om een lang verhaal enigzins kort te maken, tijhuis heeft mij vandaag een brief gestuurd waar in staat dat ik binnen 2 dagen een bedrag van 857 euro moet betalen anders komen ze langs om beslag te leggen op mijn inboedel..
Gekke is dat Tijhuis samen werkt met MG de Jong uit Arnhem, die inmiddels loonbeslag heeft gelegd waarvan ik 1000 euro over houd voor vaste lasten en te leven.
Dat loonbeslag is grotendeels terecht en ik leg mij daar voorlopig bij neer.
Probleem is alleen dat ik na alle vaste lasten vrij weinig over houd, nog niet eens genoeg om fatsoenlijk te kunnen leven, en nu willen ze zelfs na mijn loonbeslag proberen geld van mij los te krijgen door mijn inboedel te verkopen..
Ik ben ten einde raad en sta niet voor mezelf in als ik zo een rotkop voor mijn deur zie verschijnen, ik werk me helemaal kapot om mijn werkgever te laten zien dat ondanks mijn loonbeslag ik gewoon me ding blijf doen..
Mijn vriendin is sinds kort bij me weg gegaan, ik heb nog geen huurtoeslag binnen en betaal de volle 445 euro huur van mijn huis.
Reken maar voor jezelf uit wat je dan nog overhoud..
Kan dit zomaar? Ze weten van het loonbeslag af, werken nota bene samen met MG de Jong en willen alsnog beslag leggen terwijl er niks is..
Als er binnenkort een Tijhuis&partners gebouwtje in vlammen opgaat is dat niet verbazingwekkend moet ik zeggen
grtz een pissedoff meneertje