LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 100 extra habbo credits

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Gast

100 extra habbo credits

Ongelezen bericht door Gast »

Deze tip heb ik op het internet gevonden :

Willen wij dat de habbo's wat meer kunnen want credits zijn zo duur.daarom hebben wij een code aangevraagt. een code die gratis credits geeft en wat meer credits geeft. dit moet je doen: 1. Woon je in Nederland, bel dan 0909-2658401 Woon je in België, bel dan 0903-39831 2. luister naar de stem 3. als de stem zegt : voer de habbocode van je habboportomone in dan doe je dit:0985150 4. de stem zegt wel dat het 1.60 kost maar dat is fout want het bandje die draait als je belt mochten we niet veranderen. en dat is het al je krijgt met deze code precies 100 credits.veel plezier met je credits! let op .! als je het katjing geluid hoort moet je nog je eigen credit code invoeren !

Asiiej

Re: 100 extra habbo credits

Ongelezen bericht door Asiiej »

Wat is dat nep, doe normaal. Dat is zeker de creditcode van jou habbo? Leuk hoor

boer harms

Ongelezen bericht door boer harms »

Ik heb het geprobeerd en het bandje zegt inderdaad dat het 1.60 kost!

bloemie

Ongelezen bericht door bloemie »

niet doen!
Laatst gewijzigd door bloemie op 28 mar 2005 14:49, 2 keer totaal gewijzigd.

Gast

NIET PROBEREN!

de creditcode die genoemd wordt is gewoon een credit code van een andere habbo.
Als je belt met het nummer en die code invoert, bel je dus credits voor die habbonaam, en niet voor jezelf.
lees de tips tegen fraudeop de homepage van habbo, om je tegen dit soort oplichters te beschermen....

kopie uit de tips tegen fraude op e homepage van habbo:

Het klinkt zo makkelijk. Gewoon het nummer bellen, de code intoetsen en bingo, de gratis Credits rinkelen in je Habbo Portemonnee. Maar nee, ook dit is fraude.

Het klopt dat je Credits kunt krijgen via een speciaal telefoonnummer, maar alleen als je je eigen Habbo Credit Code intoetst. Die code is te vinden in je Habbo Portemonnee.

Als je hier intrapt, koop je dus Credits voor de oplichter. De code die hij je gegeven heeft is zijn eigen Habbo Credit Code. Maar de kosten voor de Credits komen op jouw telefoonrekening.

Gast

kijk dit is nu SCAM en daar trappen veel mensen in en als je de Habbosite goed leest dan weet je dat je dit niet moet doen!!!

En daar zijn de Hobba's ook voor!!!

Dit is niet hacken maar scam!!!

layla

Ongelezen bericht door layla »

Dit heet gewoon oplichting. Ik heb al een forum gestart over the fraude op habbo. Wat ik raar vind is dat ik tot nu toe maar 1 iemand heb gevonden die aangifte heeft gedaan en dat het erop lijkt dat ook habbo zelf geen moeite doet om via de wet hier iets aan te doen.

Liever geeft iedereen de schuld aan de mensen die door gebrek aan kennis (bij kinderen vaak ook nog eens doordat ze te j ong zijn alles te begrijpen) hier in trappen. De schuld ligt echter bij de dieven en de oplichters en omdat het hier een nationale site betreft kan er ook echt iets gedaan worden.

Gesloten