LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Incasso Usenext

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
alfatrion

Re: Incasso Usenext

Ongelezen bericht door alfatrion »

Een tegenvraag: waarom zou een Nederlandse bank meewerken aan de tenuitvoerlegging van een buitenlands vonnis?

Een heel enkele keer kom ik Nederlandse vonnissen tegen waarbij de Nederlandse rechter een buitenlands wetboek hanteert. Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat alleen de Nederlandse rechter dat doet. Al was het maar vanwege bepaalde verdragen.

ArneLH
Contacteer:

Ongelezen bericht door ArneLH »

Het toepasselijk recht wordt bepaald aan de hand van de Rome I verordening. Een uitspraak van een buitenlandse rechter kan slechts in Nederland ten uitvoer worden gelegd als het gaat om een Europese executoriale titel, een Europees betalingsbevel, een uitspraak in een Europese procedure voor geringe vorderingen of een uitspraak waarvoor exequatur is verleend.

xtremedriver

Ongelezen bericht door xtremedriver »

Ik ben erg benieuwd hoe het bij mensen is afgelopen die brieven van tesch inkasso hebben ontvangen.

Ik zit namelijk met hetzelfde probleem.

Aangemeld en opgezegd echter werkte het opzeggen niet goed zelf op een andere pc geprobeerd maar dat was het probleem niet, gebeld maar kreeg niemand aan de lijn (San marino) Pas 2 dagen na dat de proefperiode was afgelopen kon ik in een keer wel op zeggen, maar volgens usenet was ik te laat, van de zotte natuurlijk en volgens usenet zat ik nu vast aan een contract van een jaar. 1 x nog email contact met ze gehad en hebben ze mijn abbo stop gezet en zou ik maar een maand hoeven te betalen, € 11 ik dacht als ik er zo vanaf ben prima maar nu stuurt het bedrijf Tesch inkasso mijn om de maand een brief met steeds het zelfde bedrag er in vermeld. Ik weiger te betalen! Contact met Usenet is totaal niet mogelijk, mailtjes komen na 2 dagen retour (heel apart!) En dat Inkasso bureau ga ik ook niet bellen.

Wat te doen? Aangifte doen in NL van oplichting? en hiervan een kopie sturen naar het inkasso bureau?

xtremedriver

Ongelezen bericht door xtremedriver »

Tesch inkasso blijft me maar mailen dat ik moet betalen?

Wat moet ik doen? HELP!!!

Ze verlagen het bedrag zelfs klopt toch niks van een inkasso wat het bedrag verlaagd?

sacredfour

Ongelezen bericht door sacredfour »

Gesloten