LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] adsl direct van Wanadoo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
j.t.h. Hubers

adsl direct van Wanadoo

Ongelezen bericht door j.t.h. Hubers »

Op 18 februari hebben wij middels een speciale aktie ingeschreven op Wanadoo adsl direct. De eerste 3 maanden voor 14.95, daarna 22.95
Aansluiting zou ca 20 kalenderdagen op zich kunnen laten wachten.
we leven nu 6 mei en we hebben nbog steeds geen adsl-aansluiting.
diverse excuusbrieven en heel veel pogingen om de helpdesk (10ct per minuut) te bereiken hebben niets geholpen.
Via een ander nummer van Wanadoo wordt men niet geholpen.

Zijn er meer klachten over Wanadoo adsl direct?

BjcK

Re: adsl direct van Wanadoo

Ongelezen bericht door BjcK »

Sorry heb geen ervaringen hiermee, maar mij vertelt dit wel weer dat 'goedkoop duurkoop is en blijft' helaas.

We zullen een keer denk ik toch ons oer-oude-hollandse-gedrag van voor een dubbeltje alles verwachten en geloven wat de marketingmensen van de bedrijven voor ons in petto hebben niet te geloven en te kiezen voor iets wat misschien iets duurder is dan spotgoedkoop.

Als ik voor een ADSL aansluiting prijzen zie die zo laag zijn als deze kan er mijn inziens 0 service meer verleend worden door het bedrijf.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Tik voor de grap als zoekterm maar eens 'Casema' of 'Wanadoo' in.

Dan kun je de klachtenstroom zelf doorlezen. Dus je hebt je ook ingelaten met deze malefide bedrijven? Hou je bankrekening in de gaten. Veel sterkte.

elisebeuze

Ongelezen bericht door elisebeuze »

Geplaatst op 14 May 2004 19:55 door elisebeuze

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben net als bovenstaande persoon rond 18 maart telefonisch benaderd door wanadoo voor een abonnement van 22,95 euro, de 1e 3 maanden 14,95 en verder geen aansluitkosten en een gratis modem. Ik had al een wanadoo free abonnement. Dit heb ik ook aangegeven aan die man aan de telefoon. Het een en ander is in werking gesteld, 13 april heb ik de boel geinstalleerd en geactiveerd. Krijg ik 13 mei een bankafschrift waarin 101,39 wordt afgeschreven door wanadoo, ik online mijn factuur tevoorschijn getoverd. blijkt dus dat mijn modem wel in rekening is gebracht een bedrag van 78 euro, ik dus bellen met de helpdesk (0,10ct)per minuut en na heel lang wachten werd ik dan toch te woord gestaan, die man kon er niet uitkomen en ik zou teruggebeld worden, maar helaas, dag erna toch zelf maar weer gebeld, mijn verhaal gedaan en tig keer aangegeven dat ik telefonisch benaderd ben maar volgens hen had ik zef een aanvraag gedaan via de site ik kon ze dat niet aan het verstand peuteren. Want wat was is het geval "ik" had een ethernetmodem besteld en die moet je betalen en de usb modem is gratis. ik dus blijven vertellen dat geen aanvraag heb gedaan maar dat ik gebeld ben en dat het een actie was dat alles gratis was. het stond dus echt in de computer ik had het zelf gedaan. Na heel veel gebel, ik heb volgens mij bijna wel een modem verbeld want ik werd van het kastje naar de muur gestuurd ben ik terechtgekomen bij de klantenservice van van wandoofree. Ik had namelijk het vermoeden omdat ik natuurlijk al een gratis abonnement (en een klantnummer bij hen had) dat ze dat hebben omgezet in een adsl directabonnement. Dat klopte dus en dat is op 18 maart gebeurd (dat heeft de persoon gedaan die mij gebeld heeft), maar er staat dus niet bij dat dat n.a.v. een die telefonische klantenwerving is geweest en er stond al helemaal geen naam bij van de persoon die dat heeft omgezet. Dat is natuurlijk lekker slim want zo lijkt het dat ik het zelf heb omgezet en heb ik geen poot om op te staan. Ik ga het dus nu hogerop spelen en stuur een brief naar de klachtenafdeling en heb het bedrag wat is afgeschreven gestorneerd. Zijn er mensen die hier ervaring meehebben. Zo ja wat hebben jullie eraan gedaan?

Kaat

Ongelezen bericht door Kaat »

Direct besteld begin februari; kon niet binnen afzienbare tijd geleverd worden in mijn regio. Half april via brief aanbieding om ADSL Go te nemen, tegen zwaar gereduceed tarief. Als je dit wilde, hoefde je niets te doen, aanvraag werd vanzelf omgezet. Niet dus. Heb nu modem in huis voor ADSL Direct, die aanvraag is gewoon doorgegaan. Vele telefoontjes verder - uiteindelijk kreeg ik iemand die zei dat GO niet doorgin - wacht ik nu op bericht of ik wel of niet vast Direct kan gebruiken totdat mijn Go abonnement geldt. Had nl. gedreigd met opzegggen aangezien Wanadoo verplichtingen niet nakomt. Wordt vervolgd.

j.h. smit

Ongelezen bericht door j.h. smit »

beste mede gedupeerde ik heb hetzelfe probleem en word ook niet wijzet heb de bevestiging brief op 28 februari gehad en tot op heden niks , geen aansluiting geen modem niks.
Ook heb ik helpdesk gebeld meerdere en meerdere malen voor niks want hun kunnen me niet helpen en verzinnen allerlei smoesen dat het bijv. aan kpn ligt(ligt niet aan kpn,want dat heb ik als laten uitzoeken bij kpn)dan ligt het weer aan bbq een berdijf dat de aanmeldingen behandelt(ligt niet aan hun,heb ik al na gevraagd)ik weer bellen en weer zij de helpdesk dat er een blokkade was door kpn ik meteen reageren dat dat niet het geval was.....
Ga zo maar door ,ga zo maar door.
De helpdesk heeft er geen ballen verstand van en als ik vraag om een andere afdeling kan dat volgens hun niet.......
Ik betaal wel al emailvirusscan abbonement per maand maar war heb ik daar aan als ik geen aansluiting heb van hun....
Ik begrijp u frustratie want die heb ik ook en het ergste is als jij hun niet belt voor 10 eurocent per minuut krijk je ook helemaal niks van hun te horen en tast je helemaal in het duister....

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

Vandaag een brief van wanadoo ontvangen voor direct ADSL, heb vroeger ooit een inbelabonnement gehad.

Ik zit nu bij Zonnet, geen problemen en geen storingen van betekenis dus bij mij gaat dit soort post direct in her ronde archief (oud papier).

Maar ik kan me de frustraties heel goed voorstellen, heb 1 1/2 jaar bij upc geintternet met alle technische en financiele problemen.

Veel sterkte toegewenst.

Gesloten