LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Adsl van Wanadoo/Kpn één drama

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Abeltje

Adsl van Wanadoo/Kpn één drama

Ongelezen bericht door Abeltje »

Hallo allemaal,

In ben ik januari verhuisd naar een andere plaats en mijn adsl-verbinding van wanadoo/kpn doet het sinds dien nog steeds niet.

Als eerste heb ik wel zeker 15 keer contact gehad met knp, zij hebben hun deel van het probleem verholpen. Dat is te testen op de modempagina.

Nu wanadoo nog. Na vele malen telefonisch contact proberen te krijgen met hen, ben ik nog niks op geschoten. Wachtentijden van 15 minuten zijn niks. Als je eindelijk iemand aan de telefoon krijgt, kunnen ze je niet helpen. Of ze geven tips waar je niks aan hebt.

Ik heb nu twee klachten faxen gestuurd, maar geen enkele reactie. Via de internetsite heb ik ook 2 e-mailtjes gestuurd met mijn klacht, maar geen reactie.

Wie weet wat ik nog kan doen? *help*

Er zijn misschien medewerkers van wanadoo aanwezig op dit forum die mij kunnen uitleggen hoe dit kan?

Gast

Re: Adsl van Wanadoo/Kpn één drama

Ongelezen bericht door Gast »

hoi abeltje,

Heb je enige idee wat het probleem is waardoor je adsl verbinding het niet doet?

Waarschijnlijk komt het door je verhuizing maar dat moet op te lossen zijn.

Gast

Hallo Gast,

Van wanadoo en knp moest ik alles op nieuw installeren, kabels vervangen etc. Dat heb ik allemaal gedaan, maar geen succes.
Er is tot drie keer toe een computermonteur langs geweest, hij kan geen fout bij mij op de pc ontdekken. De fout ligt bij wanadoo, maar ze doen niks, de fout ligt bij mij volgens hen.

Groet, abel

Gast

Als ik het goed begrijp, dan zo de lijn volgens kpn actief moeten zijn.

Is het ip adres bij wanadoo al eens gecontroleerd, dit kan soms problemen geven met het inloggen.

Of krijg je bepaalden foutcode's.

groetjes

Abeltje

Ongelezen bericht door Abeltje »

Hoi

Volgens KPN is hun "infrastructuur" in orde.
Ik kan het ip adres nog wel eens controleren.
Alleen de mogelijkheid (toegang) tot internetten is niet goed.

groet

Gast

Hoi abeltje

Wat je nog zo kunnen doen is toch de adsl administratie te bellen en te vragen of ze willen kijken of het account bij hun actief staat, zo ja of ze dan het ip adres van kpn willen controleren met hun ip adres.

Laat je niet van het kastje naar muur sturen.

groetjes

Gast

dankje, ik hoop dat het werkt

Gast

Alle instellingen wel correct ingevoerd?

LAN settings: (je netwerkkaart)
IP: 10.0.0.150
Sub: 255.255.255.0

Instelling bij het aanmaken bij een nieuwe verbinding:
10.0.0.138 pc1

Beveiliging: Geen codering toestaan (server verbreekt..blabla.)
Protocollen: 1e aanvinken en 3e aanvinken

Staat overigens veel in de gebruiksaanwijzing ;)

Groet,
Arjan

gaste

Ongelezen bericht door gaste »

Wat is dit voor ongein?! Dit is géén Wanadoo-helpdesk!

Johnny20405

Ongelezen bericht door Johnny20405 »

Ik heb al eens een klacht gemeld onder Johnny. Ik had ook vele problemen met Wanadoo / ADSL Lite / KPN. Wanadoo laat de klant in de kou staan. Dat was in ieder geval mijn ervaring. Maar de reacties op mijn bericht waren erg pro Wanadoo. Het leek wel of ik alles fout deed. Gelukkig (niet voor jou) zijn er toch nog meer klachten over Wanadoo. Maar Wanadoo geeft liever veel geld uit aan reclame en laat de klanten in de steek!!

ponstir

Ongelezen bericht door ponstir »

Helemaal mee eens, ook ik kan nog tot september een wanadoo abo betalen wat ik niet gebruik, hadden ze 'gewoon' halverwege vorig jaar hun policy gewijzigd en ze zeggen dit dmv een nieuwsbrief gemeld te hebben. Hele mailwisselingen ten spijt, ik zit tot september aan hun smartpack30 abo vast, terwijl ik adsl heb (bij xs4all, dus daarom kon ik niet van het abo af). Overigens was mij destijds mondeling toegezegd dat ze het abo per 1-1-2004 zouden wijzigen, maar daar kwam men doodleuk op terug, hoezo mondeling toezegging ook bindend?

Gast

Geplaatst op 18 Mar 2004 16:12 door gaste

--------------------------------------------------------------------------------

Wat is dit voor ongein?! Dit is géén Wanadoo-helpdesk!

Uhh? Denk je iemand te helpen krijg je dit, sorry hoor maar als mensen adviezen "ongein" vinden, dan zoek je het maar lekker zelf uit.

Arjan

Gesloten