LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] adsl via Speedlinq???????????????
adsl via Speedlinq???????????????
Mijn vraag is weet iemand waar ik Speedlinq bv kan vinden ,dan kan ik erheen om ze duidelijk te maken dat ik geen adsl wil van hun,want schriftelijk en telefonisch snappen ze daar niet
En zijn er ook nog mensen die problemen hebben met Speedlinq bv
En zijn er ook nog mensen die problemen hebben met Speedlinq bv
Re: adsl via Speedlinq???????????????
speedlinq=kannibalen provider, ze eten je geld en jou op LOLL
Oke Kris das duidelijk,maar weet jij waar ze zitten,want via de Goudengids-kpn-nog de consumentenbond weten iets van Speedlinq bv
postcode 1320 ae in Almere????????????
postcode 1320 ae in Almere????????????
Hoi Peet,
Ik heb even voor je gezocht maar kan ook inderdaad geen adres vinden alleen, nr van de klantenservice (0900-7733354) maar ja die had je vast al.
Toch zou KPN die informatie wel moeten hebben aangezien zij met Speedlinq samenwerken.
Een andere optie is misschien om contact op te nemen met T for telecom, zij verkopen namelijk Speedlinq en misschien dat zij wel over deze info beschikken,
Succes ermee
Gr Kris
Ik heb even voor je gezocht maar kan ook inderdaad geen adres vinden alleen, nr van de klantenservice (0900-7733354) maar ja die had je vast al.
Toch zou KPN die informatie wel moeten hebben aangezien zij met Speedlinq samenwerken.
Een andere optie is misschien om contact op te nemen met T for telecom, zij verkopen namelijk Speedlinq en misschien dat zij wel over deze info beschikken,
Succes ermee
Gr Kris
Contactinformatie
Speedlinq
Postbus 60163
1320AE
Almere
Netherlands
Tel: 0900-7733354
Fax: 050-5200499
http://www.speedlinq.nl
[email protected]
dit haal ik van de speedtest.nl site
Speedlinq
Postbus 60163
1320AE
Almere
Netherlands
Tel: 0900-7733354
Fax: 050-5200499
http://www.speedlinq.nl
[email protected]
dit haal ik van de speedtest.nl site
Misschien ligt er ook wel een telefoonnummer ergens rond het faxnummer van ze wat niet 1 euro p/m kost ...
Bedankt voor jullie reacties,echter weet ik al die info al.
Ik heb zelfs nog een adres gevonden,ik weet alleen niet of ik daar ook een persoon aantref,die ik aan kan spreken over het feit dat ik niks meer wil van hun.(Pelikaanweg 10 postcode 1118 dx Luchthaven Schiphol).
De consumentenbond heeft ook geen info,en ken het bedrijf niet.
Ze zullen wel bestaan,alleen ik snap niet dat ik er niet gewoon heen kan rijden.
Ik hoor ook niks meer van ze,volgens hun heb ik gewoon een lijn en dus een contract.
Maar ik ga daar niet mee accoord,want ik heb al lang opgezegt schriftelijk en telefonisch en ik heb de modem ook al lang terug gestuurd.
Ik ga morgen een ontbindingsbrief sturen met alle emails enzo die stuur ik aangetekend.(dat moet voldoenden zijn volgens de consumentenbond)
Ik heb zelfs nog een adres gevonden,ik weet alleen niet of ik daar ook een persoon aantref,die ik aan kan spreken over het feit dat ik niks meer wil van hun.(Pelikaanweg 10 postcode 1118 dx Luchthaven Schiphol).
De consumentenbond heeft ook geen info,en ken het bedrijf niet.
Ze zullen wel bestaan,alleen ik snap niet dat ik er niet gewoon heen kan rijden.
Ik hoor ook niks meer van ze,volgens hun heb ik gewoon een lijn en dus een contract.
Maar ik ga daar niet mee accoord,want ik heb al lang opgezegt schriftelijk en telefonisch en ik heb de modem ook al lang terug gestuurd.
Ik ga morgen een ontbindingsbrief sturen met alle emails enzo die stuur ik aangetekend.(dat moet voldoenden zijn volgens de consumentenbond)
En wat is nu een goede provider volgens jou .Deze wil je niet.Zonnet was niet goed .En wat komt er nog meer.
neem xenosite, serieus ditis geen verkoop praatje, check dit maar ff wat men voor de klanten doet, inspraak en super service:
http://www.xsdsl.nl/forum/
http://www.xsdsl.nl/forum/
Hoi,
vooropgesteld dat ik nooit met en bedrijf in zee zou gaan die alleen via dure telefoonnummers te bereiken is en geen bezoekadres vermeld
heb ik de volgende info die je misschien al hebt...maar toch
het domein is door onderstaande geregistreerd
XB Networks B.V.
