Even buiten dit probleem om, wil ik petra wel even de complimenten geven, voor haar Nederlandse taalgebruik.
Kunnen velen een voorbeeld aan nemen.
Heel duidelijk en goed alles uiteengezet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Weet mij geen rad meer .......wie heeft een advies voor mij?
Re: Weet mij geen rad meer .......wie heeft een advies voor mij?
Beste Petra,
Ik heb net je verhaal gelezen. Wat verschrikkelijk dat je dit hebt moeten meemaken. Ik hoop dat uiteindelijk weer alles tot rust komt. Bij welke keuze je je het beste voelt dat is voor iedereen anders. Ik las je verhaal omdat ik bezig was met een opdracht voor de universiteit over verstekzaken. Zo kwam ik ook op deze site terecht en zou dus zeggen 'go for it' er zijn hier echt fouten gemaakt. Ik wens je veel succes toe.
Met vriendelijke Groet,
Frederique
Ik heb net je verhaal gelezen. Wat verschrikkelijk dat je dit hebt moeten meemaken. Ik hoop dat uiteindelijk weer alles tot rust komt. Bij welke keuze je je het beste voelt dat is voor iedereen anders. Ik las je verhaal omdat ik bezig was met een opdracht voor de universiteit over verstekzaken. Zo kwam ik ook op deze site terecht en zou dus zeggen 'go for it' er zijn hier echt fouten gemaakt. Ik wens je veel succes toe.
Met vriendelijke Groet,
Frederique