LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] actie casema internet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
D Frijters

actie casema internet

Ongelezen bericht door D Frijters »

In november 2003 ben ik ingegaan op de actie van Casema. Een Easy-pakket voor € 19,95 p.m. géén modem- en aansluitkosten. Op 9 december werd de BroadBandBox bij mij aan de deur afgeleverd. Drie dagen later ging mijn abonnement in. Rond 6 januari jl. werd er van mijn bankrekening een bedrag afgeschreven van maar liefst € 101,45, waaronder € 57,14 aansluitkosten.

Sindsdien heb ik al vier e-mails en één brief per post verstuurd. Tot op de dag van vandaag heb ik taal noch teken vernomen van dit 'geweldig' bedrijf met zijn 'fantastische' aanbieding. ik voel me gewoon beroofd. Ik ben benieuwd of dat er nog meer mensen zijn die dit tijdens deze actie is overkomen?

bonceur

Re: actie casema internet

Ongelezen bericht door bonceur »

Ook ik ben begin dec.03 ingegaan op een - telefonische - actie van Casema/Wanadoo. Vanwege deze tel.actie niet alleen géén modem- en aansluitkosten, maar ook géén kosten voor volledige(!) installatie door Casemamonteur aan huis. Installatie door Casema was voor mij essentieel i.v.m. plaatsing ethernetkaart e.d.; zelf ben ik niet kundig genoeg.
Niet alleen werkt alles perfect, maar ook automat.incasso van uitsluitend abo.prijs € 19,95 per maand loopt gesmeerd. :D :D :D

Sarkaar
Berichten: 27
Lid geworden op: 12 dec 2003 00:47

Re: actie casema internet

Ongelezen bericht door Sarkaar »

Geplaatst op 05 Feb 2004 19:55 door Sarkaar


--------------------------------------------------------------------------------

Casema klantenservice is wel per email te bereiken:


[email protected]

D Frijters

Re: actie casema internet

Ongelezen bericht door D Frijters »

Beste Sakaar,

Bij deze, hartelijk bedankt voor je tip. Ik heb gelijk een e-mail verstuurd naar het door jou opgeven adres en bijna gelijk bericht terug ontvangen met de mededeling dat het onterecht, afgehouden bedrag zo spoedig mogelijk wordt teruggeboekt.

Groetjes, Doris

Sarkaar
Berichten: 27
Lid geworden op: 12 dec 2003 00:47

Re: actie casema internet

Ongelezen bericht door Sarkaar »

Beste Doris,

Daar zit het probleem nou; ze zeggen altijd toe dat het geld onderweg is, maar vaak kun je er maanden op gaan zitten wachten.
Als ik jou was, zou ik ze iedere dag eraan herinneren door een paar MB's te versturen....en dat werkt sneller.

:twisted: Succes.

D Frijters

Re: actie casema internet

Ongelezen bericht door D Frijters »

Hallo Sarkaar

Ik denk dat je gelijk heb. Er is nog steeds niets terug gestort. Niet meer normaal. Het abonnementsgeld hebben ze wel afgehaald.

groetjes, Doris

Digibeet

Re: actie casema internet

Ongelezen bericht door Digibeet »

Helaas kan ik geen pasklare oplossing geven, maar laten aspirant klanten van Cable internet van Casema hiermee rekening houden.
Bij het Internetten met Cable internet van Casema ben je aan de Filistijnen overgeleverd. Casema levert een onstabiele internet verbinding via hun kabel, die niet oplgelost (kan) wordt(en). Hun helpdesk kost handen vol geld en weet hier geen oplossing voor.
Om hun klanten te binden biedt Casema sinds oktober 2003 een wurgcontract. Klanten die al gebruik maken van hun diensten konden dit op hun website lezen (waar?), alsof je alleen naar hun website surft.
Wil je hier onderuit, schijnt er geen enkele oplossing voor te vinden, Casema blijft hier doof voor.
Nogmaals...
BEZINT, EER GE AAN cABLE INTERNET VAN CASEMA BEGINT!!!!

D Frijters

Re: actie casema internet

Ongelezen bericht door D Frijters »

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag stond het onterechte afgehaald bedrag weer teruggestort op mijn bankrekening. Nou ik was zeer verrast, dat begrijpt u wel. Maar diezelfde avond werd mijn verbinding met het internet verbroken. Ik zaterdags bellen, kreeg ik een bandje te horen dat er een storing in mijn omgeving gaande was. Het gekke daarvan was dat mensen ,met hetzelfde abonnement, in mijn straat en een straat verder, wel verbinding hadden!!!
Zondag kon ik nog steeds niet inbellen. Gelukkig zit er een systeembeheerder in mijn familie en wat bleek: al mijn instellingen klopten niet meer. Het was door hem zo gepiept, dus kon ik weer gewoon internetten. Maar dat met die instellingen blijf ik vreemd vinden, want daar kom ik nooit aan. Een vriendin (die een straat verder woont) maakt dat zo'n één keer per maand mee. We denken nou dat ze bij Wanadoo af en toe iets doen, zodat de leden weer moeten bellen. Dat tikt dan lekker door bij hen die €0,10 p.m.

resp00117575

Re: actie casema internet

Ongelezen bericht door resp00117575 »

