LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ADSL via EWEKA...een groot probleem??

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Helmer

Re: ADSL via EWEKA...een groot probleem??

Ongelezen bericht door Helmer »

Bedankt voor de tip maar ik zit tegenwoordig lekker bij DEMON...vanaf 17-5-2004 ben ik van mijn lijntje van Eweka af...>EINDELIJK!!!!!

Iedereen die nog bij eweka zit...opzeggen die lijn en naar Demon ofzo gaan..die leveren tenminste een goeie lijn!!!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Informatie over de beroerde service van eweka is tegenwoordig hier te lezen :

http://www.adslgg.nl/

Belangen vereniging adsl gebruikers

Gast

Wat een slechte provider !!!!!!!

Gast

de nieuwserver is ook waardeloos en er zijn heel veel storingen !

streek

Ongelezen bericht door streek »

Goede morgen allemaal

Ik heb alleen van eweka de nieuwsgroepen genomen maar ze zijn niet echt best ook de klanten service is slecht als je hun belt zit je een uur in de wachtstand en maak je geld over dan is het volgens hun niet over gemaakt tewijl je het zwart op wit van de bank heb dat het wel over is gemaakt en ik praat dan over 30 euro die dan zo weg is ik noem dit zelf oplichting wan een bedrijf als eweka en stuur je mail kan je lang wachten tot je een bericht terug krijgt.
Dus al met al is eweka een zeer slecht bedrijf die afspraken niet echt naar komen.
Wie weer raad ik heb ze al gemailt maar je hoort niks terug is hier wat aan te doen.

groeten

Streek

Gast

Ik heb sinds kort een payserver bij Eweka, aangezien Wanadoo er helemaal een schandalig zooitje van maakt, maar ik moet zeggen dat behalve wat incomplete files er niets mis mee is.
Ook snap ik die 30 euro niet helemaal, aangezien ik het abonnement van € 7,50 heb en overal bij kan komen
Misschien dat de problemen nog moeten komen, maar voorlopig draait ie hier prima

Trasher

soldier88_nl

Ongelezen bericht door soldier88_nl »

Ik heb omdat die hufters van wanadoo de snelheid naar beneden gedonderd hebben eweka als payserver,
nou ik kan je vertellen, dat het familie is van wanadoo, bar slecht dus
dus die elende heb ik ook weer gehad.
waar kan je nu eens goed terecht,
.

Gast

kleine rectificatie:
Volgens mij begint Eweka een beetje over te lopen met Ex-Wanadoo klanten, aangezien het nu een drama is met connectieproblemen en incompletes, die er hiervoor niet waren.
Het enige voordeel hier is dat wanneer je de betaling stopt, je er ook meteen vananf bent :)

Trasher

Gast

uhh volgens mij zijn ze al 2 jaar bezig met opzetten van nieuwserver maar dat gaat ze niet zo lukken.

Altijd problemen met dat ding en heb het vermoeden dat het nooit goed zal komen met eweka.

http://www.adslgg.nl/forum-41.html

Ex-eweka gebruiker

Ongelezen bericht door Ex-eweka gebruiker »

Ik ook ben één van de slachtoffers geweest van de Eweka terreur.
Gelukkig ben ik er vanaf maar er is werkelijk niets dat daar goed gaat.

Bij aanmelding ruim twee jaar geleden duurde het circa 7 maanden voordat ik aangesloten werd. Vervolgens klopte de snelheid voor geen meter, als je überhaubt verbinding kreeg. Een vast ip-adres, die ik besteld had is nooit geleverd en waar is die nieuwsserver toch???

De helpdesk is waardeloos, ze sturen je met een kluitje in het riet want "het ligt echt niet aan ons...".
Ook verwijzen ze vaak naar BBnet enz. maar daar heb ik allemaal niets mee te maken, daar heb ik tenslotte geen overeenkomst mee.
Of het ligt aan het modem of aan je instellingen, nou werk ik al meer dan 10 jaar in de IT netwerktechnolgie dus je hoeft mij echt niet te vertellen waar de fout zit....

Facturen die niet kloppen. Bellen, mailen, aangetekende brieven met in gebreke stelling etc. etc. helpt allemaal niets. Ze houden zich behoorlijk van de domme. Op een gegeven moment was ik het zo zat dat ik alle betalingen heb geblokkeerd. Laat het maar voor de rechter komen want ik ga niet betalen voor deze criminele wan-provider.

Nadat ik eindelijk was verlost van Eweka (na aflopen van het jaar"contract") ben ik overgestapt op XS4all. binnen enkele dagen aangesloten, volle snelheid en in nog nooit down geweest.... Aan wie zou het toch allemaal liggen??

PRUTSERS!!

