hallo
Ik had een advertentie geplaats op marktplaats nu vroeg ik voor het gene wat ik aan bood meer dan 200 € en dan moet je hun een machtiging geven zodat hun 6 € van je bankrekening kunnen halen.
Maar nadat ik de adv geplaats had en hun gemachtigt had.Kreeg ik binnen één minuut een mail van hun dat mijn adv verwijderd was om dat die tegen de nederlandse wet was ?
ik bood een omgeboude playstation aan..Wat volgens mij niet tegen de nl wet is.Maar nu heb ik al 4 keer naar hun gemail of ik mijn adv dan kan wijzigen of dat ik die 6 € terug kan krijgen.Maar ik krijg hellemaal geen antwoord.Maar die 6 € zijn wel van de bankrekening af en ik heb er dus niets voor gehad.
Heeft iemand dit ook wel eens mee gemaakt op die site van marktplaats ? of weet wat ik kan doen.
mvg r van kooten
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] adv op marktplaats weg en toch moeten betaalen
Re: adv op marktplaats weg en toch moeten betaalen
Dat doe je ook niet slim he.
Je geeft aan dat je onder de EUR 200,00 zit en in de advertentie zet je neer dat de prijs notk is. Geen problemen meer met betalen van advertentiekosten.
Mvrgr
Je geeft aan dat je onder de EUR 200,00 zit en in de advertentie zet je neer dat de prijs notk is. Geen problemen meer met betalen van advertentiekosten.
Mvrgr
Re: adv op marktplaats weg en toch moeten betaalen
ja hun zijn slim
Want als je dat doet wat jij zegt
het voor 199 euro aanbieden en iemand bied dan bv 200 euro
Gaat de adv er ook af en krijg je van een een mail dat
je voor je adv moet betaalen.Daarna doen ze hem er weer op.
Want als je dat doet wat jij zegt
het voor 199 euro aanbieden en iemand bied dan bv 200 euro
Gaat de adv er ook af en krijg je van een een mail dat
je voor je adv moet betaalen.Daarna doen ze hem er weer op.
Re: adv op marktplaats weg en toch moeten betaalen
Al maanden zet ik advertenties op Marktplaats voor spullen die bij een zolderopruiming te voorschijn kwamen en waar ik graag iemand anders blij mee wil maken. Het varieert van boeken tot meubilair, maar allemaal voor goedkope prijzen.
Een paar weken geleden wilde ik een wandmeubel OPNIEUW plaatsen o.v.v. `doe een bod`. En ineens word ik geweigerd door een medewerkster van Marktplaats omdat de waarde hoger zou zijn dan 200 euro. Natuurlijk is de waarde van een wandmeubel hoger, maar ik hoef er helemaal geen 200 euro voor te hebben. Ieder bod is welkom. De opbrengst van de spullen die ik via Marktplaats verkoop gaat naar een goed doel. Iedere euro is dan natuurlijk meegenomen en daar draag ik graag een steentje aan bij.
Marktplaats vermeldt in haar brieven dat, als je een weigering onterecht vindt, je via e-mail ([email protected]) met een van de Marktmeesters contact op kunt nemen. Dat heb ik gedaan, maar je krijgt gewoon geen enkele reactie. Ik heb de kast 3x opnieuw proberen te plaatsen, ben 3x geweigerd en sta nu als `wanbetaler` in hun administratie, want ik kan zelfs geen boek meer op de site kwijt. Er wordt dus helemaal niet gereageerd op mijn mailtjes en dan zie je in hun voorwaarden dat het voor Marktplaats ondoenlijk is om met klanten in discussie te gaan. Ik wil het graag opgelost zien, omdat ik het idee heb dat 1 medewerkster mijn advertentie duidelijk verkeerd interpreteert. Natuurlijk kun je dit oplossen door gewoon een ander e-mailadres te gebruiken, maar dit is toch geen reclame voor Marktplaats.
Dus... ik zet mijn advertenties nu op www.kapaza.nl (en daar kan het allemaal gratis). Ik heb al begrepen dat veel mensen tegen dit probleem aanlopen, dus mijn tip is: plaats je iets op Marktplaats, vermeld gewoon een bedrag onder de 200 euro.
