jouw te voorzien van alle bewijzen (facturen, aanmaningen e.d).
Eventueel kan je aan de hand van opgestuurd 'bewijs' vergelijken met betalingen en retourzendbewijzen - zodat je puntsgewijs dingen kan afschieten.
bewaar kopieen van alles - bankafschriften, verzend/ontvangstbewijzen, maar ook van de brieven die je zelf stuurt.
Het aangetekend is zodat je zeker weet dat een en ander aangekomen is, en het liefst met handtekening retour.
Vermeld daarin dat :
a) hun incassovordering onterecht is
b) je alles al betaald hebt / retourgestuurd hebt - en voeg kopieen van de bewijzen hiervan bij.
Verzoek ze met klem hun pogingen tot onterechte incasso te staken, en mochten zij toch van mening zijn dat er een vordering is, dienen zij jouw te voorzien van alle bewijzen (facturen, aanmaningen e.d).
Eventueel kan je aan de hand van opgestuurd 'bewijs' vergelijken met betalingen en retourzendbewijzen - zodat je puntsgewijs dingen kan afschieten.
bewaar kopieen van alles - bankafschriften, verzend/ontvangstbewijzen, maar ook van de brieven die je zelf stuurt.
Het aangetekend is zodat je zeker weet dat een en ander aangekomen is, en het liefst met handtekening retour.
-
evelienl72
hoi
bedankt voor je bericht
ik heb inderdaad alles nog en alles gekopieerd ook heb ik een aangetekende brief verstuurd met de mededeling dat het allemaal onterecht is en dat we alles kunnen beleggen maar ze schijnen niet van ophouden te weten de eerst volgende gang zal een zaak worden dus ik wacht maar af het is een raar bedrijf wat moet je nog meer dam alles opsturen en alles klopt
dit verhaal gaat nota bene over iets wat ik 2 jaar terug heb besteld en retour gestuurd.ik kreeg afgelopen januari de eerste aanmaning hoe bizar
Die vrouw vroeg of ik het verzendbewijs nog had welke idioot heeft die nog na 2 jaar als je hem niet meer heb heb je echt een probleem volgens mij.
we wachten af.ik heb de boel goed voor elkaar dat weet ik zeker maar toch ben je wel huiverig voor wat er 'komen' gaat ben benieuwd of er mensen zijn die hier goed uit komen
bedankt voor je bericht
ik heb inderdaad alles nog en alles gekopieerd ook heb ik een aangetekende brief verstuurd met de mededeling dat het allemaal onterecht is en dat we alles kunnen beleggen maar ze schijnen niet van ophouden te weten de eerst volgende gang zal een zaak worden dus ik wacht maar af het is een raar bedrijf wat moet je nog meer dam alles opsturen en alles klopt
dit verhaal gaat nota bene over iets wat ik 2 jaar terug heb besteld en retour gestuurd.ik kreeg afgelopen januari de eerste aanmaning hoe bizar
Die vrouw vroeg of ik het verzendbewijs nog had welke idioot heeft die nog na 2 jaar als je hem niet meer heb heb je echt een probleem volgens mij.
we wachten af.ik heb de boel goed voor elkaar dat weet ik zeker maar toch ben je wel huiverig voor wat er 'komen' gaat ben benieuwd of er mensen zijn die hier goed uit komen
-
Guardian72
- Contacteer:
Je kan eventueel nog contact opnemen met je rechtsbijstand, of het juridisch loket.
Zeker omdat je alles bewaard hebt, en zij jouw melding/brief schijnbaar negeren - zou ik dit zeker doen.
Daarnaast, als je inderdaad alles hebt, en kan aantonen dat je de incassolosers op de hoogte hebt gesteld, om een rechtszaak te voorkomen - sta je sterker.
Maar, nogmaals, vraag juridisch advies.
Zeker omdat je alles bewaard hebt, en zij jouw melding/brief schijnbaar negeren - zou ik dit zeker doen.
Daarnaast, als je inderdaad alles hebt, en kan aantonen dat je de incassolosers op de hoogte hebt gesteld, om een rechtszaak te voorkomen - sta je sterker.
-
Pindakaaspotje
als je bewijs hebt van terugzending is het sowieso geen probleem. Een rechter maakt hier dan zou gehakt van, bewaar wel alle bewijzen en handel alles schriftelijk af met het incassobureau (brief/email). (aangetekend is niet nodig, kost veel en als je gewoon gelijk hebt win je altijd voor de rechter)Guardian72 schreef:Je kan eventueel nog contact opnemen met je rechtsbijstand, of het juridisch loket.
-
Guardian72
- Contacteer:
De kosten voor aangetekend kan je in rekening brengen.Pindakaaspotje schreef: als je bewijs hebt van terugzending is het sowieso geen probleem. Een rechter maakt hier dan zou gehakt van, bewaar wel alle bewijzen en handel alles schriftelijk af met het incassobureau (brief/email). (aangetekend is niet nodig, kost veel en als je gewoon gelijk hebt win je altijd voor de rechter)
Het gaat erom dat je daarmee bewijs van verzenden, en aankomst hebt - zodat een eventueel malafide bedrijf niet kan roepen dat ze niets ontvangen hebben.