LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Al ruim 2 weken zonder Telfort Internet en telefonie!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
marcel2271

Al ruim 2 weken zonder Telfort Internet en telefonie!

Ongelezen bericht door marcel2271 »

Ik zit al sinds 3 augustus 2009 zonder Telfort Internet en telefonie. Op mijn Zyxel modem brandt sindsdien een rood Internet ledje. Het resetten van de modem (spanning eraf en er weer op) heeft niet geholpen. Ik heb direct mijn klacht via de helpdesk gemeld. Na wat testjes bleek dat de helpdeskmedewerker het probleem niet zelf kon oplossen. Hij zou een klachtenformulier voor een monteur aanmaken en ik zou op m'n mobiel teruggebeld worden wanneer het probleem verholpen zou zijn. Wel moest ik rekening houden met een doorvoertijd van 5 tot 10 werkdagen!

Ondertussen heb ik verschillende keren naar de helpdesk gebeld om de status van mijn probleem op te vragen maar er werd mij verteld dat de klacht aan een monteur was doorgegeven en dat er 5 tot 15 werkdagen voor stonden. Nu dus ineens 5 extra werkdagen. Maar, zei de medewerker, dit was slechts het geval bij hele complexe problemen. Over het algemeen zou alles binnen 10 werkdagen zijn opgelost.

Afgelopen maandag heb ik weer - voor de zoveelst keer - naar de helpdesk gebeld en de medewerker vond het vreemd dat er nog helemaal niets met mijn klacht was gedaan. Hij zou even intern overleggen. Na een tijdje deelde hij mee dat hij mijn klacht bovenaan de lijst van een monteur had gezet en dat het probleem dus zeer spoedig zou worden opgelost. Helaas, we zijn u een paar dagen verder en nog steeds geen Internet en telefoon...

Ik zit er sterk over te denken om dat hele Telfort pakket de deur uit te gooien en over te stappen op een provider die wel serieus met z'n klanten omgaat. Dit is toch niet meer van deze tijd!

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Re: Al ruim 2 weken zonder Telfort Internet en telefonie!

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Momenteel is de doorlooptijd langer dan normaal, we zijn hard bezig om dit weer naar de gebruikelijke 5 - 10 werkdagen terug te brengen.

Ziet u misschien kans om uw klantcode hier te plaatsen zodat ik kan kijken of ik het een en ander kan versnellen, indien dit mogelijk is.

Joris

marcel2271

Ongelezen bericht door marcel2271 »

Mijn klantcode is TV9F4SWW41.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Mijn collega heeft inmiddels contact met u gehad en de nieuwe modem komt zo spoedig mogelijk uw kant op.

Joris

erooij59

Ongelezen bericht door erooij59 »

Ook bij mij in Nieuwegein kommer en kwel met Telfort. Heb vaker een slechte verbinding en uiteindelijk opgezegd op 27-8. Sindsdien heb ik alleen maar storing en vanaf 5-9 helemaal geen internet en bellen meer. Veel moeten bellen, wat een kapitaal kost en uiteindelijk monteur gekomen op 1-9. Hij constateert dat bedrading goed was en aan modem lag. Wist ik allang. Maar als je met de helpdesk belt van Telfort, word je behandeld of je achterlijk bent. Vanmorgen weer eeuwig moeten bellen met Telfort en aangegeven geen modem meer te willen ontvangen, omdat dat geen zin meer heeft voor die 2 weken, zeker niet als opsturen modem 5 tot 10 dagen kan duren. ik wil gewoon mijn geld terug vanaf moment dat ik geen verbinding meer heb. Heb sowieso al een te duur abonnement gehad voor slechte service en verbinding. Altijd werd door Telfort gezegd, dat ik vanwege de afstand naar de kpn kast geen snellere internetverbinding kon krijgen dan 6 mb. Nu ik opgezegd heb, beweren ze dat ik ook 50 mb zou kunnen ontvangen tegen een veel lager tarief. Nu betaal ik ruim € 30,00 p/mnd.
om mijn geld terug te krijgen moest ik dit schriftelijk vragen bij Telfort Internet in Alphen. Dat heb ik nu gedaan. Krijg ik een sms, dat ze een modem opgestuurd hebben. Ze begrijpen er niets van bij Telfort. Wederom voor mij een bevestiging dat het goed is, dat ik mijn abbo opgezegd heb.

Gesloten