LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanvraag Scarlet-One duurt erg lang

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

Wat vind je van de service van Scarlet?

Zeer slecht
4
100%
Slecht
0
Geen stemmen
Redelijk
0
Geen stemmen
Goed
0
Geen stemmen
Zeer goed
0
Geen stemmen
Uitstekend
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 4

Angel256

Aanvraag Scarlet-One duurt erg lang

Ongelezen bericht door Angel256 »

Hallo allemaal,

Op 11-8-2005 heb ik internet via Scarlet aangevraagd. Tot op heden ben ik nog steeds niet aangesloten. Bijna iedere dag bel ik wel even om de status op te vragen maar telkens krijg ik te horen dat ik maar even geduld moet hebben. Normaal gesproken ben ik best geduldig maar nu ik al zo'n 4 maanden zit te wachten tot ik wordt aangesloten begin ik zo langzamerhand wel mijn geduld te verliezen.
Ook afspraken met mensen die me zullen terugbellen om een status door te geven hoe het ervoor staat worden niet nagekomen.
In het dorp waar ik woon wordt ook niet door iedere provider adsl geleverd waardoor ik vast zit aan KPN of Scarlet. Heb nog wel geprobeerd te bellen met andere providers maar die melden dat zijn bij ons niet kunnen leveren. Een ding is zeker adsl is mogelijk waar ik woon omdat ik meerdere mensen ken hier die aangesloten zijn op zowel scarlet als KPN.

Zijn er meer mensen met dit soort problemen?

Groetjes,

Angelo

ronald g

Re: Aanvraag Scarlet-One duurt erg lang

Ongelezen bericht door ronald g »

Daar wringt de schoen, scarlet heeft een hausse mee gemaakt met abonnee`s maar koopt als carrierselect ruimte op de lijn. Kpn laat hun eigen providers voorgaan die direct gerelateerd zijn zoals planet, die krijgen voorrang.

hoffie

Ongelezen bericht door hoffie »

Misschien moet Scarlet dan eens stoppen, om met hun leugenachtige verkooppraatjes langs de deuren te gaan??????
Als je een opmerking maakt over de vele klachten over scarlet, is dit iets uit het verleden, en zou alles opgelost zijn :?

Gewoon zo ver mogelijk weg blijven bij bedrijven die aan de deur verkopen........

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Ongelovelijk, zoveel klachten en tijd besteed aan Scarlet en zijn er nog mensen die scarlet one aanvragen :? :?

Ben ik nu gek of hoe zit het, men zegt wel een ezel stoot nooit een e keer zij kop aan dezelfde steen

Ongelovelijk en nog klagen ook nog, je wist het en niet meer klagen eigenschuld

Gesloten