Ook wij hebben nare ervaringen met Casema. Wij zijn ook zo'n abonnement aangegaan tijdens zo'n actie. Eerst klopte de snelheid niet wat we ontvingen. Toen hebben we een tijd zonder internetverbinding gezeten.Daar een medewerker van Casema ons eruit had gegooid. Omdat er in de aansluitkast geen gekleurdbandje om onze kabelaansluiting zat. Dit was een afspraak onderling van de monteurs van Casema en Planhold. Dus als één het vergeet te doen, gooit de ander je zondermeer eruit. Dit gebeurde ook onze buren. Bellen helpt niet want het is een callcenter en die lui kunnen je nergens mee helpen. Ze maken zogenaamd alleen een notitie. Ondertussen heb je voor heel veel geld lange tijd aan de telefoon gezeten voor iemand je te woord staat. Om vervolgens niets te bereiken. Op mailtjes, brieven en faxen wordt gewoon niet gereageerd. Uiteindelijk hebben we een naam achterhaald van een manager klantenservice. Die beloofde dat we een maand gratis abonnement kregen. Ter vergoeding van geleden schade. Na 3 maanden werd inderdaad 1 maand geen geld van onze rekening afgeschreven. Om vervolgens nu een aanmaning te krijgen met een bedreiging erbij dat we zullen worden afgesloten daar we die maand niet hebben betaald. Dit terwijl zij zelf elke maand geld van je rekening afschrijven. Zonder dat je ze een machtiging geeft kun je niet eens een abonnement aangaan. Wederom brieven schrijven helpt tot nu toe niet. We weten gewoon niet wat we hiermee aan moeten. Ze hebben een machts positie en dat is verschrikkelijk frustrend. Met de Kabel TV gaat het net zo. Help.Help Help. Wij worden er gestoort van. En inmiddels heeft het ons al heel veel geld aan telefoon en porto gekost.

resp00117575

Re: actie casema internet

Ongelezen bericht door resp00117575 »

Ook wij hebben nare ervaringen met Casema. Wij zijn ook zo'n abonnement aangegaan tijdens zo'n actie. Eerst klopte de snelheid niet wat we ontvingen. Toen hebben we een tijd zonder internetverbinding gezeten.Daar een medewerker van Casema ons eruit had gegooid. Omdat er in de aansluitkast geen gekleurdbandje om onze kabelaansluiting zat. Dit was een afspraak onderling van de monteurs van Casema en Planhold. Dus als één het vergeet te doen, gooit de ander je zondermeer eruit. Dit gebeurde ook onze buren. Bellen helpt niet want het is een callcenter en die lui kunnen je nergens mee helpen. Ze maken zogenaamd alleen een notitie. Ondertussen heb je voor heel veel geld lange tijd aan de telefoon gezeten voor iemand je te woord staat. Om vervolgens niets te bereiken. Op mailtjes, brieven en faxen wordt gewoon niet gereageerd. Uiteindelijk hebben we een naam achterhaald van een manager klantenservice. Die beloofde dat we een maand gratis abonnement kregen. Ter vergoeding van geleden schade. Na 3 maanden werd inderdaad 1 maand geen geld van onze rekening afgeschreven. Om vervolgens nu een aanmaning te krijgen met een bedreiging erbij dat we zullen worden afgesloten daar we die maand niet hebben betaald. Dit terwijl zij zelf elke maand geld van je rekening afschrijven. Zonder dat je ze een machtiging geeft kun je niet eens een abonnement aangaan. Wederom brieven schrijven helpt tot nu toe niet. We weten gewoon niet wat we hiermee aan moeten. Ze hebben een machts positie en dat is verschrikkelijk frustrend. Met de Kabel TV gaat het net zo. Help.Help Help. Wij worden er gestoort van. En inmiddels heeft het ons al heel veel geld aan telefoon en porto gekost.

c5054306@wanadoo

Re: actie casema internet

Ongelezen bericht door c5054306@wanadoo »

wij zijn er ook ingetrapt dit is onze eerste computer we wouden er nooit aan maar we zijn er toch aan begonnen wat een spijt
per november 2003 internet via casema alles geinstaleerd door iemand die er verstand van heeft
maar wat schetst onze verbazing we krijgen geen contact met casema
na plusmines 60.00 euro aan bel kosten en diverse keren gezegd het probleem ligt bij julie we hebben geen extern contact na diverse telefoontjes komt er iemand langs ik vond het knap van hun dat zij wisten wanneer ik vrij was maar ja de hele dag wachten en er komt niemand weg hele vrije dag savond staat er iemand van casema aan de deur wij zouden een tv probleem hebben nee het internet wat het niet doet hij rommelt buiten wat in de kast met aansluitingen en hij moet het nu doen volgens hem nou met pijn en moeite oa de adapter iedere keer veranderen
weer bellen met casema configuratie probleem volgens hun
uiteindelijk hij doet het
nog geen week later de modem er branden maar twee lampjes dus
weer bellen <ja ze worden rijk van ons 0.10 cent per minute per keer bellen plusminus een half uur>
hij lag er uit in amstelveen jaja na drie dagen ja internet
een twee weken later ligt hij er een week uit maar niet bij anderen
eendag weer internet en toen ja weer geen internet
als mijn jaar om is dag casema internet
dus mensen trap er niet in dit kost alleen maar geld

Stella

Re: actie casema internet

Ongelezen bericht door Stella »

Zonder hoofdletters, punten en komma's zijn dit soort teksten praktisch onleesbaar en krijgen daardoor niet de aandacht die ze (wellicht) verdienen.

Gesloten