LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] adsl scarlet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Gast

adsl scarlet

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben vanaf oktober 2004 aan het proberen mijn adsl abonnement van scarlet op de rail te krijgen. Na akkoord gaan van de overeenkomst met scarlet ging alles mis, aanvraag zoek, telefonische bandopname kwijt, monteurs komen na 3 maanden met een verkeerd modem, portatie KPN-nummer na plaatsen juist modem gebeurt nog steeds niet in plaats van dat dat 1 mnd zou duren ben ik nu al weer 10 weken verder, Email wordt niet beantwoord door scarlet en telefonisch krijg je gemiddeld pas na 15 minuten iemand te spreken. Door al deze vertragingen zit ik nog steeds vast aan het KPN-abonnement .

thomas vos

Gast

Re: adsl scarlet

Ongelezen bericht door Gast »

Wie kreeg u aan de lijn bij de helpdesk en in welke regio woont u?

Tens

Ongelezen bericht door Tens »

Scarlet is tot augustus alleen maar in en rond de randstad verkrijgbaar.
En bij klanten waar het signaal te zwak kan worden of klanten die op glasvezel zitten worden tegen zichzelf beschermd door hun niet het ADSL pakket aan te raden.
Tevens is de helpdesk van Scarlet onder lokaal tarief te bereiken.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, die hou je altijd.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Het onderwerp over Scarlet bestaat al. Zie: http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=25146

TROS Radar Internetredactie

Gesloten