LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 15 jaar lid bij Planet? Tot InternetPlusbellen kwam..

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Johnnye
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 sep 2006 18:32

15 jaar lid bij Planet? Tot InternetPlusbellen kwam..

Ongelezen bericht door Johnnye »

Na 15 jaar abonnee te zijn geweest bij Planet Internet, WXS, Videotex Nederland zeg ik bij deze mijn abonnement op!
Een bedrijf dat zo enorm slecht ingericht is voor het verlenen van service verdient het niet om nog langer mijn support te krijgen.

Waarom?:
-er tot op heden nog niemand bij Planet/KPN in staat is geweest te doen wat hij beloofd
-de kosten van het bellen naar de KPN servicedesk flink in de papieren begint te lopen
-ik onbeschoft wordt behandeld door een monteur
-omdat er geen manager geintresseerd is in het daadwerkelijk oplossen van een probleem of aan de telefoon durft te komen
-omdat ik uren met heldpdeskmedewerkers doorbrengen die niets anders mogen dan mijn probleem in een systeem typen
-ik al ruim een week zonder kunstgrepen geen gebruik kan maken van mijn internetaansluiting
-ik al een week geen gebruik kan maken van de voordelen van internetplusbellen waar KPN zoveel reclame over maakt
-het blijkbaar niemand echt ene moer interesseerd of een probleem wel of niet wordt opgelost
-KPN liever nieuwe klanten binnenhaalt met bonussen en dure campagnes, maar een 15 jaar oude klant het bos instuurd
-ik een brief krijg van Boukje Bugel, commercieel directeur met aanhef: Welkom als nieuwe abonnee...........
-ik bij dezelfde brief een voucher zou moeten aantreffen voor de USB WiFi adapter, maar helaas
-ik hiervoor een melding doe, waarvan ik tot op heden niets hoor.

Je begrijpt het goed.
Deze klant is boos. Terecht?

MelvinB
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2006 09:58

Re: 15 jaar lid bij Planet? Tot InternetPlusbellen kwam..

Ongelezen bericht door MelvinB »

Helemaal gelijk! Ook wij zijn zeer zeer teleurgesteld in Planet Internet. Zij zijn niet in staat een verhuizing van InternetPlusBellen te regelen. Op mijn oude adres nog gebruik gemaakt van IPB, maar wij zijn nu al twee maanden bezig om dit abonnement te verhuizen.

Service heeft Planet nog niet van gehoord, geld uit je zak kloppen wel met alleen maar een nummer dat € 0,10 per minuut kost.

Van het kastje naar de muur wordt je gestuurd! Medewerkers liegen je voor, doen niet wat ze zeggen en nu blijkt dat het nog wel twee maanden kan duren voor ze de aansluiting gerealiseerd hebben.

De administratie heeft een wachttijd van 30 dagen! Waarschijnlijk gaan inderdaad nieuwe klanten voor oude klanten.

Wij zijn er klaar mee en ik laat mijn rechtsbijstandverzekering momenteel uitzoeken of ik per direct onder mijn abonnement uit kan.

Je begrijpt, ook een zeer kwade klant.

loco-motief
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 jul 2006 16:15

Re: 15 jaar lid bij Planet? Tot InternetPlusbellen kwam..

Ongelezen bericht door loco-motief »

Hmmm bij mij zijn ze anders wel snel geweest met omzetten.
Nadat ik planet had opgezegd (omdat ik bij een andere provider veel goedkoper uitben met een snellere verbinding) kreeg ik na 2 dagen een brief met daarin u bent nu abbonee bij internet+bellen gefeliciteerd.
Helpdesk gebeld zeggen ze sorry meneer u zit een jaar aan dit abbonement vast.
Even een vriendelijk :twisted: mailtje gestuurd naar ze toe en toen was het gelukkig alsnog geregeld.
Maar hierbij zie je dat het dus wel heel snel kan als het moet.

yvonne s
Berichten: 122
Lid geworden op: 05 feb 2004 19:54

Re: 15 jaar lid bij Planet? Tot InternetPlusbellen kwam..

Ongelezen bericht door yvonne s »

Hallo,

Ik heb bij planet ook opgezegd.
Weet nu alleen niet waar ik een nieuw abo ga bestellen.
Ben jij tevreden over de nieuwe provider en welke is dat?

groetjes yvonne suylen

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: 15 jaar lid bij Planet? Tot InternetPlusbellen kwam..

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Geloof het of niet, maar ik ben een tevreden klant van Versatel. Heb alleen problemen met ze gehad bij het overschakelen van het ene naar het andere abonnement, en bij het opwaarderen van de verbinding. Voor de rest nooit een storing.

Gesloten