Gast

En nu zijn alle adls klanten overgenomen door fiberworld, zonder bericht van Eweka...Een hele vage toestand

r.cirkel

Ongelezen bericht door r.cirkel »

schending wet privacy persoonsgegevens!!!

zonder een schrijven van Eweka naar hun klanten te sturen komt er opeens een brief van ene Fiberworld op de mat met de opdracht even een nieuw contract te tekenen omdat zij alle eweka adsl-ers overgenomen hebben van Eweka.

hoe komen ze erbij dat ik effe mijn handtekening wil zetten voor een automatische incasso.

ik zit al 3 jaar te klooien met die Eweka en nu flikken ze me weer een geintjuh......ze schenden de wet privacygegevens niet alleen maar ook zeker hun eigen voorwaarden lees hieronder punt 7.3 uit het door Eweka opgestelde voorwaarden;

7.3 De gegevens van de Cliënt worden opgenomen in de administratie van Eweka Internet Services B.V., welke slechts gebruikt worden voor administratieve doeleinden. Zonder toestemming van de Cliënt worden deze gegevens niet voor andere doeleinden aan derden verstrekt
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Gast

Actie tegen schending privacy en overgang naar fiberworld.

http://www.adslgg.nl/

Tros radar het word tijd dat jullie eens wakker worden en eweka een flinke koude douche bezorgen

neptunus1963

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

ga even kijken op www,compuserve.nl en dan ga je naar de internetmogelijkheden van Compuserve Internet Buiten KP{N om. Dat is geen ADSL lijn maar een DSL lijn. Die loopt in de ADSL lijn, maar die is van de provider zelf. Dan heb je net zo snel internetl; je hebt geen administratieve problemen die EWEKA nog erger heeft dan UPC en dan zie je ook dat je dat maar 54,95 kost per maand. Compuserve is eerlijk en oprecht en betaalt is betaalt. Een heel goede internetmofgelijkheid zonder zachte datalimieten. Je dowbnl;oad dus maar raak. Geen extra kosten worden je in rekening gebracht.

Ik ken een vriend die bij EWEKA heeft gezeten; kreeg maandelijks een nota van € 750,= in plaats van 75,=, maar hij moest dat eerst betalen en daarna zou hij het terugkrijgen en dan had hij weer internet, terwijl hij keurig de 75,= per maand betaalde. Hij heeft mij in actie geroepen en ik heb ze gebeld en ik heb eens even de leiding van de administratie daar even goed de waarheid verteld en gedreigd met gerechtelijke stappen. Toen was de zaak zo opgelost. Wat hun huftyers zijn het toch bij de meeste internet providers. Allemaal ****** en oplichters, behalve tot mijn grote bklijdschap bij Compuserve. Compuserve heeft heel heftig toegeslagen en met succes!!

Bedankt Compuserve dat u ook een 8 Mb kabel internet levert voor een prijsje van een Chjello Classic die heel veel trager is voor een net zo hoog bedrag,

Groet,

Neptunus.

neptunus1963

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Kennelijk heeft de Kamer van Koophandel of verkeerde informatie gekregen van Eweka of Eweka heeft ook de KVK voor zitten liegen. Kan niet anders. Want als ze automatisch 750,= via een automatische incasso van je banksaldo gaan afschrijven, dan krijg ik daar zelf geen erectie meer van. Geef me dan maar een overheerlijk knuffelparadijs, want ik wil me wel opwinden, maar dat ligt toch echt op een ander vlak hoor!!

Groet,

En eweka is achterhaalt wanneer je naar compuserve zonder KPN bekijkt. Scheelt toch 50,= per maand voor een betere service en voor een beter internet en een goede administratie die wel kunnen afhalen wat nodig is. En dat is niet meer dan 54,95 per maand, maar ik zou gaan voor een acceptgirokaart. Dan heb jij de touwtjes in handen, snap je??

groet,

Neptunus.

Ericr

Ongelezen bericht door Ericr »

Ook af van die boevenbende, nu hebben ze zelfs een volledige gemodereerd forum op stelten gezet waarop iedere reactie eerst 'gereviewed' wordt door een moderator. Lollig om te zien dat een ex GG-lid daar ook weer moderator is.

Service verlenen kennen ze niet bij Eweka, hoop voor andere gebruikers dat ze zich nooit meer op de ADSL markt zullen begeven.

Gast

Wijnand schouten gaat vast ook wat doen bij fiberworld dus daar gaat de hele ellende weer van voor af aan beginnen. na powerstar , eweka nu fiberworld ??????

Helmer

Ongelezen bericht door Helmer »

Het is niet te filmen. Ik maak al meer dan 1 3/4 jaar geen gebruik meer van de diensten van Eweka, maar ontvang vandaag toch een factuur voor een domeinnaam die ik volgens Eweka bij hun host.

Het enige wat ik zowat 3 jaar geleden heb proberen te regelen is dat Eweka de DNS zou draaien voor dat domein en dat ik zelf voor de hosting zou zorgen (staat ook in mijn fax). 't is natuurlijk van de zotte dat ze me nu, na 2 jaar, ineens iets in rekening gaan brengen wat ik nooit heb afgenomen. Natuurlijk gaat ik dat niet zondermeer betalen.

Dan ga je bellen met Eweka. Krijg je eerst een menu om je oren geslingerd en hang je vervolgens zekers 15 minuten in de wacht.
Heb je eindelijk iemand aan de lijn, kan hij je niet helpen (Jordy heet hij zegt ie). De administratie dan? Neej, die was telefonisch niet bereikbaar (??). Of ik even een e-mail kan sturen, nou nee daar heb ik nu net even geen zin in.
Ik vroeg of ik later op de dag dan terug kon bellen, ik zou het kunnen proberen, maar de administratie is misschien wel weer bereikbaar. Wil ik het zeker weten dan moet ik morgen maar even terugbellen.

Dat moeten we dan maar doen

Overigens wel vreemd...als ik wat zeg duurt het minimaal 3 sec voordat ik antwoord krijg. VOIP.....bij Eweka is het niet helemaal goed ingeregeld Ach...wat is er WEL goed bij Eweka....?

Gesloten