Mijn telefoonlijn met ADSL netjes in Augustus 2003 opgezegd, de mevrouw van de KPN adviseerde me ook zelf mijn ADSL-abonnement op te zeggen bij Planet Internet omdat het nog weleens niet goed wil gaan, dus gedaan.
Een paar weken later een brief in de bus: dat was niet mogelijk en moet gewoon netjes het jaar door blijven betalen. Terwijl ik toch zeer duidelijk in mn brief gemeld had dat ik naar een huis zou gaan verhuizen met een ISDNlijn waar geen adsl op mogelijk is vanwege de afstand tot de centrale. Weer een brief van Planet,daarin vermeld dat adsl wel mogelijk is. Terwijl de postcodecheck wat anders zegt..

Bellen.... WOEST was ik... jaaa, maaar dat moest doorgegeven worden door de KPN.. Ik naar de KPN.....Jaaa, neee, dat moet u zelf doen mevrouw!
Een brief gestuurd naar Planet, dusdanige taal geschreven dat zelfs een kind dat net kan lezen weet wat erin staat. Maar neeeeee, weer een brief naar het verkeerde adres en natuurlijk weer dezelfde tekst erin: "Is niet mogelijk, nieuwe adres is adsl mogelijk, doorbetalen aub."
Ik een intrekking automatische incasso erheen gestuurd, en nog wordt er abonnementsgeld afgeschreven!
Ondertussen een mailtje naar de KPN gestuurd. met daarin het hele verhaal. Ze hebben die mail doorgestuurd, en JA!!!! EEN BRIEF VAN KPN OP HET JUISTE ADRES!!!! EEN WONDER!!!!!

Met daarin dat ze de gegevens van KPN hadden gekregen en dat ze zo genegen waren mijn abonnement om te zetten naar een PLUS abonnement. Een ander abonnement had ik om gevraagd, een basic want email verzenden met een andere kabelleverancier is er niet bij.... Maar hier zakt mn broek wel vanaf!
Alsof ik Planet Internet op mn blote knieen moet danken dat ze ALSTUBLIEFT DANKUWEL mijn abonnement hebben willen omzetten naar een gewoon abonnement!
De klachtenmadam heeft me die brief gestuurd... Nu maar hopen dat het OOK nog Intern aankomt op de juiste afdeling!
Loosers zijn het en mijn abonnement is per aankomende verlening opgezegd. Als ze denken zo met klanten om te kunnen gaan, zeker als ze zelf beweren dat ze de beste provider zijn, mogen ze van mij door de plee weggespoeld worden!