LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ADSL via Fast-XS en BBbned geen service!!!!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Vince

ADSL via Fast-XS en BBbned geen service!!!!

Ongelezen bericht door Vince »

LS,

Ik heb een aanvraag ingediend op 26/11/2003 en heb tot op heden nog STEEDS GEEN ADSL !!!!dit is nu al bijna 2 maanden later!!! :evil:

ik baal er echt van, en de helpdesk is bijna niet bereikbaar en het is een 0900 nummer, dus zo komen ze wel aan hun geld!!!!

Ik heb al eerder gedreigd het contract te annuleren, maar ze kunnen het hun echt niet schelen ze gaven me echt snel door hoe ik moest handelen!!!

Echt geen service en ik raad het aan niemand aan om dar een ADSL aan te schaffen!!! Wees gewaarschuwd.

MVG.

Vincent

rene44

Re: ADSL via Fast-XS en BBbned geen service!!!!

Ongelezen bericht door rene44 »

mijn boer zit ook al 11 weken te wachten, er zijn geen modems nu heeft i zelf een modem gehaald maar het werkt nog niet, nu was er er iets bij kpn niet goed.

jeepee118

Ongelezen bericht door jeepee118 »

ik wacht al vanaf 6 november.
Slechte service, bereikbaarheid, het forum op hun site sluiten ze gewoon. <kortom k... :twisted:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Over Fast-XS is in kassa geweest.

wennepen

Ongelezen bericht door wennepen »

ook wij begin december aangevraagd. Nog niets gehoord, maar wel modemkosten (die volgens de brief gratis zijn) worden van onze rekening afgeschreven. Een klacht via email (ga geen goud geld betalen voor een 0900-lijn), maar nog niets gehoord. :evil: :evil: :evil:

niels

Ongelezen bericht door niels »

Ik wacht al bijna 4 maanden. ik word er een beetje gek van. Elke keer beloven ze je tussen nu en 2 weken ben je online dat roepen ze nu al van begin december. Als je weet hoevaak ik al niet gebeld heb??!! Ik denk dat ik het maar op ga zeggen. En het maar bij een ander provider ga proberen. Zijn iemand zeggen wat een goede is. Ik vertrouw er geen meer!!!

Gast

komt door kpn. lees maar is op www.tweakers.net het artikel hierover.

Gast

Gast, lees GVD eerst is voordat je gaat zitten blaten.

Dit is een NIEUWE install, geen overstapping van KPN naar andere provider.

Loser

M@rty

Ongelezen bericht door M@rty »

Nu dan ook eens een goed berichtje over Fast-XS:
ik heb eind november een ASDL abo-tje aangevraagd en sinds afgelopen week werkt deze. Weliswaar met enige vertraging, maar toch... Er is dus nog hoop! :lol:

Gast

JA echt joh. Als je goed had gelezen waren er problemen met de capaciteit van de centrales. Dus het lag aan kpn, klaar :)

andere_gast_dan_hiervoor

Ongelezen bericht door andere_gast_dan_hiervoor »

Zijn we opeens allemaal technici met inhoudelijke kennis geworden?

Slow XS, helemaal gin XS

Ongelezen bericht door Slow XS, helemaal gin XS »

Begin december aangemeld en n.a.v. "Kassa" (eind januari)direct een brief gefaxt met daarin om directe stopzetting van de aanvraag geeist.

Meteen een andere provider opdracht gegeven (Line sharing was nog niet aktief) ADSL te leveren.

Binnen 10 dagen was ik online (Wanadoo).

Fast-XS heeft een briefje gestuurd dat de aanvraag zal worden ontbonden.................hahahahaha.

Een fisco in ADSL land zonder dat men het zelf echt durft te onderkennen.

Alice

Ongelezen bericht door Alice »

Eind november bij fast-xs aangevraag en tot op heden nog geen verbinding en wil het ook niet meer. Steeds toezeggingen, maar niet leveren. Dus 26 januari aanvraag geannuleerd. Helaas, we kunnen niet annuleren volgens directeur. Had machtiging ingetrokken, is wel geld afgetrokken. Dus laten terugstorten en blokkeren.

Alleen, kom er nu maar eens vanaf. Wilde bij andere provider via kpn. Nee, eerst wachten tot annulering is geaccepteerd. :evil: Balen, had ik het maar gedaan. Waren we er vanaf. Nu bericht kpn, breedbandverbinding is er en van fast-xs 9 februari werkt het. Ahum!!!

advies -> niet via fast-xs

Jo Brings

Ongelezen bericht door Jo Brings »

Ik raad iedereen ten stelligste af bij Fast-XS een abo te nemen!!!!!!
Ze kunnen geen adsl en ook geen modems leveren,bij hun zogenaamde klantenservice laten ze je gewoon barsten,E-Mails worden gewoon niet beantwoord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wel geld van je rekening afschrijven,wat ik natuurlijk onmiddelijk gestorneerd heb,mijn aanvraag loopt al sinds 28 november 2003!!!!