Een paar weken geleden wilde ik een wandmeubel OPNIEUW plaatsen o.v.v. `doe een bod`. En ineens word ik geweigerd door een medewerkster van Marktplaats omdat de waarde hoger zou zijn dan 200 euro. Natuurlijk is de waarde van een wandmeubel hoger, maar ik hoef er helemaal geen 200 euro voor te hebben. Ieder bod is welkom. De opbrengst van de spullen die ik via Marktplaats verkoop gaat naar een goed doel. Iedere euro is dan natuurlijk meegenomen en daar draag ik graag een steentje aan bij.
Marktplaats vermeldt in haar brieven dat, als je een weigering onterecht vindt, je via e-mail ([email protected]) met een van de Marktmeesters contact op kunt nemen. Dat heb ik gedaan, maar je krijgt gewoon geen enkele reactie. Ik heb de kast 3x opnieuw proberen te plaatsen, ben 3x geweigerd en sta nu als `wanbetaler` in hun administratie, want ik kan zelfs geen boek meer op de site kwijt. Er wordt dus helemaal niet gereageerd op mijn mailtjes en dan zie je in hun voorwaarden dat het voor Marktplaats ondoenlijk is om met klanten in discussie te gaan. Ik wil het graag opgelost zien, omdat ik het idee heb dat 1 medewerkster mijn advertentie duidelijk verkeerd interpreteert. Natuurlijk kun je dit oplossen door gewoon een ander e-mailadres te gebruiken, maar dit is toch geen reclame voor Marktplaats.
Dus... ik zet mijn advertenties nu op www.kapaza.nl (en daar kan het allemaal gratis). Ik heb al begrepen dat veel mensen tegen dit probleem aanlopen, dus mijn tip is: plaats je iets op Marktplaats, vermeld gewoon een bedrag onder de 200 euro.
Re: adv op marktplaats weg en toch moeten betaalen
En wat mij ook vaak opvalt is dat onderaan de e-mail een afwisselend vrouwelijk naam staat. In mijn geval Sylvia.Al maanden zet ik advertenties op Marktplaats voor spullen die bij een zolderopruiming te voorschijn kwamen en waar ik graag iemand anders blij mee wil maken. Het varieert van boeken tot meubilair, maar allemaal voor goedkope prijzen.
Een paar weken geleden wilde ik een wandmeubel OPNIEUW plaatsen o.v.v. `doe een bod`. En ineens word ik geweigerd door een medewerkster van Marktplaats omdat de waarde hoger zou zijn dan 200 euro. Natuurlijk is de waarde van een wandmeubel hoger, maar ik hoef er helemaal geen 200 euro voor te hebben. Ieder bod is welkom. De opbrengst van de spullen die ik via Marktplaats verkoop gaat naar een goed doel. Iedere euro is dan natuurlijk meegenomen en daar draag ik graag een steentje aan bij.
Marktplaats vermeldt in haar brieven dat, als je een weigering onterecht vindt, je via e-mail ([email protected]) met een van de Marktmeesters contact op kunt nemen. Dat heb ik gedaan, maar je krijgt gewoon geen enkele reactie. Ik heb de kast 3x opnieuw proberen te plaatsen, ben 3x geweigerd en sta nu als `wanbetaler` in hun administratie, want ik kan zelfs geen boek meer op de site kwijt. Er wordt dus helemaal niet gereageerd op mijn mailtjes en dan zie je in hun voorwaarden dat het voor Marktplaats ondoenlijk is om met klanten in discussie te gaan. Ik wil het graag opgelost zien, omdat ik het idee heb dat 1 medewerkster mijn advertentie duidelijk verkeerd interpreteert. Natuurlijk kun je dit oplossen door gewoon een ander e-mailadres te gebruiken, maar dit is toch geen reclame voor Marktplaats.
Dus... ik zet mijn advertenties nu op www.kapaza.nl (en daar kan het allemaal gratis). Ik heb al begrepen dat veel mensen tegen dit probleem aanlopen, dus mijn tip is: plaats je iets op Marktplaats, vermeld gewoon een bedrag onder de 200 euro.
Welke vrouwelijk namen staan er bij jullie onderaan?
Een quote uit het mailtje:
Re: adv op marktplaats weg en toch moeten betaalen
Bij mij geen Sylvia, maar een Linda....