LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ADSL Wanadoo Lite

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Johnny2000

ADSL Wanadoo Lite

Ongelezen bericht door Johnny2000 »

Achter de @ moet nog planet.nl staan (kon er niet op).

Ik ADSL Liet bij Wanadoo gekocht. KPN speelt dan ook een rol. Ik had al mijn bedenkingen (ze gaan naar elkaar wijzen bij problemen). En dat is natuurlijk ook gebeurd. Mara die problemen zijn opgelost. Daarna kon ik geen verbinding krijgen via Wanadoo. De technische dienst kwam uiteindelijk tot de conclusie dat het aan mijn computer, windows XP moest liggen. Zoek het zelf verder maar uit!! Ik moet toch betalen voor een verbinding die ik niet tot stand kan brengen.
De verkoopafdeling bij Wanadoo geeft aan dat ze alleen maar verkopen en verder zoek het maar uit! ALs ik dan maar op wil zeggen geven ze aan dat ik er een jara aan vast zit (dus betalen). Ik wil wel betalen maar dan moet er ook een verbinding zijn. Wanadoo geeft niet thuis en laat je lang wachten voor 0,20 per minuut.
Zijn er meer mensen met klachten over Wanadoo?

wanadude

Re: ADSL Wanadoo Lite

Ongelezen bericht door wanadude »

Is het niet logisch dat als het niet aan de verbinding ligt dat het aan je pc zelf moet liggen,
en dat wanadoo daar geen ondersteuning op geeft.
En dat je vervolgens wel je maandelijkse kosten moet betalen is in ook logisch toch?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Nou ik moet je zeggen dat ik,als ook wanadoo lite gebruikster,zeer tevreden ben over de service van de telefonische klantenservice!

Ik had van de week geprobeerd met een netwerk,om met twee pc's het internet op te gaan.
Echter,ik heb windows '98,mijn pc wilde het internet niet meer op,en mijn outlook deed het ook niet meer.
Ik de volgende dag gebeld,binnen een minuut iemand aan de lijn,en die zei gelijk dat mijn probleem door dat netwerk delen kwam.
Ik vroeg toen of hij tips had om mijn probleem te verhelpen.
Nee hoor mevrouw,werd er toen gezegd,ik ga u telefonisch helpen om dit probleem op te lossen.
En na een minuutje of 5 deed mijn pc het weer perfect op internet!!
Geen gezeur dat het mijn probleem was,omdat ik zonodig weer eens iets moest uitproberen,nee gewoon netjes zonder gemopper werd ik netjes geholpen.

En ik moet je zeggen dat ik tot een half jaar geleden Chello had,en dat ik daar constant problemen met die klantenservice heb gehad.
Eerst lang wachten en dan een hele grote mond krijgen,terwijl dat probleem NIET aan mij of aan mijn pc lag.
Maar aan de kabelverbinding.

Dus in mijn geval;ik ben zeer tevreden over de behandeling naar mij toe door de klantenservice van wanadoo!!
:D

kwebbeltje

Ongelezen bericht door kwebbeltje »

Dit laatste berichtje kwam van mij,maar ik was me vergeten in te loggen.... :oops:

wanadude

Ik heb nog nooit met de klantenservice te maken gehad,
maar wat hierboven staat is dan idd een pluspunt voor wanadoo.

En wat ik in vorige post vertelde is hoe het officieel is, wanadoo hoeft de klant dan niet te helpen, ook niet in jou geval kwebbeltje.
Ik werk zelf ook op een helpdesk en idd als de klant ook mij normaal te woord staat ben ik ook bereid om wat meer voor de klant te doen, ook al is het buiten mijn werkinstructie om.

kwebbeltje

Ongelezen bericht door kwebbeltje »

Ja dat klopt!

En ik vind het ook logisch als hij gezegd zou hebben:mevrouw u heeft het probleem zelf veroorzaakt,en niet wij.
En daarom kan ik u niet helpen.
Dus daarom wilde ik toch even dit positieve berichtje melden over Wanadoo. :P

wanadude

Dus daarom wilde ik toch even dit positieve berichtje melden over Wanadoo.

En zo hoort het

:D :lol: :D

johnny2000

Ongelezen bericht door johnny2000 »

Ik wil graag als aanzetter van dit bericht nog reageren.

Wat ik wilde aangegeven is dat Wanadoo zonder goede verklaring aangeeft dat de problemen van mijn PC moeten komen, omdat de verbinding niet tot stand gebracht kan worden. Ik kan dat als simpele ziel niet controleren. Wanadoo maakt zich er makkelijk vanaf. Als ik bij elk product dat ik verkoop klachten afhandel met de mededeling dat het aan de klant zelf ligt zal ik weinig klanten overhouden.

Ook de reactie van de verkoper (waar ik het abonnement dus gekocht heb) geeft aan dat hij alleen maar verkoopt en dat ik met mijn klachten maar moet zien hoe ik eruit kom. Raar vind ik het dat dit in de reacties als normaal wordt uitgelegd. Ik denk dat als men een TV koopt en deze niet werkt men toch anders zou reageren.

Tenslotte mijn verbinding werkt nu. Maar ik heb mijn hosting en website en andere diensten elders gekocht. Deze loopt Wanadoo dus mis. Maar met alle tevreden klanten zal Wanadoo mij wel kunnen missen (op termijn). En gezien de reacties zal alles wel aan mij gelegen hebben. Maar als ik de klachten soms op RADAR zie dan vind ik het raar dat men zo gemakkelijk over de houding van Wanadoo stapt (ook al is het misschien maar een incident en heb ik gewoon pech gehad).

rosenthal

Ongelezen bericht door rosenthal »

Als je alles volgens hun aanwijzingen hebt gedaan en de verbinding kan niet tot stand komen dan blijven zij in gebreken. Dat betekent dat je ze de gelegenheid moet geven om de verbinding tot stand te laten komen, binnen een redelijke termijn. Lukt dat niet, dan mag je de betaling opschorten of het abonnement beeindigen omdat zij niet kunnen leveren.
Ondanks je contract hoef je de overeenkomst niet na te komen en laat je niet afbluffen met dreigbrieven of incassobureaus want de rechter heeft hierin het laatste woord en die zal je dan vermoedelijk in het gelijk stellen, als zij het zover laten komen.
Nogmaals de provider moet zich aan de overeenkomst houden, zo niet dan kan de overeenkomst ongeldig worden verklaard
:!:

Gesloten