Televisieweg 2
1322 AC ALMERE
Netherlands
voor
Domeinnaam speedlinq.nl (eerste domein)
Status actief
Registrant Speedlinq
Ln van Nieuw Oost-Indie 28 A
2593 BT 'S-GRAVENHAGE
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR nee
Administratief contact P Porte
+31 (0)628270040
[email protected]
Hier uit blijkt dat ze ooit of nog steeds een kantoor in Den Haag hebben. Als die info niet klopt (Den Haag) fan kan je een klacht bij de Stg domeinregistratie nederland neerleggen want de info moet correct zijn
het lijkt erop dat speedlinq vebindingen van XB networks afneemt dus met klachten kan je het daar denk ik ook wel proberen.
en misschien weten ze meer op het forum www.adslgg.nl
succes
vooropgesteld dat ik nooit met en bedrijf in zee zou gaan die alleen via dure telefoonnummers te bereiken is en geen bezoekadres vermeld
heb ik de volgende info die je misschien al hebt...maar toch
het domein is door onderstaande geregistreerd
XB Networks B.V.
Televisieweg 2
1322 AC ALMERE
Netherlands
voor
Domeinnaam speedlinq.nl (eerste domein)
Status actief
Registrant Speedlinq
Ln van Nieuw Oost-Indie 28 A
2593 BT 'S-GRAVENHAGE
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR nee
Administratief contact P Porte
+31 (0)628270040
[email protected]
Hier uit blijkt dat ze ooit of nog steeds een kantoor in Den Haag hebben. Als die info niet klopt (Den Haag) fan kan je een klacht bij de Stg domeinregistratie nederland neerleggen want de info moet correct zijn
het lijkt erop dat speedlinq vebindingen van XB networks afneemt dus met klachten kan je het daar denk ik ook wel proberen.
en misschien weten ze meer op het forum www.adslgg.nl
succes
Beste Inter,het gaat er niet om wie en wat ik goed vind,maar ik wil alleen maar een adres das al okay.
Maar als je het toch wil weten ,dan is Demon de beste provider,volgens de consumentenbond.mzll
Maar als je het toch wil weten ,dan is Demon de beste provider,volgens de consumentenbond.mzll
Beste M.Burger
Bedankt voor de informatie,ik ga gelijk aan de slag.
Enne tja die 70 eurocent die had ik ff over het hoofd gezien(foutje)maarja van fouten moet je leren.
Ze zijn trouwens helemaal gek geworden bij Speedlinq,ze willen me nu ook al als ik annuleer 230euro ex btw laten betalen.
En ik heb alleen maar opgezegt op hun uitnodiging, omdat ze niet optijd de lijn konden leggen,en nu zeggen ze dat hij er al ligt,en dat daar niks meer aan te doen is(dus gewoon je bek houden zeggen ze)
De consumentenbond helpt mij ook niet meer ,dan een stukje advies.
Dus ja ik weet het niet meer?
Gr,Peetiepeet!!!!!!!!!!!!!!!! uit Leiden?????
Bedankt voor de informatie,ik ga gelijk aan de slag.
Enne tja die 70 eurocent die had ik ff over het hoofd gezien(foutje)maarja van fouten moet je leren.
Ze zijn trouwens helemaal gek geworden bij Speedlinq,ze willen me nu ook al als ik annuleer 230euro ex btw laten betalen.
En ik heb alleen maar opgezegt op hun uitnodiging, omdat ze niet optijd de lijn konden leggen,en nu zeggen ze dat hij er al ligt,en dat daar niks meer aan te doen is(dus gewoon je bek houden zeggen ze)
De consumentenbond helpt mij ook niet meer ,dan een stukje advies.
Dus ja ik weet het niet meer?
Gr,Peetiepeet!!!!!!!!!!!!!!!! uit Leiden?????
Als je nu eerst even in begrijpelijke taal je probleem uitlegt ...
Ja dat zou ik wel willen maar dat past hier niet op,het zijn geloof ik al 20 emails,en als je opgelet heb wilden ik alleen maar adres-gegevens.
Zoals in de eeste forum staat suffe.
Zoals in de eeste forum staat suffe.