Een nieuwe provider nemen kan ook niet omdat ze de telefoonlijn met hun aanvraag blokkeren,dus je zit gewoon zonder internet!!!!

PAS DUS OP MET DEZE BEDRIEGERS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/b]

sanders24

Ongelezen bericht door sanders24 »

Ik heb half november adsl aangevraagd, maar zij schuiven de schuld telkens op KPN en BBned.
Echter, 2 weken geleden heb ik via een andere provider (Planet) adsl aangevraagd, en binnen 1 week werkte mijn adsl.
Dit betekent dus dat Fast-XS en BBned samen gewoon een zooitje is !!!!!!!!!!!!!!
KPN was het probleem dus niet, want daar liep dus helemaal nog geen aanvraag.

Het probleem blijft dat Fast-XS mijn aanvraag niet niet ontbinden, maar dit wacht ik nog maar even af.

Fast-XS is gewoon niet in staat om te leveren!!!!!!!!!!!!!!!!!

Remco1979

Ongelezen bericht door Remco1979 »

Hier ook iemand die wacht vanaf 30 nov. Nog steeds helemaal niets, Wacht al bijna 2 maanden op modem. Ben lid van http://www.fast-xs-forum.tk/ kan je veel info vanaf halen. Mij lijkt het het beste om zelf maar een modem en splitter aan te schaffen. Service kennen ze niet krijg nooit antwoord op mail of aan telefoon (0900 betaal je scheel).

muc

Ongelezen bericht door muc »

Hallo,

Ik heb begin maart een Fast- Xs abbo aangevraagd, zonder te kijken naar dit soort forums. had ik dit maar gedaan, alvorens ik besteld had.
Ik zit nu met het gevoel dat ik ook , na het lezen van al die negatieve vertragingsverhalen , ellerlang moet wachten.

Een aantal mensen sprak over directe opzegging van de aanvraag, maar dat kan toch alleen binnen 7 werkdagen(zoals dat op het formulier staat)? na de 7 dagen willen ze 460 euro annuleringskosten!!
niet mis.

Nu vraag ik mij af of jullie verhalen incidenteel zijn, of dat ze doorgaans voor alle aanvragen van fast-xs gelden.

Rob12345

Ongelezen bericht door Rob12345 »

Ik heb ook in November ADSL aangevraagt bij Fast-xs. :evil:
Na ongeveer 20 telefoontjes (a 20 min in de wacht) en 5 e-mailtjes en 2 brieven heb ik eindelijk sinds half februari een werkende aansluiting. Echter dan beginnen ze met alles 2x af te schrijven: 2 x installatie kosten, 2x de maand kosten en ook 2 keer voor de maand januari waarin ik geen ADSL heb gehad. Tevens ook tussentijds geprobeert aanvraag stop te zetten is echter niet gelukt, was al line sharing gerealiseerd.

Nu weer een probleem. ik wil gaan verhuizen en nu vragen zij 250 euro verhuiskosten...dit mag toch echt niet??? Weet iemand hier meer van....als ik bijvoorbeeld de lijn via kpn laat verhuizen en hetzelfde nummer behoudt dan kunnen zij daar toch geen 250 euro voor rekenen.

gr Rob

Rob 1960

Ongelezen bericht door Rob 1960 »

Eind januari 2004 aangevraagd en nog steeds niets. Ik heb geprobeerd te faxen maar dat lukt niet. Ik heb de inhoud van de fax gemaild en mijn aanvraag geannuleerd. Tevens bankmachtiging ingetrokken. Na het sturen van een herinnering een reactie dat je een jaarcontract hebt. Maar dat contract gaat pas in als de aansluiting is gerealiseerd volgens hun eigen brief! Maar hun reactie betekend dat ze op de hoogte zijn van de intrekkiing machtiging dus mogen ze niets meer van mijn rekening afschrijven. De gratis setupkosten hebben ze wel afgeschreven in januari! Dat is pas fast!
Misschien moet Radar maar eens een item aan deze provider wiijden want het loopt de spuitgaten uit. Snelle levering staat er op de site. Enkele weken in hun brief. ruim 7 weken valt hier ruim buiten. Volgens een KPN-medewerker is de verwerkingstermijn in mijn week ongeveer 10 werkdagen, dus!

Als ik nu een aanvraag doe bij KPN en de boel werkt dan kan fast-xs zijn kant van de aanvraag niet vervullen, dus einde aanvraag????

Wellicht kan een juridisch onderlegd persoon hier een standaardbrief plaatsen.

Gesloten