Ik heb deze vraag ook getracht te stellen op het adslforum. Maar daar wilde niemand normaal reageren dus probeer ik het hier nogmaals en hoop iemand te treffen die mij kan helpen.
Ik ben op zoek naar een klein ADSL abonnement voor surfen en e-mailen. Echter wij gaan in december naar een nieuwbouwwijk verhuizen en het is nog niet echt duidelijk wat daar voor aansluitingen komen. Dus ik zoek een abo tussen de 10 en 20 euro. (als het niet mogelijk is om dit mee te verhuizen dat ik dan niet teveel blijf betalen)Maar als het wel mee kan verhuizen met niet al te hoog verhuiskosten. Ik kan dit bij de diverse providers slecht terugvinden wat een verhuizing kost. Zowieso zijn voorwaarden zeer vaag aangegeven dus vind ik het niet prettig om zomaar iets af te sluiten.Ik ben bang voor de addertjes onder het gras. Misschien hebben jullie goede tips? Alvast bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Addertjes onder het gras?
Re: Addertjes onder het gras?
Stel de vraag eens dat op het moment dat jij gaat verhuizen, hun service daar beschikbaar wordt, en dat je deze dan ook krijgt.
Stel ook even de vraag en zet dit ook zwart op wit, dat als het niet beschibaar is dat je geen extra bijkomende kosten zult hebben, en dat tot op het moment je weer aansluiting hebt geen abo kosten hoeft te betalen.
Daarnaast dat als de service niet beschibaar is in de nieuwe wijk, dat je zonder extra kosten van het contract af kunt.
En anders zou ik zeggen rustig afwachten tot december?
Stel ook even de vraag en zet dit ook zwart op wit, dat als het niet beschibaar is dat je geen extra bijkomende kosten zult hebben, en dat tot op het moment je weer aansluiting hebt geen abo kosten hoeft te betalen.
Daarnaast dat als de service niet beschibaar is in de nieuwe wijk, dat je zonder extra kosten van het contract af kunt.
En anders zou ik zeggen rustig afwachten tot december?